خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne).

خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت

ایلگاز میره پیش ارن و ازش میپرسه خبر جدیدی شد یا نه؟ ارن میگه نه هنوز ایلگاز میگه باید سریعتر اون گلوله پیدا بشه چون اینجوری جیلین تبرئه میشه! الان تو بازداشتگاهه! تو بد تله ای گیر کرده هر لحظه داره به زندان نزدیکتر میشه! ارن میگه دست ما نیست باید حکم صادر بشه واسه جستجو! یکتا پیش قاضی کمال میره و از عصبی بودن جیلین میگه و ازش میخواد تا بهش حکم حبس حین بازرسی بده دادستان کل بهش میگه حرفات تموم شد؟ درخواستتو بنویس و برو. ایلگاز عصبی میشه و میگه تا تاریک نشده هوا باید پیدا بشه گلوله سوم، پارس هم که لجبازیش گرفته داره انتقام میگیره سر خواهرش!

سپس با کلافگی میگه من دارم میرم شیله ازن میخواد جلوشو بگیره که متین صداشونو میشنوه و میگه اینجا چخبره؟ ایلگاز میگه باید بریم گلوله سومو پیدا کنیم متین میگه به شما چه ربطی داره؟ اگه حکم اومد ما میریم نه تو اینجا مزرعه بابات نیست هرکاری خواستی بکنی قانون داره! و به ارن میگه بره اتاقش کارش داره. ایلگاز با عصبانیت به محل شیله میره او با گشتن گلوله سوم را پیدا میکنه و خوشحال میشه.

دادستان دریا به اتاق دادستان پارس میره تا درباره جیلین و حمله اش به دکتر حرف بزنن. دریا میگه دکتر خودش ادعا کرد که گلدونو خودش آورده ولی انگار یکی واسش خریده بوده واسه تشکر اونم آورده بزاره تو اتاقش اثر انگشت جفتشونم رو گلدون هست پارس میگه معلوم نیست کی درست میگه اصلا کی غلط! قاضی کمال به اونجا میاد و درباره جیلین و حمله اش به دکتر میپرسه که آنها میگن هنوز به نتیجه ای نرسیدیم داشتیم حرف میزدیم او میگه باشه هرچی بود فردا بهم بگین و میره.

چینار و دوستاش در ساختمانی خرابه می روند تا با قاچاقچی دیدار کنن. او بهشون کارت ملی هایی جعلی بهشون میده و میگه با اینا میرین به آدرس های بانکی که بهتون میدم و حساب باز میکنین تا بگم باید چیکار کنین و از اونجا میره. ارن نفسی عمیق میکشه و به پارس زنگ می زنه و میگه راسیتش زنگ زدم بگم قرار بود یه حکم واسمون بفرستین گفتم پیگیری کنم ببینم درخواستم به دستتون رسیده یا نه پارس اول بهش تیکه میندازه و طعنه میزنه و در نهایت میگه برین محل جنایت بگردین منم الان میام ارن قبول میکنه وسریعا به اونجا میره.

قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۶۶ سریال ترکی قضاوت

تو راه ایلگاز را در جریان میزاره ایلگاز جای دقیق گلوله را بهش میگه. ارن وقتی میرسه یکراست میره همونجا و گلوله را پیدا میکنن و به پارس هم نشون میده سپس ارن نمونه را میگیرد و سرعت به طرف آزمایشگاه راهی میسه و تو راه به گوکسو میگه که سریعا بره بخش جنایی. ایلگاز کوفته میخره و به بازداشتگاه میره سپس جیلین میپرسه خبر جدیدی شده؟ ایلگاز میگه گلوله سومو پیدا کردم جیلین خوشحال میشه و میگه واقعا؟ الان تو چه وضعیتیه؟ ایلگاز میگه من رفتم پیدا کردم بعد به ارن گفتم رفت اونجا الانم اونجاست میفرستن آزمایشگاه.

جیلین میگه چون تا الان آزاد نشدم احتمال زندانی شدنم بالاست اگه نرسه به دادگاه فردا من باید برگردم اونجا! نمیخوام برم ایلگاز میگه نگران نباش هرچی باشه پیدا شده جیلین ناچارا قبول میکنه. پارلا به محلی میره که باید بانک حساب باز میکرد چینار پیشش میره و او از دیدنش خوشحال میشه و بغلش میگنه و ازش میپرسه تو اینجا چیکار میکنی؟ چینار میگه اومدم اینجا تنها نباشی حدس زدم استرس داری! سپس میبینه آرایش کرده و ازش دلیلشو میپرسه که پارلا میگه بالاخره اینجوری به ۱۹ ساله ها بیشتر میخورم تا اونجوری! پارلا وارد بانک میشه و حسابشو درست میکنه.

پارس و دریا به اتاق قاضی کمال رفتن و بهش میگن که اصلا مشخص نیست کدومشون داره درست میگه و فقط هم باید روی حرف هاشون اکتفا کنن قاضی دستور حبس حین محاکمه را صادر میکنه و قرار است بعد از مراسم جیلین را به زندان ببرن. ایلگاز برای جیلین لباس آورده تا برای دادگاه لباسشو عوض کنه. سپس باهم به طرف دادگاه راهی می شوند. یکتا و دارو دسته اش از ماشین پیاده میشن یکتا به لاجین میگه امروز روزیه که قاتل پسرت محاکمه میشه و برای همیشه تو زندان می افتد و همان جا هم دفن میشه سپس با همان خورده های معروفش وارد ساختمان می شوند.

ارن حسابی استرس داره و پشت در آزمایشگاه نشسته و منتظر جواب آزمایش است که سریعا به دست قاضی برسونه چون اگه به دادگاه نرسه میره واسه جلسه دادگاه بعدی و باید تو زندان باشه تا اون موقع. دادگاه شروع میشه و بعد از خوانده شدن ماجرای جنایت و مدارکی که هست از جیلین میخواد تا دفاعیه اش را بگه. جیلین همه چیزو از بیمارستان تعریف میکنه که یکتا یکدفعه میگه دروغه آقای قاضی دروغه داره خودنمایی میکنه! سپس از کارهایی که ایلگاز کرده بود میگه و ادعا میکنه که میخواد با وجود شخص سومی زنشو تبرئه کنه و همه چیزو بندازه گردن یه بنده خدای دیگه!

ایلگاز و یکتا باهم بحث میکنن که قاضی با شنیدن حرف های آنها از جفتشون میخواد نظم دادگاه را بهم نزنن سپس میخواد حکم زندانی شدن جیلین را بده که باید حین محاکمه بره آنجا که یکدفعه ارن از راه میرسه و جواب آزمایش گلوله سوم را به قاضی میده. همگی خوشحال میشن و یکتا با عصبانیت میگه اون چیه دوباره؟ یه مدرک دیگه درست کردین؟ الکیه همش دارین دادگاهو به مسخرگی میبرین جلو! قاضی حکم جدید را برای همه میخونه که جیلین به خاطر وجود نفر سوم آزاد شده آنها همگی خوشحال میشن به غیر از یکتا که در حال منفجر شدن است….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان