اخبار بیمه و تامین اجتماعی
-
موفقیت دربازار رقابتی بدون تلاش هماهنگ و دانش افزایی مستمر امکانپذیرنیست
نخستین همایش منطقهای آموزشی و انگیزشی شرکت بیمه سامان ویژه شعب منطقه یک، با هدف ارتقای دانش حرفهای، ایجاد همافزایی و افزایش تعامل میان اعضای شبکه…
-
تخصیص مبلغ ۳۰۰ ریال سود به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ما
تخصیص مبلغ ۳۰۰ ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع بیمه “ما” رسید.
-
بیمه معلم پیشگام در خدمترسانی به فرهنگیان خوزستان با ۸۰۵ مرکز درمانی طرف قرارداد
علی خسروی، مدیر مجتمع اهواز بیمه معلم، با اشاره به اقدامات انجامشده در راستای خدمترسانی به فرهنگیان، اظهار داشت: پیرو رویکردی که در حوزه پشتیبانی…
-
تصویب دو طرح نوآورانه در صنعت بیمه در چارچوب سندباکس
حسنرضا عباسیانفر معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی از تصویب دو طرح نوآورانه در چارچوب ضوابط و مقررات محیط آزمون تنظیمگری (سندباکس) صنعت بیمه خبر داد.
-
برگزاری کارگاه تخصصی «تحول دیجیتال و هوش مصنوعی» بیمه دی در زنجان
کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع «تحول دیجیتال و هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنعت بیمه» با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارتهای فناورانه کارکنان و…
-
برگزاری نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴
نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴ با هدف همافزایی در اجرای راهبردهای تحولگرایانه، ارتقای رضایت بیمهگزاران و رفع موانع فنی در…
-
ششمین جلسه کارگروه بینالملل پژوهشکده بیمه برگزار شد
ششمین جلسه کارگروه بینالملل پژوهشکده بیمه با هدف هماندیشی و تصمیمگیری در خصوص برگزاری همایش بینالمللی حضوری با موضوع «تغییر اقلیم و صنعت بیمه؛…
-
هوش مصنوعی، ارزیابی مستمر و استحکام مالی؛ سه ضلع راهبردی تحول بیمه ایران
معاون امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، هوش مصنوعی، ارزیابی مستمر و استحکام مالی را سه ضلع راهبردی تحول بیمه ایران دانست.
-
البرز در مسیر هوشمندسازی
با حضور مدیر عامل، رئیس پژوهشکده بیمه و جمعی از مدیران ستادی بیمه البرز از پلتفرم دستیار هوشمند مشتری به منظور بهبود کیفیت خدمات و تحول در مسیر…
-
همافزایی بیمه ایران و بانک رفاه کارگران، راهبردی برای خدمت بهتر به مردم
تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت سهامی بیمه ایران و بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات مالی و بیمهای، ایجاد سوپرمارکت مالی و ارزشآفرینی برای…
-
معرفی قابلیتهای جدید وباپلیکیشن دِیدار
شرکت بیمه دی در جدیدترین بهروزرسانی وباپلیکیشن «دِیدار»، مجموعهای از قابلیتهای نوین را برای استفاده بیمهشدگان، شعب و نمایندگان معرفی و آماده…
-
بیمه ایران بدون نرخشکنی در مسیر حرفهای توسعه بازار
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران بدون نرخشکنی در مسیر حرفهای توسعه بازار قدم برمی دارد.
-
کمترین «نسبت شکایات وارده به کل شکایات» به بیمه پاسارگاد رسید
بررسی آمار شکایات بیمه گزاران از بیمه گران نشان می دهد که در فروردین ماه سال جاری، کمترین میزان شکایات وارد به کل شکایات رسیدگی شده متعلق به شرکت…