خلاصه داستان قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید

خلاصه داستان قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم، با ما همراه باشید. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) و کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) در ژانری جنایی پلیسی عاشقانه ساخته شده است. این سریال از ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۳ از شبکه جم سریز به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Kaan Urgancıoğlu (Ilgaz), Pınar Deniz (Ceylin), Hüseyin Avni Danyal (Metin), Uğur Polat (Yekta), Mehmet Yılmaz Ak (Pars), Ali Seçkiner Alıcı (Zafer), Arda Anarat (Çınar), Ece Yüksel (İnci), Zeyno Eracar (Gül), Uğur Arslan (Eren), Onur Durmaz (Engin), Başak Gümülcinelioğlu (Neva), Pınar Çağlar Gençtürk (Aylin), Onur Özaydın (Osman), Özlem Çakar (Makbule), Zeynep Atılgan (Parla), Beren Nur Karadiş (Defne).

خلاصه داستان قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت

ایلگاز و ارن درباره بوراک از وداد، صمد و جیلین سوالاتی می پرسند. وداد و صمد فقط از خوبی کردن بوراک که بهشون کمک کرد میگن وقتی ازشون درباره برهان راننده اتوبوسی که کشته شد می پرسند میگن که ما از چیزی خبر نداریم و هیچ چیزی ندیدیم. وقتی ثبت اظهارات همه تموم میشه سپس نوبت به ثبت اظهارات بوراک می رسد.

ایلگاز برای حرص دادن آنها لفت میده و قبل از شروع کردن پرونده های دیگر را می خواند سپس فیلم دوربین را بهش نشون میده و میگه چی شد تو که خون می گرفتت؟! بوراک سریع خودشو جمع میکنه و میگه چی؟ این مسخره بازیا چیه دیگه؟ کی گفته با خون حالم بد میشه؟ ایلگاز میگه جیلین گفته خودت بهش گفتی! بوراک انکار میکنه.

ایلگاز فرم نظرسنجی را جلوش میزاره و میگه نظرت درباره اش چیه؟ بوراک با دیدنش میگه از این چیزا زیاد جواب میدم یادم نمیاد اینو هم جواب دادم بهش یا نه! ایلگاز میگه چه جوری میتونی نظرسنجی را که خودت درستش کردی یادت نباشه؟ بوراک اینو هم انکار میکنه. ایلگاز میگه یعنی دنبال جواب این سوال که هرکسی میتونه قاتل باشه نیستی؟ بوراک میگه به نظر من همه میتونن قاتل باشند حتی خود شما. ایلگاز میگه من تمام تلاشمو می کنم که تو این موقعیت اصلاً قرار نگیرم.

آیلین به خاطر شکی که نسبت به چتین تو دلش افتاده بهش زنگ میزنه و میگه بورک درست کردم و می خوام بیام بیمارستان اما او میگه من بیمارستان نیستم و یه آدرس میده و میگه بیا اینجا. وقتی به اونجا میرسه او را با یکی از بزرگترین پزشکان آشنا میکنه آیلین باور میکنه که اون مراسم و دکتر بودن چتین حقیقت داره. جیلین به بیمارستان برای ملاقات چیدم میره سپس برگه اظهارات او را از مامور میگیره و میخونه و متوجه میشه که نسبت به وداد دروغ گفته.

ازش میپرسه دلیل دروغت چیه؟ تو برهان را کشتی؟ چیدم زیر گریه میزنه و میگه اتفاقی بود و شروع میکنه به تعریف کردن ماجرا جیلین میگه باید خودتو معرفی کنی و اینارو به پلیس بگی اما چیدم میگه من نمیتونم برم زندان من باردارم جیلین دلش به حالش میسوزه اما نمیدونه باید چیکار کنه. ایلگاز و ارن پیش استاد روانشناس بوراک می روند.

استاد بهشون میگه چون به اسم من این نظرسنجی ثبت شده بود از بچه ها خواستم اگه اطلاعی درباره گردآورنده این سوالات دارند بهم خبر بدن یه نفر به نام اردم بهم ایمیل زده و گفته کسی که این سوالاتو ترک کرده میشناسه اسمش بوراک ییلدیریم هستش. ایلگاز به دستور پارس برای دستگیری بوراک به خانه هالوک میروند. هالوک وقتی این ماجرا رو میفهمه به متین زنگ میزنه و میگه با بوراک حرف بزن تا باهاشون همکاری کنه ما هم خودمونو میرسونیم.

قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت

قسمت ۱۲۴ و ۱۲۵ سریال ترکی قضاوت

یکتا براش پیام صوتی میفرسته و میگه سریع از خونه بیرون بزنه. بوراک برای فرار کردن با وسیله ای تو سر متین میزنه همان موقع ارن و ایلگاز به آنجا میان و به دنبال بوراک می افتند بوراک با اسلحه متین دو گلوله به ارن میزند ایلگاز تیر هوایی میزنه و سپس یه تیر تو پای بوراک میزند. ایلگاز به خاطر میاره که بیماری هموفیلی داره و ازش میخواد تا حرف نزنه که آمبولانس برسد بوراک میگه تا اونا بیان من میمیرم بهت گفته بودم که توهم میتونی قاتل باشی!

ایلگاز وقتی میبینه اومدن آمبولانس طول میکشه با ماشین شخصی خودش سریع او را به بیمارستان می رساند او نگران حال ارن هستش و به متین زنگ میزنه که به اون بیمارستانی که بوراک را برده بیاورند. خدمتکار خانه های هالوک که شاهد این قضیه بود به هالوک زنگ میزنه و ماجرا را میگه دکتر به ایلگاز میگه حال جفتشون وخیمه ایلگاز عذاب وجدان گرفته و حال روحی بدی داره.

جیلین و بقیه ماجرا را می فهمند و با ترس به بیمارستان میان و نگران حال ارن هستند رئیس رفعت گروه تجسس را از صحنه متفرقه می کند و خودش اظهار خدمتکار خانه را می گیرد سپس سراغ پوکه های فشنگ می رود. هالوک به بیمارستان میره و از متین میپرسه چه جوری این اتفاق افتاد؟ متین ماجرا را برایش تعریف می کند هالوک به ایلگاز میگه برو دعا کن اتفاقی برای نوه ام نیفته.

دکتر از اتاق عمل بیرون میاد و میخواد از حال مریضا بگه که توچه با دوستانش با گریه به اونجا میاد و پدرش را صدا میزند. ایلگاز در حیاط بیمارستان از ته دل گریه میکنه جیلین سعی می‌کند آرومش کنه اما موفق نمیشه هالوک به سراغ ایلگاز میره او بهش تسلیت میگه که هالوک یقه اش را میگیره و میگه با تسلیت تو نوه من برمیگرده؟

پارس به اونجا میاد و آنها را از همدیگه جدا می کند بعد از رفتن هالوک، پارس به ایلگاز میگه تو کارتو انجام دادی حتی اگه به وسط هم شلیک میکردی اشتباه نبوده این حرف پیشونیشها روی ایلگاز اصلاً تاثیری نداره جیلین پیش متین میره و ازش میخواد تا با پسرش صحبت کند و او را دلداری بده. متین پیش ایلگاز میره و میگه ۲۱ سال پیش توی اولین عملیاتم به یک مهاجم شلیک کردم و جلو چشام مرد حالم مثل تو خیلی بد شد .

اما وقتی دختر های بیچاره را دیدم که همه جور شکنجه شده بودند به خودم گفتم اگه به ده دقیقه قبل برگردم بازم شلیک میکردم با خودم گفتم آره شلیک می کردم برای حفاظت از جان آدم های مظلوم شلیک میکردم تو هم وظیفه ات را انجام دادی خودتو سرزنش نکن.

ایلگاز میگه ای کاش شلیک نمیکردم متین میگه اگه اینکارو نمیکردی جون آدمهای بی گناه دیگر را می گرفت خودت دیدی که همه چیزش برنامه ریزی شده بود! ایلگاز آروم میگیره و ازش تشکر می کنه. عمل ارن با موفقیت تموم میشه و به هوش میاد افراد پشت در اتاق عمل میتوانند چند لحظه او را ببینند ارن با بی حالی میگه همه چیز خوبه نگران نباشید….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قضاوت (yargi)

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان