خلاصه داستان قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید

خلاصه داستان قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne).

خلاصه داستان قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت

ارن بهشون میگه خونه یاقوز تو فرعیه دوربین ها نگرفته که ببینیم کی رفته خونه ولی بیمارستان رفتنشو راست گفته با تاکسی رفته و برگشته، متین میپرسه که وقت داشته واسه کشتن؟ پارس تایید میکنه و میگه آره کلی وقت داشته بعدشم رفته خونه حمام خودشو شسته بعد دیده وضعش خوب نیست رفته بیمارستان. پارس میگه من دستور بازرسی خونه اش را میگیرم شما برین.

ارن به جیلین میگه رئیس متین واسه عروسش سنگ تموم گذاشته نمیزاره کسی نفس بکشه و لبخند میزنه و میره. مردان میره پیش چینار میره و میگه چرا انقدر خودتو باختی؟ چینار گریه میکنه و میگه من جنازه‌شو رو دوسم گذاشتم! مردان میگه پدرت داره واست دنیارو به آتیش میکشه اینجوری کنی هممون از پا درمیایم! سپس با عصبانیت ازش میخواد تا بلند بشه بره صورتشو آب بزنه و خودشو جمع و جور کنه. ارن و متین با مامورها خانه یاقوز را گشتن و اسلحه ای پیدا میکنن تو خانه اش که قایمش کرده بوده ارن به متین میگه پیداش کردیم رئیس!

ایلگاز جیلین را به خانه میبرد و ازش میخواد تا استراحت کنه چون چند شبه نتونسته بخوابه جیلین میگه نمیتونم اگه میتونستم خوب میشد شاید بابامو تو خواب میدیدم! ایلگاز باهاش حرف میزنه و اونو آروم میکنه. ارن از پارس میپرسه با یاقوز چیکار کنم؟ تو اتاق نگهش دارم؟ پارس میگه درسته رئیس پلیس سابقه ولی با مردم معمولی الان فرقی نداره چه بالا باشه چه پایین فرقی نداره بفرستش بره پایین ولی نگهبان بالاسرش نزار. ارن یاقوز را به بازداشتگاه میفرسته یاقوز میگه من نکشتمش! ارن میگه من فقط دستور میگیرم همین یاقوز میگه متوجهم ولی من میتونم ثابت کنم. ارن میپرسه چجوری؟

یاقوز میگه تو خانه ام دوربین دارم ازن میگه دوربینی که ما نتونستیم پیداش کنیم؟ یاقوز میگه احمق که نیستم! میدونم پلیسا کجاهارو میگردن! فقط فیلم های آبروریزی توش هست قول بده که فقط فیلم همون روز دزدیده شدن ظفرو ببینین! ارن میگه اگه بازی باشه بد میشه واستا! اما یاقوز میگه نه بازی نیست.

قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۷۹ سریال ترکی قضاوت

متین که حرف های اونارو شنیده سریعا گوشیشو زیر پرونده تو اتاقش میزاره و از اونجا بیرون میزنه. ازن به اتاق رئیس متین میره ولی میبینه نیست بهش زنگ میزنه که میبینه تلفنشو جا گذاشته! ایلگاز برای محکم کاری شب را در خانه مادر جیلین میمونه. پارس برای سر و گوش به آب دادن به طرف خانه دادستان دریا میره تا از دور آنجا را زیر نظر داشته باشه. متین به خانه یاقوز رفته تا پنهانی آنجا را بگرده و فیلم را پیدا کنه همان موقع ازن هم به اونجا میاد و با دیدن در باز خانه شک میکنه و ماشه اسلحه را میکشد که از صداش متین متوجه میشه و پنهان میشه تو خانه.

ارن داخل خانه را میبینه که متین از پشت سر با وسیله ای تو سرش میزنه و از اونجا میخواد فرار کنه که ارن به طرفش شلیک میکنه و تیر به بازوی متین میخوره و از اونجا فرار میکنه. ارن وقتی به هوش میاد به امید میگه بره اونجا و تیم جستجو آنجا را میگردن ولی گلوله ای پیدا نمیکنن ارن میگه پس خوبه بی شرفو زدم! و میگه خوب بگردین ببینین لکه خونی پیدا میشه یا نه. متین تو دستشویی روی بازوش که تیر خورده الکل میزنه که دفنه از پشت در ازش میخواد تا به سوال ریاضیش کمک کنه، متین میگه باشه عزیزم تو شروع کن الان میام، مردان پیش دفنه میره و بهش کمک میکنه.

جیلین یکدفعه از خواب می پرد و به اتاق مادرش میره و سرشو نزدیکش میکنه تا ببینه نفس میکشه یا نه اما صدایی نمیشنوه و با استرس ایلگاز را صدا میزنه همگی از خواب بیدار میشن که ببینن چیشده جیلین مدام مادرشو صدا میزنه که گل از خواب بیدار شده و میگه من اینجام دخترم منو ببین! جیلین مادرشو در آغوش میگیره و میگه منو تنها نزار مامان و گریه میکنه.

مردان میره پیش متین و حالشو میپرسه مردان میگه من نگران تو هستم پسرم! برای محکم کاری کسی که ظفر ازش پاسپورت و اسلحه گرفته بودو پیدا کردم گفتم اسم یاقوز را بگه خوبه؟ متین با استرس میگه من نگران بچه هامم چینار، ایلگاز و جیلین! اگه چیزی برملا بشه اونا باهم دشمن میشن! جیلین وقتی از خواب بیدار میشه از ایلگاز میپرسه جواب آزمایش اومد؟ ایلگاز میگه آره اسلحه ای که از خونه یاقوز پیدا شده با گلوله ی پیدا شده یکیه روش خاک جنگلم پیدا شده!

سپس حاضر میشن تا به دادگاه برن. متین تو اتاقش بازوشو پانسمان میکنه و وقتی تموم میشه ارن به اتاقش میره. متین درباره ضربه ای که تو سرش خورده میپرسه و بدون اینکه بگه کجاست یکراست پشت سرشو نگاه میکنه که ارن جا میخوره. متین میره تا یاقوز را به دادگاه ببره، ارن چشمش به سطل آشغال میوفته که کاغذی خونی اونجاست و زیر کاغذ باند خونی میبینه و حسابی تو فکر فرو میره. ارن با پارس به فروشگاهی میرن تا اونجا ارن خرید کنه.

آنها بعد از خرید کردن خداحافظی میکنن و پارس به طرف مسیر خانه دادستان دریا تا دادگاه میره چون رضوان خبر داد که انگاری دوباره تعقیبش دارن میکنن و ارن به طرف مدرسه توچه میره. توچه با دیدنش جا میخوره و حسابی از تیپش خوشش میاد که ارن میگه به خاطر تو زدم دیگه توچه خوشحال میشه و به داخل میرن. دادگاه یاقوز شروع میشه و به نفع جیلین تموم میشه. بعد از بردن یاقوز به زندان جیلین از متین تشکر میکنه و او را در آغوش میگیره که ارن متوجه چهره درهم متین میشه و چشمش به لکه خونی می افتد که روی آستین کتش هست و تو فکر فرو میره….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان