خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید

خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne). این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت

انگین در حال کتاب خوندن است که یکدفعه از حال میرسه. جیلین به جنید زنگ میزنه و آدرس هتلی که سدا اونجا مونده را ازش میگیره سپس به طرف اونجا حرکت میکنه ایلگاز هرچی بهش زنگ میزنه جیلین جواب نمیده. پارس به خانه اش میره که با گشتن میبینه نوا اونجا نیست از طرفی خیالش راحت میشه که حالش بد نشده و از طرفی دیگه نگرانه که کجا رفته! جیلین به هتل رسیده و از رزوشن میخواد تا شماره اتاقشو بده اما او به اتاق زنگ میزنه که میبینه کسی برنمیداره. مردان با ادم هایش تو اتاق سدا هستن و در حال گشتن اونجان. یکی از آدم هایش فلش پیدا میکنه که تو لپ تاپ میبینه همون فیلم چینار هستش واسه همین فلش و لپ تاپو برمیداره سپس از اونجا بیرون میان. نوا به زندان میره و میخواد تا انگین را ببینه مامور وقتی میخواد بره انگین را بیاره میبینه بیهوش افتاده سپس سریعا به اورژانس زنگ میزنن و او را به بیمارستان منتقل میکنن نوا هم باهاشون راهی میشه. ایلگاز اونارو میبینه و به داخل زندان میره و میگه میپرسه تو لیست ملاقاتیا اسم جیلین اردوعان هست؟ انها میگن نه که ایلگاز میپرسه نوا قاضی برای ملاقات چه کسی اومده بود؟ مامور میگه انگین تیلمن که حالش بد شده بود بردنش بیمارستان ایلگاز آدرس بیمارستانو میگیره و به طرف اونجا راهی میشه. تو مسیر برای جیلین پیام صوتی میفرسته و موضوع را میگه سپس در آخر اضافه میکنه که اگه گوشیتو روشن کردی خواستی زنگ بزن بهم. جیلین در حال ببرون رفتن از هتل است که با سدا روبرو میشه و میخواد باهاش حرف بزنه که همان موقع بهش زنگ میزنن و خبر میدن که انگین حالش بد شده او سریعا سوار ماشینش میشه که جیلین هم وقتی میفهمه کنارش میشینه و میگه منم میام آنها راهی میشن و مردان آنها را باهم میبینه و به آدمش میگه که اونارو تعقیب کنه.

قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۳۸ سریال ترکی قضاوت

ارن به مغازه شوهر اوزلم میره که کارگرش میگه اینجا نیست هرازگاهی میره چند وقت بعد میاد اما ارن سرشو رو میز میزاره و ازش میخواد تا بگه کجاست او میگه که رفته مغازه ارول که آکواریوم داره. ارن سریع به اونجا میره و اونو دستگیر میکنه و\که بهش میگه آخه به چه جرمی؟ ارن میگه به جرم خشونت علیه زن ها و کتک زدن زنت که الان تو بیمارستانه و داره با مرگ دست و پنجه نرم میکنه! سپس میبرتش. جیلین و سدا به بیمارستان میرسن که جیلین کنارش میشینه و میگه ناراحتی؟ میترسی که بلایی سرش بیاد؟ آنها باهم بحث میکنن که سدا میگه انگین حالش بده بعد تو داری درباره چی حرف میزنی؟ رحم نداری؟ جیلین میخنده و میگه رحم؟ به لطف اتفاق هایی که افتاده نه ندارم دیگه اون به قاتله که خواهرمو کشته بمیره هم خوشحال میشم سپس میبرتش به طرف اتاق پارلا و میگه ببینتش این دختر فقط ۲۵ سالشه که به این روز انداختیش! تازه خاله شو از دست داده پدربزرگشم نیست معلوم نیست کجاست تنها دلخوشیش شنا کردن بود حالا گیر چه آدم هایی افتاده که به خلاف کرده نمیدونم ولی به خاطر شماها اینجاست اگه کوچکترین بلایی سرش بیاد هرگوری بری پیدات میکنم! سدا ناراحت میشه و میگه من نمیخواستم اینجوری بشه! سپس جیلین میبرتش خانوادشو نشون میده و میگه ببین به چه روزی انداختیشون! سدا گریه میکنه و معذرت خواهی میکنه که جیلین میگه ببین به چه آدمی داری کمک میکنی! پارس پیش نوا میره و بهش میگه تو چرا رفته بودی زندان؟ نوا میگه واسه اینکه باهاش حرف بزنم ببینم دردش چیه پارس میگه اون دردش منم نه تو که به خاطر کاری که کردی آتو دادی دستش! نوا میگه چندبار میخوای بزنی تو سرم این موضوعو؟

ایلگاز و جیلین میرن پیش دکتر و باهاش حرف میزنن که پارس هم همان موقع از راه میرسه و میگه به به! بازهم زودتر دست به کار شدی! دکتر میگه نه علائم سکته داره نه ضربه ای چیزی هنوز مشخص نیست که چه بلایی سرش اومده! پارس میگه پرونده مخفیانه ست از این به بعد به هیچکی جزء من اطلاعی ندین به خاطر روند پرونده میگم و میره.یکتا و لاجین به اونجا میان که لاجین حالش بد میشه و رو صندلی میشینه یکتا با سدا حرف میزنه و میگه چیشده؟ ربطی داره به تهدیدهایی که کردین؟ سدا سکوت میکنه و میگه نمیدونم یکتا میگه این وضعیتو تو درست کردی تو شیرش کردی وگرنه اون خودش عقلش نمیرسید! بعد از چند دقیقه سدا بیرون رفته تا هوایی عوض کنه که مردان پیشش میره و بعد از معرفی کردن خودش میگه نوه منو اذیت کردی تهدیدش کردی اگه حرفی بزنی و چیزی به کسی بگی اتفاق های تلخ زیادی میوفته سدا میگه منو داری تهدید میکنی؟ مردان میگه نه از تهدید خوشم نمیاد از عمل خوشم میاد و عکس بچه اش را نشون میده و میگه که میدونه فرزند خونده ست سپس با کرفتن جونش تهدیدش میکنه سپس میپرسه کجا خاکش کردین؟ سدا میگه نمیدونم مردان میگه خوب بفهم و بهم خبر بده سپس میره. همگی پشت در اتاق انگین منتظرن تا خبری ازش بشه که عثمان میره پیش جیلین و ایلگاز و میپرسه اینجا چخبره؟ جیلین بهش میگه که انگین اونجاست و باعث حال پارلا هم همونه عثمان عصبی میشه که آرومش میکنن. دکتر بیرون میاد و پارس باهاش میره یه طرفی و میپرسه خوب چیشد؟ دکتر میگه تو خونش سم پیدا شده و روی یکسری از اعضاء بدنشم تاثیر گذاشته ولی از عمد بوده یا خودکشی اونش با شماست که بفهمین! پارس میگه به کسی اطلاعات نده و میره. ایلگاز پیش دکتر میره و کارتشو نشون میده و ازش میخواد بگه چیشده دکتر میگه مسموم شده…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان