مدارس اصفهان فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس اصفهان فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس اصفهان فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس اصفهان شنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان اصفهان فردا

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات بخش پادنای شهرستان سمیرم خبرداد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه شب گذشته نخستین بارش برف پاییزی کوهستان دنای سمیرم را سفید پوش کرد، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی شبانه‌روز گذشته نیز به ترتیب از پادنا علیا با میانگین ۹.۲ میلیمتر باران و برف، سمیرم ۸.۵ میلیمتر، خور و بیابانک ۷.۵ میلیمتر، انارک نائین ۷.۶، اسلام آباد موگویی ۶.۴، ورزنه ۳.۴، چوپانان ۲.۷ میلیمتر، فریدونشهر و نائین ۲.۱، میمه ۱.۶ میلیمتر و

آران و بیدگل سه دهم میلیمتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل هفته آینده بر اثر فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر و وزش باد شدید ادامه خواهد داشت.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از فردا تا روز یکشنبه سامانه بارش زای جنوبی در مناطق جنوبی استان فعال خواهد بود و در ارتفاعات این نواحی بارش به صورت برف پیش بینی می‌شود.

معتمدی افزود: در سایر مناطق استان طی دو روز پیش رو افزایش ابر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس طی ۲۴ ساعت آینده کاهش می‌یابد، گفت: بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: بیشینه دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد