خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne). این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

خلاصه داستان قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت

پارس و بقیه مامورها به محل پارک ماشین انگین میان و اونجا را بررسی میکنن اما چیز خاصی پیدا نمیکنن. ارن میگه از وضعیت خونه مشخصه که خیلی وقته کسی وارد خونه نشده پارس میگه حتما رفتن سمت جنگل. همان موقع به ارن بیسیم میزنن و میگن که جسد یه مرد تو جنگل پیدا شده که با گلوله کشته شده ارن و پارس شوکه میشن و پارس سریعا یه تیم تحقیق میفرسته و خودشون هم با عجله میرن. متین به اتاق چینار میره و میگه چرا وقتی انگین تهدیدت کرد به من چیزی نگفتی؟ چینار میگه چون پدربزرگ میتونست حلش کنه سپس همان موقع ارن بهش زنگ میزنه و میگه که یه جنازه پیدا شده متین تعجب میکنه و میترسه و میگه الان میام چینار میگه دقیقا به همین دلیل که با هر تماسی اینجوری میترسی! پارس و ارن وقتی به محل جسد میرسن میبینن که انگینه. ایلگاز جیلین را به پزشکی قانونی میبره و ابتدا تمام لباس هایش را ثبت میکنن سپس دکتر شروع به معاینه اش میکنه. جیلین اصلا حال روحی خوبی نداره و تمام وقت ساکته و چیزی نمیگه. دکتر پیش ایلگاز میره و میگه فعلا حال خوبی نداره شاید هنوز تو شوکه یا شایدم به خاطر ضربه ای که تو سرش خورده اینجوری شده هنوز مشخص نیست. پارس و تیم تحقیق رو جنازه انگین کار میکنن و به پارس میگن که از فاصله نزدیک بهش سلیک شده از بین دوتا دنده اش رد شده سپس به قلبش خورده و از بین دوتا دنده پشتش بیرون اومده. پارس دستور میده هرچی مدرک هست جمع کنن و حواسشون باشه تا اثر انگشت از بین نره و بگردن دنبال گلوله ها. متین به اونجا میاد و به ارن میگه از اهالی و پرسنل هتل های این اطراف همه بازجویی بشه. دایره را هم بزرگتر کنین و تا شعاع ۱ کیلومتری همه چیز بررسی بشه!

قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۴۲ سریال ترکی قضاوت

ارن به پارس میگه این بچه هم زنده اش دردسر بود هم مرده اش خدا بهمون رحم کنه! ایلگاز جیلین را به اتاقش میبره و کمکش میکنه تا دراز بکشه و بهش میگه که یخورده بخواب و استراحت کن حالت بهتر میشه. فردای آن روز امید جواب آزمایش اثر انگشت را به اتاق ارن میبره ارن میپرسه و میگه جواب چیشد؟ ماله کیه؟ امید چیزی نمیگه و با دادن پرونده از اونجا میره ارن با خواندن اسم متهم فقط سکوت میکنه پارس عصبی میشه و میگه چرا هیچکی نمیگه؟ سپس خودش میخونه بعد از آنها متین به اتاق میاد و اسلام مالک اثر انگشت را میپرسه و وقتی میبینه همه شوکه شدن خودش پرونده را میخونه. جیلین از خواب بیدار شده و با کلافگی با ایلگاز میگه که چرا هیچی یادم نمیاد؟ و شروع میکنه به گریه کردن. جیلین میخواد بره دوش بگیره که مامور میاد و از دوتا کف دست جیلین نمونه برداری میکنه. ایلگار میره بیرون و به ارن میگه اینجا چخبره؟ این کارها واسه چیه؟ ارن با شرمندگی و ناراحتی میگه که ساعت مچی جیلین کنار جسد بوده! ایلگاز میگه خوب؟ اینم شد مدرک؟ ارن میگه آخه اثر انگشت جیلین رو اسلحه هم بوده! ایلگاز میگه میفهمی چی میگی؟ داریم درباره جیلین صحبت میکنیم به نظرت میتونه؟ امکان نداره! ارن میگه میدونم داداش ولی دست من نیست شواهد علیه جیلینه به منم دستور دادن. جیلین صدای آنها را تو اتاق میشنوه و یادش میاد که پشت صندلی انگین پنهان شده بوده و وقتی خوشحالی انگین را میبینه که داره فرار میکنه و با آهنگ همخونی میکنه عصبی میشه و خودشو کنترل میکنه که کاری نکنه او بفهمه که اونجاست. ارن وارد اتاق جیلین میشه و با شرمندگی بهش میگه که به جرم قتل انگین بازداشتی. پارس به متین میگه موندم چجوری به یه پدر و مادر خبر مرگ بچشونو بدم. متین میگه میخوای من بگم یا به یکی دیگه بگم؟ اما پارس میگه نمیخواد خودم میگم سپس به یکتا زنگ میزنه.

یکتا میگه خیره دادستان سرصبحی زنگ زدی نکنه گیرش آوردین؟ پارس بهش میگه پیداش کردیم یکتا جا میخوره و میگه یعنی چی؟ پارس میگه بهتون تسلیت میگم جسدشو پیدا کردیم باید برای احراز هویت بیاین پزشکی قانونی یکتا شوکه شده و لاجین مدام میپرسه چیشده؟ اما یکتا با حالتی شوکه شده فقط بهش نگاه میکنه. ایلگاز بعد از سوار کردن جیلین به ارن میگه مواظبش باش باشه؟ ارن میپرسه تو کجا؟ ایلگاز میگه کجا باید برم؟ میدونی که نمیتونم دست و پا بسته بشینم ببینم چی میشه! ارن میگه ولی پارس گفت تو اونجا نری و همکاری تموم شده! ایلگاز میگه هرکاری میخواد بکنه، بکنه سپس راهی میشه و تو مسیر به پدرش زنگ میزنه و میگه خودت برو دم در خانه جیلین اینا و بهشون بگو نگران نباشم جیلین حالش خوبه و موقتا بازداشت میشه متین میگه چرا الکی امید واهی بدم؟ همه مدارک علیه اونه! ایلگاز میگه این کار جیلین نبوده ازت خواهش میکنم چیزی که گفتمو بگو بهشون. ارن به جیلین میگه خوب واسم تعریف کن اون شب چه اتفاقی افتاد؟ جیلین میگه ولی من هیچی یادم نیست چیو بگم؟ ارن میگه شوخی نکن عزیز من یخورده فکر کن اون روز از تو بیمارستان پشت صندلی ماشین انگین پنهان شدی و رفتی بعدش چیشد؟ جیلین میگه نمیدونم چیزی یادم نیست! یکتا به اونجا میاد و با دیدن جیلین عصبی میشه و باهاش دعوا میکنه که ارن دستور میده اونو بندازن بیرون. ارن به پارس میگه که جیلین چیزی یادش نیست پارس میگه شاید بازیشه! ارن میگه نه مشخصه دکتر هم گفته بود پارس میگه خیلی خوب. ایلگاز به محل جنایت میره که یکی از مامورها سریعا به دادستان پارس خبر میده. او نیز به ایلگاز زنگ میزنه و با تهدید اینکه واسش پرونده درست میکنه به جرم از بین بردن مدارک ایلگاز میگه هرکاری دلت میخواد بکن و قطع میکنه…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان