خلاصه داستان قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید

خلاصه داستان قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت (yargi) + عکس

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne).

خلاصه داستان قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت

جیلین و ایلگاز از خونه طالب شاکی پرونده بیرون میان و درباره پرونده باهم بحث میکنن که دخترشون با گریه میاد و میگه توروخدا منو از مادر و پدرم جدا نکنین من میخوام باهاشون زندگی کنم از اونا بدم میاد دوسشون ندارم. ایلگاز و جیلین متوجه میشن که یه پرونده حضانت هم دارن و بهش میگن نگران نباش اشتباه برداشت کردی ما واسه جدا کردنت نیومدیم واسه یه چیز دیگه اومدیم اون دختر خوشحال میشه و به داخل برمیگرده.

سدا و یکتا به اتاق پارس میرن و یکتا با اصرار میگه که من میخوام نمونه دی ان ای که پیدا کردینو با دی ان ای ایلگاز تطابق بدین مشخص شده که ایلگاز به محل جرم رفته بوده و اونجا امکان داره کاری کرده باشه برای عوض کردن رویه دادگاه نفر سومی آورده باشه تو پرونده پارس کلافه میشه و ازشون میخواد تا از اونجا برن. ارن به اونجا میره که میبینه پارس کلافه ست ازش میپرسه چیشده؟ پارس میگه فکر میکنی چیشده؟ اومده جلوم نشسته سفت و محکم میگه که باید از ایلگاز دی ان ای بگیرم و تطابق بدم چرا؟ چون ایلگاز رفته بوده سر صحنه جرم ببین با کارش چیکار کرده منم نمیتونم مخالفت کنم!

نوا تو یه دادگاه جرایم سنگین هست که قاتل را با شواهد موجود به حبس ابد محکوم میکنه دادگاه بهم میریزه و نگهبان ها آنکارا میخوان آروم کنن که برادر قاتل اسلحه یکیو بر میداره و به نوا شلیک میکنه. پارس و ارن با شنیدن شلیک گلوله به سرعت به طرف صدا میرن که ارن میگه قاضی نوا تو دادگاهه! آنها به سرعت به طرف دادگاه میرن. برادر قاتل به بازوی نوا شلیک کرده و گروگان گرفتتش و میگه تو به داداش من حبس ابد دادی آره؟ پارس به اونجا میره و سعی میکنه که آرومش کنه و اسلحه را ازش بگیره ارن به اونجا میاد و حواسشونو پرت میکنه که پارس اسلحه را میگیره و شروع میکنه به کتک زدن اون مرد.

ارن جداش میکنه و متهم را به مامورها میده و میگه ببرینش مستقیم بازداشتگاه. ایلگاز و جیلین از راه میرسن و با دیدن وضعیت میپرسن که چیشده؟ ارن ماجرارو تعریف میکنه و میگه الان دارم میرم بیمارستان بهتون خبر میدم. یکتا به جنید میگه من فهمیدم یه نفر تو زندگی لاجین هست بگرد اون مردو پیدا کن جنید تایید میکنه. ایلگاز و جیلین به خانه مادر همون دختربچه رفتن و بهش میگن اومدیم درباره دخترتون اطلاعات بدست بیاریم اون زن میپرسه به نفهمه؟

قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۵۵ سریال ترکی قضاوت

جیلین میگه ۱۰۰٪. اون زن شروع میکنه به تعریف که ۱۹ سال پیش با صالح دوست بودم و حکم نامزدمو داشت تا اینکه نفهمیدم چیشد یهو پدرم فرستادتش یه جا دیگه منم فهمیدم که باردارم پنهانی به دنیا آوردمش و با یه خانواده حرف زدم و قرار شد که بچه را اونا بزرگ کنن ولی خوب الان میخوام بچه خودمو خودم بزرگ کنم به جای اینکه اونجا تو اون وضعیت با یه مادر خدمتکار و پدری که یه چشم نداره زندگی کنه بیاد پیش خودم تو وضعیت خوبی بزرگ بشه این حقم نیست؟ جیلین میگه در هر صورت اون بچه شماست ایلگاز بهش میگه نه حقتونه ولی حدود ۸ سال دیر کردی و از اونجا بیرون میزنه.

جیلین موقع بیرون رفتن از خانه همسایه روبرویی را میبینه که با دیدنش سریع به خانه میره جیلین جا میخوره. ارن به بیمارستان پیش پارس میره و دلداریش میده پارس اعتراف میکنه که خیلی ترسیده بوده سپس ازش تشکر میکنه که کمکش کرده و نوا را نجات داد. سردار با توچه، چینار، مروه و پارلا یه جا قرار گذاشتن و سردار میگه که روزی که میخواستیم رسیده جنس ها رسیده و باید بریم تحویل بگیریم سپس به توچه میگه تو باید یه جایی پیدا میکردی امن پیدا کردی؟

سپس به مروه و پارلا میگه شیر یا خط میندازیم باید یکی از شما دوتا بره جنسارو بیاره. سردار وقتی میبینه مروه افتاده سریعا سکه را برمیگردونه و میگه تو باید بری پارلا مروه میگه اون هنوز خیلی بچه ست چینار میگه مطمئنی؟ پارلا میگه انجامش میدم بگو چیکار کنم. پارس تو خونه برای نوا سوپ درست کرده و بهش میرسه که نوا ازش به خاطر رفتار صبحش عذرخواهی میکنه پارس میگه منم مقصر بودم و ازش عذرخواهی میکنه.وارن به اونجا میاد برای دیدن نوا در آخر میگه میخوام برم پیش ایلگاز و جیلین که پارس میگه منم میام. آنها نوشیدنی میگیرن و میرن پیش ایلگاز و جیلین. بعد از کمی خوشگذرونی بهشون درباره درخواست یکتا میگه.

شب نیازی نیروی آزمایشگاه پنهانی وارد اتاق ایلگاز تو اداره میشه و چند تار مو از روی صندلیش برمیداره اما چندتا از طلبکارهاش تو کوچه گیرش میندازن و میگن ببرینش خونه همونجا نگهش دارین. فردای آن روز ایلگاز با جیلین به اداره پلیس میرن تا از ایلگاز نمونه دی ان ای بگیرن. متین اونجا اونارو میبینه و میگه چخبره؟ اینجا چیکار میکنین؟ و وقتی میبینه دارن از ایلگاز نمونه میگیرن ازش میپرسه چخبره؟ ایلگاز میگه هیچی یکتا گفته که من رفتم یه نفر سومیو وارد پرونده کردم تا تغییر کنه روند گفتن بیام نمونه بدم و از اونجا میره. متین با تعجب به ارن میگه رفته بوده به صحنه جرم؟ ارن با ناراحتی تایید میکنه.

تو اداره پلیس متین و ارن و پارس تو یه اتاق هستن و درباره پرونده برادر قاتلی که به نوا شلیک کرده حرف می نه که همکار نیازی با نتیجه آزمایش به اونجا میاد. پارس با دیدنش میگه چیشد؟ نتیجه اش چیشد؟ او نمیتونه حرفی بزنه که پارس خودش میگیره تا ببینه او بهشون میگه نتیجه دی ان ای تو دستکش و آقا ایلگاز ۱۰۰٪ تطابق داره آنها با شنیدن این حرف شوکه میشن….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان