خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

در این مطلب از صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت از نظرتان می گذرد. همراه ما باشید!خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi) را از دست ندهید.

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)
صفحه اقتصاد -

سریال ترکی قضاوت مجموعه‌ای ترکیه ای است که پخش آن از شهریور پارسال شروع شده و تاکنون ادامه دارد. این سریال جنایی پلیسی عاشقانه توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و مورد توجه منتقدان واقع شود. مجموعه تلویزیونی ترکی قضاوت به کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) توانسته بعد از گذشت 37 قسمت خود به امتیاز IMDb 8.5 از 10 نمره برسد. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon)، بیشتر از یک عاشقانه ساده است و در ترکیب ژانرهای مختلف و پیچیدگی ماجراهای شخصیت‌هایش، مفهوم عدالت و حقیقت به چالش کشیده می‌شود. به طوری که اگر از زوایای مختلف و دید هر کدام به ماجرا نگاه کنیم، هر کدام به نوعی حق دارند و «قضاوت» در این مورد، به همین سادگی هم نیست.

خلاصه داستان سریال قضاوت

دادستان ایلگاز و و وکیل جیلین در راه بررسی یک جنایت با هم رو به رو می شوند. این دو برای پیدا کردن قاتل مجبور باید با هم هماهنگ باشند و همکاری کنند ، اما این همکاری نقطه عطف زندگیشان خواهد شد .

قضاوت ۱۸۴ قضاوت ۱۸۴

قسمت ۱۸۴ سریال ترکیه ای قضاوت

یکتا پیش عمر میره فقط یه سوال میپرسم جواب بده اونم اینکه چرا؟ تو این بازی فقط ایلگاز نسوخت هدفت منم بودم! جواب بده عوضی چرا؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۸۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۸۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۸۳ سریال ترکیه ای قضاوت

همگی پیش ایلگاز میان و بهش تبریک میگن که دادستان کل به ایلگاز میگه میشه یه لحظه بیای! ایلگاز میره پیششون که او و دادستان اوزجان ازش عذرخواهی میکنن و اوزجان میگه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۸۲ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین به خانه مادرش میره و به همه که اونجا جمع شدن از خطرناک بودن عمر میگه و ازشون میخواد تا حواسشونو به خوبی جمع کنن و مراقب باشن عثمان به بچه ها میگه پس بهتره یه مدت اصلا بچه ها بیرون نرن…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت 181 سریال ترکی قضاوت قسمت 181 سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۸۱ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز درباره پرونده ای که افتاده تو اون مخمصه در حال کار کردنه تو سلولشه که هم سلولیش اون مرد قاضی یوکسل درباره پرونده باهاش حرف میزنه و در آخر اظهاراتشو میگیره تا بخونه و ببینه میتونه کمکی به ایلگاز بکنه یا نه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت 157 سریال ترکی قضاوت قسمت 157 سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۷ سریال ترکیه ای قضاوت

بعد از رفتن ایلگاز از اتاق بازجویی ارن عکس چتین را بهشون نشون میده تا ببینه اونا میشناسنش یا نه که داماد میگه نه من اصلا این آدمو نمیشناسم…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت 156 سریال ترکی قضاوت قسمت 156 سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۶ سریال ترکیه ای قضاوت

همگی به طرف محل انفجار میرن تا بررسی کنن. همه دور متین و پارس هستن و ایلگاز داد میزنه و میگه سریع به آمبولانس خبر بدین…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت 155 سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۵ سریال ترکیه ای قضاوت

یکتا و عمر به خانه لاجین میرن و بهش میگه که ما خیلی گرسنه بودیم گفتیم حتما با اون غذاهای خوشمزه‌‌‌ات ازمون پذیرایی میکنی لاجین به داخل راهنماییشون میکنه. یکتا به خاطر وضعیتی که داره حسابی خوشحاله…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت 154 سریال ترکی قضاوت قسمت 154 سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۴ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین و تولگا با خانواده عروس به کافه نزدیک کلانتری رفتن و در حال قهوه خوردن و صحبت کردنن. پدر فردا وقتی میفهمه که علیرضا را آزاد کردن عصبی میشه و به جیلین میگه چرا؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت 153 سریال ترکی قضاوت قسمت 153 سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۳ سریال ترکیه ای قضاوت

یه نفر به جیلین زنگ میزنه و تهدیدش میکنه که به شوهرت بگو پاشو از این پرونده بکشه بیرون وگرنه واسش بد میشه! جیلین تلفنو قطع میکنه که ایلگاز میگه کی بود؟ جیلین میگه هیچی تعمیراتی وسایل خونه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۵۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۲ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز با خانواده مقتول ملاقات میکنه تا اظهاراتشونو ثبت کنه. مادر فردا میپرسه کی اونو انداخته بود تو دریا؟ ایلگاز میگه اونو پیدا میکنیم و میپرسه فرداش وقتی دیدین تو مراسم عروسی نبوده و پیداش نیستند…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۵۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۱ سریال ترکیه ای قضاوت

آیلین منتظر تماس چتینه که بالاخره او زنگ میزنه و میگه کارهارو راست و ریست کردم جای نگرانی نیست فقط کارم تو آنکارا طول کشیده سپس بعد از قطع تماس سر میز با یه زن دیگه میره و میگه ببخشید…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۰ سریال ترکیه ای قضاوت

تمام مهمان های یه مهمونی به دنبال دختری به نام فردا میگردن. جسد عروسی در دریا معلقه در حالیکه پایش با ربان قرمز به وزنه ای بسته شده، ربان پاره میشه و جسد به سطح دریا میره….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۴۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۴۹ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز و جیلین تو راهرو دادگاه روبرو میشن و باهمدیگه صحبت میکنن. ایلگاز میگه با این کارهات میخوای به همه بگی من ازت دست کشیدم نه؟! ولی اینو بدون کسی که دست اون یکیو اول ول کرد تو بودی!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۴۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۴۸ سریال ترکیه ای قضاوت

متین به دفنه میگه پارلا باید یه مدت پیش ما امانت بمونه و این یه رازه نباید کسی بفهمه باشه؟ ارن جیلین را به خانه میرسونه که جیلین بهش میگه اگه اون ایمیل به جای ایلگاز واسه تو میومد تو هم کاری که ایلگاز کردو میکردی؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز و ارن درباره بوراک از وداد، صمد و جیلین سوالاتی می پرسند. وداد و صمد فقط از خوبی کردن بوراک که بهشون کمک کرد میگن وقتی ازشون درباره برهان راننده اتوبوسی که کشته شد می پرسند…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۲۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۲۳ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز تو عمارت است که آنیل پیشش میاد و میگه هیچ اثر انگشتی جز کسانی که داخل عمارت پیدا شدن نیست! ایلگاز میگه فکر هوشمندانه و خیلی خوبیه نه؟ آنیل میگه تنها راهیه که به راحتی بشه از این منجلاب بیرون بره…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۲۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۲۲ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز با دیدن فیلم بازجویی و اینکه بوراک با دیدن خون حالش بد نشد عصبی میشه و با عصبانیت از اونجا میره و به اتاق ارن پیش او و جیلین میره. او به ارن میگه جیلین را ببر پیش پارس امانت دست تو منم بعدا میام!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۲۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۲۱ سریال ترکیه ای قضاوت

متین به هالوک میگه که موندن من و کار کردن واسه شما تو این وضعیت زیاد خوب نیست شاید اذیت بشین چون یکی از اون گروگانگیرها عروسم بوده پسرم که دادستانه اما هالوک میگه از من که چیزی ندیدی!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۲۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۲۰ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز و ارن از هالوک تشکر میکنن و از اونجا میرن. در زیر زمین همگی جمع میشن و بوراک بهشون میگه فقط یه راه واسه فرار از اینجا هست اونم این که اونو بکشونیم اینجا!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۹ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین با دیدن بوراک جا میخوره و میگه تو اینجا چیکار میکنی؟ مامورها میان و میگن که گوشی بوراک سیگنال نداره احتمال داره گوشیش خاموش باشه! از طرفی یه نفر دیگه میاد و میگه آدرس بوراک را پیدا کردیم….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۸ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز و ارن به دانشگاه رفتن و استاد اونجا با دیدن سوالات میگه درسته این مهر زیر سوالا واسه اینجاست ولی من همچین چیزی تنظیم نکردم! توجه و مروه و پارلا پیش چینار تو پارک میرن….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۷ سریال ترکیه ای قضاوت

دریا به اتاق دادستان پارس میره و پارس بهش میگه تو بهشون گفتی؟ دریا میگه آره دیروز خودتو به خاطر بیار! حالت اصلا خوب نبود پارس! پارس میگه ای کاش خودت میومدی جلو و دیوار میکشیدی…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۵ و ۱۱۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۵ و ۱۱۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۵ و ۱۱۶ سریال ترکیه ای قضاوت

طرف معامله پارس میگه مگه چیکار کردیم که میخواین مارو دستگیر کنین؟ با دادستان ارشد نشستم دارم املت میخورم! ایلگاز میگه دادستان ارشد گفته که بهش رشوه دادین و ازم خواست تا حین ارتکاب جرم بیایم دستگیرتون کنیم….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۴ سریال ترکیه ای قضاوت

لاجین میخواد از بیمارستان بره که پرستار بهش میگه دکتر خواسته شمارو ببینه انگار برای یکتا تیلمن یه آزمایش سخت نوشته لاجین تو فکر فرو میره. مستاجر جدید خانه متین تو بازجویی به ایلگاز میگه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۳ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین و تولگا به یه محله قدیمی رفته تا درباره پرونده اطلاعاتی بدست بیارن. آنها یه زن را پیدا میکنن و شروع میکنن ازش سوالاتی پرسیدن. لاجین با دوستش برای خرید بیرون رفته که بهش زنگ میزنن که…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۲ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین و ایلگاز جلوی در دادستانی تو ماشین هستن و جیلین میپرسه اگه واسم اتفاقی می افتاد چیکار میکردی؟ ایلگاز میگه میمردم! سپس بهم ابراز علاقه میکنن و وارد دادستانی می شود….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۱ سریال ترکیه ای قضاوت

تولگا به جیلین میگه که مهمت جان هیچی یادش نمیاد! جیلین بهش میگه این که خیلی بد شد! بوراک سعی میکنه از حرفاش بفهمه چی به چیه ولی موفق نمیشه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۱۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۱۰ سریال ترکیه ای قضاوت

پارس از متین میخواد تا بگه نوارو کجا دیده متین میگه یکی دو هفته پیش بود که تو فرودگاه دیدمش پارس میگه زمان مهم نیست کجا دیدی!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۹ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز با تعجب میگه جیلین کجاست؟ ارن میگه شاید سوار اون یکی آسانسور شده پارس میگه مگه قرار نبود طبق دستورات عمل کنه؟ ایلگاز عصبی میشه و ارن بیسیم میزنه که جیلین کجاست؟ پیاده نشده!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۸ سریال ترکی قضاوت (yargi) قسمت ۱۰۸ سریال ترکی قضاوت (yargi)

قسمت ۱۰۸ سریال ترکیه ای قضاوت

چینار جلوی اداره دوست خبرنگارشو میبینه و بهش میگه خبر دارم واست! ماجرای اون چاه بود! یه پسر بچه درومده که زنده ست! ارن میره پیش ایلگاز و گلگی میکنه که پارس میگه باید به جیلین بگی این کارو بکنه!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۷ سریال ترکیه ای قضاوت

در اتاق بازجویی پارس نشسته و ایلگاز روبروش نشسته و میگه گوش میدم دادستان ارشد بفرمایید. پارس میگه وقتی نوا با جنید رفته بود تعطیلات از اونجا بهم زنگ زد ( نوا کنار ساحل نشسته و در حال گریه کردنه)……. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۶ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین وقتی از ایلگاز میپرسه اون چی بود تو دستت؟ ایلگاز میگه هیچی داشتم پرونده ها را نگاه میکردم منو اینجا کاشتی! میخوای تو هم ببینی پرونده رو؟ جیلین میگیره ولی در آخر میگه گورتو نمیخورم سپس سوار ماشین میشن و از اونجا میرن…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۵ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز کل نیروهای پلیس را سرزنش میکنه و با عصبانیت باهاشون حرف میزنه و میگه دیگه خوشگذرونی بسه هیچ سهل انگاری قبول نمیکنم باید بگردین عامل این جنایتارو پیدا کنین! همون موقع میسلین میاد و میگه من همونیم که فکر میکنین مرده!…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۴ سریال ترکیه ای قضاوت

مادر اون پسر که مهمت جان هست به بیمارستان میاد و با دیدنش هم خوشحال میشه هم به خاطر وضعیتش ناراحت میشه جیلین آرومش میکنه و میگه خداروشکر پیدا شده! ایلگاز به اونجا میاد و میگه اینجا چخبره؟…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۳ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن بیرون اتاق تشخیص هویت ایستاده و با ناراحتی نگاه میکنه که ایلگاز به اونجا میره و میگه این کیه؟ ارن به دکتر علامت میده تا پارچه را از رو صورتش برداره ایلگاز با دیدن جسد شوکه میشه…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۲ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز از جیلین درباره پرونده میپرسه و میگه چیزی هست که بدونی و به ما نگی؟ جیلین انکار میکنه و میگه واضح بگو تا بفهمم چی میگی! پارس به جیلین زنگ میزنه تا پیشش برن تا باهاش حرف بزنن…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۱ سریال ترکیه ای قضاوت

نگهبان شرکت تیلمن در حال تلفن حرف زدنه که یکتا به اونجا میاد و میگه چرا سرجات نیستی؟ او میگه یه صدایی شنیدم اومدم! سپس میپرسه جنید اومده یا نه نگهبان تایید میکنه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۱۰۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۰۰ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز از جیلین درباره پرونده میپرسه و میگه چیزی هست که بدونی و به ما نگی؟ جیلین انکار میکنه و میگه واضح بگو تا بفهمم چی میگی! پارس به جیلین زنگ میزنه تا پیشش برن تا باهاش حرف بزنن…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۹ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن به ایلگاز زنگ میزنه و میگه که بابای یشیم همونجوری که فکر میکردیم بود جیلین بهش میگه تبریک میگم بازم حدست درست بود. ایلگاز و جیلین به دیدن یشیم میرن و جیلین بهس میگه که برادرتو چاتاش کشته ولی….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۸ سریال ترکیه ای قضاوت

یکی از ماموران پلیس به کمیسر ارن میگه تمام انبار های دارو که با این حروف ها شروع میشد را پیدا کردم و آدرس ها را بهش نشون میده ارن میگه چقدر مسیرهاشون از هم دوره! چهار طرف استانبوله!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۷ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن جیلین را میبینه و میره پیشش و شروع میکنه باهاش حرف زدن که میبینه جیلین داره گریه میکنه ارن دلداریش میده و میگه خوبی؟ جیلین میگه اصلا خوب نیستم داره جیگرم میسوزه!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۶ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز برای جیلین پیام صوتی فرستاده که اون آب سمی بوده باید اینجیو پیدا کنیم فردا درباره اش حرف میزنیم شب بخیر خوب بخوابی. جیلین این پیامو بارها و بارها گوش میده تا با صدای ایلگاز بخوابه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۵ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین از پارس درخواست کیفرخواست برای چینار میکنه اما پارس میخواد آرومش کنه که جیلین میگه هرچی باشه چینار قاتله و این یه واقعیته! ایلگاز به بازداشتگاه میره و به سردار میگه بهم میگی من کاری نکردم…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۴ سریال ترکیه ای قضاوت

دادستان دریا از پدر جهان میپرسه تنهایی زندگی میکنین؟ او میگه نه با دخترم یشیم زندگی میکنم سپس صداش میزنه تا بیاد. یشیم تو اتاقش در حال تعویض لباس است و لباس هاشو قایم میکنه سپس روی ویلچر میشینه و خودشو فلج نشون میده…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۳ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین به ایلگاز میگه الان تو به عنوان دادستان اومدی امکان داره فرار کنه یا بترسه حرف نزنه بهتره تنها برم اولش اما ایلگاز میگه اونا فراریه معلوم نیست تو چه حالی باشن جیلین میگه خوب میگی چیکار کنیم؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۲ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز بعد از گذاشتن کلید خانه از اونجا میره. جیلین دنبالش از خانه بیرون میره و صداش میزنه سپس میگه این یعنی چی؟ ایلگاز میگه پرونده بابام دستمه و میرم دنبالش، تو با این خشمت همه چیزو خراب میکنی…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۱ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز از دفنه خداحافظی میکنه که بره اما بعد از رفتنش دفنه که شب پنهانی از تو گوشی ایلگاز آدرس خونه خودش با جیلین را برداشته با تاکسی به اونجا میره….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۹۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۹۰ سریال ترکیه ای قضاوت

نوا آماده میشه تا سر قرار با جنید بره. تو خانه گل، همگی با بی میلی در حال شام خوردنن، گوشی جیلین زنگ میخوره که جیلین برعکسش میکنه و گل شک میکنه. بار دوم گوشیش زنگ میخوره که…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۹ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن پیش پارس میره و میگه ما تا الان فکر میکردیم ۲تا گلوله بوده ولی انگار ۳تا بوده! پارس ازش گلگی میکنه که دوباره یه معمای دیگه جلوی روش گذاشته…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۸ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین با ایلگاز تو خانه شان صحبت میکنند. جیلین بهش میگه باید بین من و خانواده ات یکیو انتخاب کنی! نباید تو روند پرونده کمک کنی و طرف اونا باشی باید بیای طرف من! جیلین میگه الان از ته دلم از خانواده ات متنفرم…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۷ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین به اتاق پیش پارس میره و او ازش میپرسه که کی بهت گفت که ما اونجاییم که اومدی؟ ما باید بدونیم جیلین میگه فردا میام اظهاریه میدم پرونده باید باز بشه تا چیزی از قلم نیوفته….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۶ سریال ترکیه ای قضاوت

چینار به ایلگاز میگه بزار بهت توضیح بدم اما ایلگاز میگه ۳ ماه وقت داشتی که توضیح بدی! و با عصبانیت سرش داد میزنه و میگه ۳ ماهه منو خر فرض کردی! یجوری رفتار کردی که انگار دارم بهت تهمت میزنم!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۵ سریال ترکیه ای قضاوت

پارس و ایلگاز و ارن با دیدن جیلین خشکشون میزنه. جیلین تمام مدتی که پدرش گم شده بود و کنار ایلگاز و بقیه بوده را به خاطر میاره و مرور میکنه و با گریه به آنها نگاه میکنه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۴ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز به خانه خودش با جیلین رفته. جیلین شروع میکنه باهاش حرف زدن و از آرزوها و کارهایی که تو سرش هست بهش میگه. ایلگاز خودشو کنترل میکنه تا گریه نکنه، زنگ در خانه به صدا در میاد و جیلین میگه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۳ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز با مادرش درد و دل میکنه و میگه بابامم مرد البته زنده ست ولی تو دلم کشتمش و گریه میکنه. دادستان دریا پیش رضوان و اوزگه میره و میپرسه که دادستان پارس و دادستان ایلگاز کجان؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۲ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز به متین زنگ میزنه اما متین که تو تاکسی نشسته به تماس هاش جواب نمیده. راننده تاکسی از خانواده اش و خوشبختیش به متین میگه که متین حسرت میخوره…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۸۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۱ سریال ترکیه ای قضاوت

اوزلم با مامور به دم در خانه ارن رفته که توچه میگه اینجا چخبره؟ مامور پلیس میگه مادرت ادعا میکنه که به زور اینجا نگهتون داشتن توچه میگه معلومه دروغه! من خودم میخوام در ضمن اینجا خونه بابامه!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۸۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۸۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۸۰ سریال ترکیه ای قضاوت

یکتا وقتی در آغوش گرفتن جیلین و متین را میبینه به جنید میگه این صحنه را ببین از یاد نبر! جیلین باز هم از متین تشکر میکنه و میگه به من یه جواب دادین که بتونم برم خانه و به مادرم بگم!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۹ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن بهشون میگه خونه یاقوز تو فرعیه دوربین ها نگرفته که ببینیم کی رفته خونه ولی بیمارستان رفتنشو راست گفته با تاکسی رفته و برگشته، متین میپرسه که وقت داشته واسه کشتن؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۸ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز به آیلین میگه من دارم میرم اداره پلیس آیلین میگه جیلین میدونه؟ ایلگاز میگه آره خودش گفت برم میخوام یخورده تنها باشه آیلین میگه داری میری به پرونده بابام رسیدگی کنی؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۷ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین با ترس و عصبانیت از اداره پلیس بیرون میره و ایلگاز دنبالش میره تا جلوشو بگیره. جیلین میگه باید برم! باید برم ببینمش بغلش کنم تا مطمئن بشم. ایلگاز میگه نمیشه جیلین ۳ ماه از مرگش گذشته….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۶ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین با عصبانیت گوشی پارلا را میگیره و میگه بگیر زنگ بزن به همشون و بگو بیان اینجا با همون کارت شناسایی قلابی و حساب بانکیشون اصلا هم لو نمیدی چون خودم به حسابت میرسم….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۵ سریال ترکیه ای قضاوت

پارس به بیمارستان میره و آمار میگیره ایلگاز میگه هنوز از اتاق عمل بیرون نیومده با شیء تیزی مجروح شده. امید میاد و میگه چیزی پیدا نکردیم بعد از کلانتری جای خاصی نرفته ایلگاز با کلافگی میگه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۴ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز نوشته ای تو دفترچه میبیند و به جیلین نشون میده و میگه نکنه منظور انگین این بوده که اتفاقی واسه بابات افتاده؟ جیلین جا میخوره و میگه نه بابا! بابای سفر رفته داره میاد! انگین از این لفظای مسخره داشت….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۳ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن به بازداشتگاه میره و باهاشون بحث میکنه و به بچه ها میگه حالا که از درس‌های مدرسه تون فرار میکنین من بهتون تکلیف میدم بشینین و فکر کنین واسه کارهایی که کردین!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۲ سریال ترکیه ای قضاوت

بازجویی از بچه ها شروع میشه و جداگانه از همشون سوال میکنن. آنها طبق هماهنگیشون به آنها میگن که به یک دورهمی دعوت شده بودن و وقتی به اونجا رفتن دیدن جو زیاد خوب نیست و برگشتن حتی ‌تو آسانسور گیر کردن….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۱ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین بعد از اینکه با ایلگاز دعوا میکنه و از اتاق بیرون میره بعد از چند دقیقه آروم میشه و برمیگرده و با ایلگاز درباره یکتا حرف میزنه و میگه گیریم درست میگی یکتا تو این قضیه دست نداشته ولی جرم های زیادی انجام داده…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۷۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۷۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۰ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز به دم در خانه مادر جیلین میره. ایلگاز میگه یکتا تو بازداشتگاهه، جیلین میگه واقعا؟ شوخی میکنی؟ و حسابی خوشحال میشه و میگه دست کسی که این حکمو داده می بوسم ایلگاز میگه نوا. جیلین میگه واقعا؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۹ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز به بازداشتگاه برای دیدن یکتا میره که یکتا بهش طعنه میزنه درباره وکیل شدنش و درخواست دادنش برای برگشتنش به سمت دادستانی! آنها باهم کل کل میکنن که یکتا میگه بهت توصیه میکنم بیای تو شرکت من…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۸ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین در حال نگاه کردن به فیلمی بود که تو فلش برایش فرستاده بودن و حسابی بهم میریزه که وقتی ایلگاز وارد دفتر میشه سریع جمع و جور میکنه. ایلگاز میگه بهم ریختی چی داشتی میدیدی؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۷ سریال ترکیه ای قضاوت

خبرنگارها جلوی دادگاه جمع سدن که اول یکتا درباره دادگاه حرف می زنه و به سوال هاشون جواب میده بعدش جیلین حرف میزنه. مردان به خانواده جیلین میگه دیگه بهتره بعد از این اتفاق یه جشن بگیریمو… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۶ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز میره پیش ارن و ازش میپرسه خبر جدیدی شد یا نه؟ ارن میگه نه هنوز ایلگاز میگه باید سریعتر اون گلوله پیدا بشه چون اینجوری جیلین تبرئه میشه! الان تو بازداشتگاهه! تو بد تله ای گیر کرده هر لحظه داره به زندان نزدیکتر میشه!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۵ سریال ترکیه ای قضاوت

۲ هفته بعد؛ جیلین وقتی از خواب بیدار میشه میره پیش ایلگاز و میگه داشتم به تمام اتفاقات بدی که این دو هفته اخیر افتاده بود فکر میکردم ولی میدونی چی روزمو ساخت؟ یه پیام از دوستم!….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۴ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین و ایلگاز تو ماشین در حال رفتن هستن که جیلین پارلا را میبینه که کیف گرون قیمتی که اینجی گرفته بود را دستشه و داره میره جیلین تو فکر فرو میره. چینار و سردار با مروه، توچه و پارلا قرار میزارن و پارلا با دیدن صورت آنها جا میخوره….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۳ سریال ترکیه ای قضاوت

متین تیم تحقیق را جمع کرده و درباره اطرافیان نیازی و گذشته اش میخواد تا اطلاعات جمع کنن. جیلین میخواد پیش مردان بره که چینار را میبینه از اونجا بیرون میاد و سردار دنبالشه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۲ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز زنگ میزنه تا سریعتر نیرو بیاد اونجا. راننده به ایلگاز میگه من ترمز کردم ولی نشد! ایلگاز سعی میکنه آرومش کنه و میگه من دیدم مقصر نیستی الان آروم باش و بهش آب میدن….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۱ سریال ترکیه ای قضاوت

توچه به یک ایستگاه تاکسی میره و میگه ببخشید میتونم از سرویس بهداشتی استفاده کنم؟ اون مرد قبول میکنه. توچه میره تو سرویس و زیر صندلی پولی که با چسب چسبوندنو برمیداره و به جای موادو میچسباند و از اونجا بیرون میزنه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۶۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۶۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۰ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین و ارن و ایلگاز با دیدن عکس متوجه میشن سایز پا نیازی بیشتر از ۴۳ هستش و از احتمالات حذفش میکنن. نیازی که چند سایز بزرگتر از پای خودش کفش پوشیده وقتی از اداره بیرون میاد بند کفش هایش را محکتر می کند…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۹ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین با عصبانیت از دادگاه بیرون میاد و میگه این چه ادعا نامه ای بود که نوشته؟ مگه رفیقمون نبود؟ واسمون نقش بازی میکرد؟ ایلگاز میگه پارس خیلی روش فشار بود باید می نوشت!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۸ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگاز و جیلین درباره پرونده اون دختر بچه صحبت میکنن. یکتا و سدا پیش دادستان کل میره و میگه که دادستان پارس تو نوشتن ادعا نامه و تشکیل دادگاه خیلی کوتاهی کرده و لفتش داده….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۷ سریال ترکیه ای قضاوت

یکتا پیش دادستان کل میره و میگه وقتی نتیجه آزمایش اومده با چیز هایی که گفته شده نباید جیلین خانم به زندان برگرده؟ دادستان کل بهش میگه باشه آقا یکتا شما درخواستتونو با مدرک فرستادین دیگه میتونین برین….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۶ سریال ترکیه ای قضاوت

پارس با کلافگی برگه ی آزمایش را میگیره و از کلانتری بیرون میره و تمام ماجرارو از همان روز اول تجسس با خودش مرور میکنه. پارس با عصبانیت سوار ماشینش میشه و میره….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۵ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین و ایلگاز از خونه طالب شاکی پرونده بیرون میان و درباره پرونده باهم بحث میکنن که دخترشون با گریه میاد و میگه توروخدا منو از مادر و پدرم جدا نکنین من میخوام باهاشون زندگی کنم از اونا بدم میاد دوسشون ندارم….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۴ سریال ترکیه ای قضاوت

گل به اداره پلیس به اتاق متین میره و درباره نامه ای که از طرف ظفر اومده بهش میگه متین جا میخوره و میگه از کجا میدونین که از طرف خود ظفر باشه؟ گل از نشانه هایی که تو اون نامه بوده بهش میگه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۳ سریال ترکیه ای قضاوت

گل نامه ی ظفر را آتیش میزنه و میخواد از خانه بیرون بزنه که آیلین ازش میپرسه کجا میخواد بره اما گل چیزی بهش نمیگه. آیلین بعد از رفتنش عصبی میشه و میره برگه ای که سوزونده را برمیداره…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۲ سریال ترکیه ای قضاوت

لاجین وقتی میره پیش پارس، او بهش میگه چیشده لاجین خانم به ما میگین ساحل بودین بعد معلوم میشه که شیله بودین! یکتا میگه ساعتو چک کنین متوجه میشین که قبل از اون اتفاق برگشته به سمت خونه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۱ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن وقتی توچه را به اتاقش میبره میگه تو دیروز از خونه زدی بیرون ولی امروز اومدی کجا بودی؟ توجه میگه بله با اوزلم خانم حرف زدی! سپس یادش میاد که پیش سردار و چینار و یکی دیگه تو مغازه محل کار سردار بود…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۵۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۵۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۰ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین وقتی به یاد میاره با خوشحالی میگه من نبودم کار من نبود! ولی پس کار کی بوده؟ اون زن کی بوده؟ یکتا میگه زن‌هایی هم تو اون لیست بودن مثلا لاجین! لاجین که با راننده یکتا در رابطه ست کنار ساحل باهاش حرف میزنه و میگه یکتا میدونه نمیدونم از کجا ولی فهمیده، کسی چیزی نمیفهمه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۹ سریال ترکیه ای قضاوت

توچه بعد از حرف زدن با اوزلم مادرش متوجه میشه که ارن پدرشه به خاطر همین بهم ریخته و وسایلشو جمع کرده و میخواد از خونه بیرون بره که اوزلم ازش خواهش میکنه که بزاره همه چیزو بهش بگه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

خلاصه داستان قسمت ۴۸ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس خلاصه داستان قسمت ۴۸ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

قسمت ۴۸ سریال ترکیه ای قضاوت

لاجین با سدا صحبت میکنه و ازش میخواد تا پیشش بمونه و نره و بهش کمک کنه از دست یکتا خلاص بشه سدا بهش میگه باشه میمونم تا مراسم انگین لاجین خوشحال میشه و همدیگرو در آغوش میگیرن…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۷ سریال ترکیه ای قضاوت

دادستان کل با خوندن استعفا ایلگاز میگه مطمئنی از این تصمیمت؟ ایلگاز میگه بله دادستان کل میگه باشه اگه تصمیمت اینه میفرستم تا کارهاشو بکنن تو هم برو وسایل اتاقتو کم کم جمع کن ایلگاز قبول میکنه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۶ سریال ترکیه ای قضاوت

متین پیش ایلگاز میره و ازش میخواد یه چیزی بخوره سپس با دیدن اطلاعات میگه هنوز بهت اطلاعات میدن؟ کاری میکنی که پای ارنو بشکونم؟ سپس ازش میخواد تا دور بمونه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۵ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۵ سریال ترکیه ای قضاوت

یکتا میگه این کفن خودش یه تهدیده! سپس به خدمتکارش میگه اینو بزار تو پلاستیک جنید میخواد بره بده بهش. سپس پیش سدا میره و میگه پست این نوچ نوچ کردنات چیه؟….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۴ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۴ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۴ سریال ترکیه ای قضاوت

ایلگار وقتی میبینه ماشین انتقال جیلین به زندان هنوز آماده نیست بهشون میگه میبرمش تو اتاقم اما پارس میگه مگه میشه؟ جای مجرم تو بازداشتگاهه! ایلگاز میگه اونجا به اندازه بازداشتگاه امنه…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۳ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۳ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۳ سریال ترکیه ای قضاوت

پارس پیش دادستان کل میره و درباره مرگ انگین باهاش حرف میزنه او میپرسه مضنون کسی هست؟ پارس میگه بله جیلین اردوعان! دادستان کل جا میخوره و ناراحت میشه و میگه ایلگاز میدونه؟….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۲ سریال ترکیه ای قضاوت

پارس و بقیه مامورها به محل پارک ماشین انگین میان و اونجا را بررسی میکنن اما چیز خاصی پیدا نمیکنن. ارن میگه از وضعیت خونه مشخصه که خیلی وقته کسی وارد خونه نشده پارس میگه حتما رفتن سمت جنگل….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۱ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۱ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۱ سریال ترکیه ای قضاوت

جیلین وسط جنگل سرگردان است و با ترس می دود. ۶ ساعت قبل: پارس به نیروها تو بیمارستان میگه که همه جارو بررسی کنن ارن میاد و میگه از پنجره سرویس فرار کرده. ایلگاز سراغ جیلین را از ارن میگیره که بهش میگه….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۴۰ سریال ترکی قضاوت قسمت ۴۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۰ سریال ترکیه ای قضاوت

ارن با توچه به بازداشتگاه رفته و از پشت دیوار به حرف هایش گوش میده که فاتح بهش میگه من مادرتو دوست دارم دیگه دست روش بلند نمی کنم قول میدم توچه میگه اگه یه بار دیگه همچین غلطی بکنی خودم ازت شکایت می کنم! ….. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۳۹ سریال ترکی قضاوت قسمت ۳۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۳۹ سریال ترکیه ای قضاوت

یکتا وقتی میفهمه که موضوع مصمومیت بوده با عصبانیت میره پیش لاجین و سدا و بهش میگه تو چیکار کردی سدا؟ انگینو با سم مصموم کردن! سدا و لاجین به شدت میترسن که لاجین میپرسه کار کی بوده؟…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۳۸ سریال ترکیه ای قضاوت

انگین در حال کتاب خوندن است که یکدفعه از حال میرسه. جیلین به جنید زنگ میزنه و آدرس هتلی که سدا اونجا مونده را ازش میگیره سپس به طرف اونجا حرکت میکنه ایلگاز هرچی بهش زنگ میزنه جیلین جواب نمیده…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۳۷ سریال ترکی قضاوت قسمت ۳۷ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۳۷ سریال ترکیه ای قضاوت

برای پارلا یه دسته گل و یه کارت میاد که روش نوشته میدونیم دوپینگ کردی باید تا ساعت ۶ بری به مربیت بگی و مدالو پس بدی وگرنه ما میگیم و آبروریزی میشه پارلا حسابی میترسه…… برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید

قسمت ۳۶ سریال ترکی قضاوت قسمت ۳۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۳۶ سریال ترکیه ای قضاوت

متین پیش چینار میره و بهش میگه ماجرای خارج رفتن چیه؟ چینار میگه دیگه نمی%

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    فیلنامه از قسمت اول مشکل دارد. و این در قسمت دوم کاملا مشخص هست. اگر خواهر وکیل مقتول بوده چطور بعد از رسیدن به خونه از پیش دادستان که تازه وکالت برادرش هم قبول کرده و یک روزی از مرگ طرف می گذره بعد از هدیه تولد وکل به خواهرش پیام میده و اونم حواب میده؟ و در قسمت دوم هویت طرف نشون میده مقتول خواهر وکیل هست

    • F2016

      شما اول سریالو ببین بعد اشکال بگیر .اینجه که همون مقتول هست در واقع دو تا گوشی داشته و همون شب تولد جیلین گوشی رو خونه دوستش جا می‌ذاره .درواقع اونکه جواب میده مروه هستش دوست اینجه وار قبل هم اینا با هم اوکی کردن چه کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان