خلاصه داستان قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne).

خلاصه داستان قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت

تمام مهمان های یه مهمونی به دنبال دختری به نام فردا میگردن. جسد عروسی در دریا معلقه در حالیکه پایش با ربان قرمز به وزنه ای بسته شده، ربان پاره میشه و جسد به سطح دریا میره. ازن به ایلگاز زنگ میزنه و خبر میده که تعطیلات تموم شده و دادستان شیفت هم اسم شما رد شده ما داریم میریم شیله محل حادثه. ایلگاز که با کاروانش تو دل طبیعت زده و خودش در حال پیاده رویه با گوش دادن پیام ارن راهی میشه.

ایلگاز به ارن زنگ میزنه و میگه رفتی اونجا یا نه ارن میگه آره جسد رو دریاست منتظر اکیپ هستیم ایلگاز میگه باید برم دادگاه جلسه دارم بعدش میام. آیلین برای جیلین غذا میاره تو دفترش وقتی میخواد تو یخچال بزاره میبینه که به غذاهای قبلی دست نزده. جیلین به آیلین اصلا توجهی نمیکنه و به راهش ادامه میده و با تولگا از اونجا بیرون میره. یه مرد از دور جیلین را زیر نظر داره.

گل به آیلین زنگ میزنه و میپرسه جیلین چیشد؟ حالش خوب بود؟ باهات حرف زد؟ آیلین میگه نه حتی نگاهم نمیکنه به غذاها هم دست نمیزنه همه ی عصبانیتشو روی پرونده هایی که میگیره خالی میکنه به هیچ کدوم نه نمیگه هرکی میاد قبول میکنه گلبن کلافگی میگه داره سرشو با کار گرم میکنه. پارلا به بهانه مدرسه با توچه میره. همان مورد که جیلین را زیر نظر داشت خانه گل را هم زیر نظر داره. دریا به اتاق پارس میره و میگه کیفر خواست پرونده خبرنگار را نوشتم و به پارس میده تا یه نگاهی بندازه چون فکر میکنه خیلی خشن شده. جیلین به ارن زنگ میزنه و خبر میگیره که ارن از پرونده جدید بهش میگه در آخر میپرسه اومد؟

ارن که فهمیده منظورش ایلگازه میگه تو راهه جیلین میگه پس تعطیلاتش تموم شده ارن میگه نمیدونم دیگه رفته تعطیلات یا خودشو داغون کنه! جیلین میگه همینجوری پرسیدم که نگه یادم رفته بود جلسه رو. تولگا حال جیلین را میپرسه که جیلین میگه خوبم باید این جلسه امروز تموم بشه بره. از کلانتری اومدن به خانه متین و برای مردان پایبند نصب میکنن تا حبس خانگی داشته نباشه به خاطر بیماری و کهولت سن.

ایلگاز به خانه میاد که با دفنه روبرو میشه و دفنه با دیدنش حسابی خوشحال میشه متین میگه که پدربزرگت آزاد شده الانم دارن واسش پایبند میبندند که ایلگاز میگه خوبه جیلین گفته بود آزادس میکنم موفق هم سد از پس همه کار برمیاد جزء ما! متین حالشو میپرسه که ایلگاز میگه خوبم دیگه ماجرای تموم شده واسه من. ایلگاز بعد از کمی حرف زدن با خانواده اش به خانه خودش میره تا برای دادگاه آماده بشه که با لباس ها و وسایل جیلین روبرو میشه و کمی حالش گرفته میشه. اسلگاز به متین زنگ میزنه و میگه چرا جیلین وسایلشو نبرده؟

متین میگه نبرد دیگه پسرم منم نرفتم ببینم امروز که دیدیش ازش بپرس. همان مردی که جیلین و خانواده اش را زیر نظر داره به خانه متین هم رفته و اونجارو هم زیر نظر داره. دریا پلاستیک پیراشکی را که باز میکنه با بوی تخم مرغ حالش بد میشه و نمیتونه بخوره پارس به اونجا میره و با بو کردنش میگه بو نمیده که نمیخوری من ببرم بخورم! دریا میگه ببر بخور نوش جونت عزیزم سپس ازش میپرسه کیفر خواستو خوند یا نه پارس میگه آره خوندم و اونو تشریح میکنه در آخر بهش میگه خیلی خوب نوشتی دریا در آغوشش میگیره و ازش تشکر میکنه.

قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۵۰ سریال ترکی قضاوت

وقتی این کیفر خواست به دست یکتا میرسه عصبی میشه و میخواد با عمر برن پیش هالوک که جیلین وارد اتاقش میشه و میگه جواب دی ان ای اومده یکتا ازشون میخواد تا برن بیرون و تنهایی پاکت را باز کنه اونا قبول میکنن. جیلین و عمر با همسایه جدید خانه متین روبرو میشن که میفهمن تازه اونجا شروع به کار کرده.

یکتا با دیدن جواب آزمایش بهم میریزه و در اتاقش را باز میکنه که جیلین با نگاه او متوجه میشه جواب مثبت بوده و به عمر میگه به خانواده ما خوش اومدی و وارد اتاق میشن. ایلگاز مثل همیشه آماده شده و میخواد به طرف دادگاه راهی بشه. جیلین قبل از دادگاه طلاقش یه جلسه کاری دیگه داره که حسابی اونجا درگیر میشه و دیرش میشه. ایلگاز وقتی به دادگاه میره هرکی میبینتش ازش حالشو میپرسه که ایلگاز دیگه جوابشونو نمیده و وقتی وارد اتاق پارس میشه بهش میگه اگه حالمو نمیپرسی بیام یخورده باهم حرف بزنیم پارس میگه حتما و درباره پرونده عروس مرده حرف میزنن

در آخر بهش میگه که اسم تو و جیلینو رد کردیم واسه شاهدهای عروسی و ازش میپرسه مشکلی داره یا نه ایلگاز میگه اون روز عروسیه باید همه خوشحال باشن من مشکلی ندارم پارس ازش تشکر میکنه. ایلگاز به دم در اتاق دادگاه طلاقتون میره و منتظر جیلینه. جیلین که تو ترافیک گیر کرده بالاخره به دادگاه میرسه و به تولگا میگه تو سریع برو به محل حادثه هرجور که میتونی مدرک پیدا کن میخوای پول بدی میخوای وعده بدی هرجور که فکر میکنی مدرک و شاهد پیدا میشه. جیلین بالاخره به دادگاه میرسه و وارد جلسه میشه.

یکتا و عمر به ملاقات هالوک رفتن، اونجا کیفر خواستو بهش میگه و ازش میخواد تا واقعیتو بهش بگه هالوک میگه چرا نمیفهمی؟ چند بار باید بهت بگم؟ من وقتی رسیدم اونجا زخمی بود خواستم کمکش کنم! بعد از کمی حرف زدن یکتا و عمر از زندان بیرون میان و یکتا میگه باید اون قاتلو پیدا کنیم تا این زبون نفهم آزاد بشه عمر با کمال خونسردی میگه تو نفهمیدی؟ یکتا میگه چیو؟ او کمی عجیب و غریب حرف میزنه که یکتا منظورشو میفهمه و میگه تو چیکار کردی؟ عمر با آرامش سوار ماشین میشه….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان