خلاصه داستان قسمت ۱۸۱ سریال ترکی قضاوت

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت 181 سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت 181 سریال ترکی قضاوت

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت 181 سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne).

خلاصه داستان قسمت 181 سریال ترکی قضاوت

ایلگاز درباره پرونده ای که افتاده تو اون مخمصه در حال کار کردنه تو سلولشه که هم سلولیش اون مرد قاضی یوکسل درباره پرونده باهاش حرف میزنه و در آخر اظهاراتشو میگیره تا بخونه و ببینه میتونه کمکی به ایلگاز بکنه یا نه. جیلین یکتا به خانه سالمندان پیش مادر عمر میرن. اونجا کمی باهم کل کل میکنن و جیلین میگه که تو هم در آینده میای همینجا زندگی میکنی چون کسی نیست که دوست داسته باشه!

آنها پیش مادر عمر میرن، جیلین بهش یه عکس نشون میده از جوانی خودش و بچه هاش که اون زن ری اکشن نشون میده و عکسو میگیره یکتا جلو میره و میگه عزیزم یخورده بیشتر دقت کن بگو کدومشون بچه منه! اون زن میگه تو کی هستی؟ یکتا خودشو معرفی میکنه و وقتی میبینه اونو نمیشناسه با کلافگی سرش داد میزنه و ازش میخواد تا بهش بگه بچه اش کدومه جیلین ازش میخواد از اونجا بیرون بره تا باهاش حرف بزنه. جیلین آروم شروع میکنه باهاش حرف زدن و میفهمه که اون پسری که بچه یکتاست عمره که مرده و اون یکی تو عکس برادر عمر به اسم یعقوبه.

موقع بیرون رفتن جیلین اون زن بهش میگه مراقب باش یعقوب پسر خطرناکیه! یعقوب که خودشو عمر جا زده تو دفتر هستش که پلیس ها به اونجا میرن و اونو با خودشون برای ثبت اظهارات به کلانتری میبرن. او تو راه به یکتا زنگمی نه و میخواد تا به اونجا بیاد اما یکتا به بهونه کار و جلسه میگه اگه تونستم میام. جیلین وقتی ماجرارو میگه به یکتا، یکتا جا میخوره و میگه عجب آدمیه داداششو کشته خودشو جای اون جا زده! او به لاجین زنگ میزنه و ازش میخواد تا وقتیکه بهش نگفته به خانه نره و ارتباطشون با عمر قطع کنه.

قسمت 181 سریال ترکی قضاوت

قسمت 181 سریال ترکی قضاوت

یوکسل هم سلولی ایلگاز هرچی به ذهنش رسیده به ایلگاز میگه تا بهش کمک کنه. جیلین با خودش یکتارو میبره به دفتر کار خودش. یکتا با دیدن تخته سیاه میخنده و میگه این چیه؟ جیلین میگه این تخته ساده نیست با این تخته همه ی بلاها و نقشه هایی که سرمون آوردی را نقش بر آب کردیم پس دسته کمش نگیر! اونا بعد از کمی حرف زدن درباره احتمالات و سرنخ ها به این نتیجه میرسن که اگه بتونن ثابت کنن که امضاء ایلگاز جعل شده بوده به مدرک دیگه ای احتیاج ندارن.

جیلین با ارن و یکتا به طرف دادگستری میرن. تو سالن وقتی عمر جیلین را میبینه میخواد باهاش حرف بزنه که او بهش میگه الان وقت ندارم و میره. جیلین پیش دریا میره و میگه که یکتا بهمون گفت عمر اون خبرنگارا کشته از طرفی طبق اظهارات یکتا یه برادر داشته که عمر انگاری اونو کشته و خودشو جای اون زده دریا جا میخوره که جیلین ازش میخواد تا اجازه از قاضی برای ردیابی سیگنال گوشی عمر را بگیره تا ببینن ارتباطی از اون با حلمی پیدا میشه یا نه دریا قبول میکنه.

جیلین به طرف ماشین میره و بعد از سوار شدن از اونجا میرن، عمر از اونجایی که به اونا شک کرده بود پشت اتوبوس پنهان شده بود و با دیدن اونا به یه نفر زنگ میزنه و میگه یکتا داره با جیلین همکاری میکنه و با ارن الان از دادگستری رفتن وضعیتم زیاد خوب نیست به کمکتون احتیاج دارم!

ایلگاز برای هوا خوری با یوکسل به حیاط زندان رفتن که اونجا اون مردی که از طریق آیلین به خانواده جیلین نزدیک شده بود را میبینه اما باهاش حرف نمیزنه او میخواد بهش کمک کنه که ایلگاز ازش میخواد دخالت نکنه. جیلینو یکتا تو اتاق ارن هستن که بعد از چند دقیقه دریا پیششون میره و میگه خبر بد دارم واستون دادستان اوزجان میخواد تا صبح اینجا بمونه و کیفر خواست ایلگاز را سریعتر بنویسه فردا تحویل بده اونا همگی جا میخورن و بهم میریزن….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان