مدارس خراسان رضوی فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان رضوی شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس خراسان رضوی فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان رضوی شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس خراسان رضوی شنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی خراسان رضوی فردا

بارش باران که از بامداد جمعه، ۴ آبان در مشهد آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های رگباری، وقوع سیلاب و آبگرفتگی مسیل‌ها هشدار داده و پیش بینی کرده بود این بارش ها در روز جمعه موجب آبگرفتگی سطح معابر در مشهد می‌شود. 

هواشناسی همچنین اعلام کرد این بارش‌ها با شدت متفاوت، تا ساعت ۱۶، ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.

همچنین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی بر آماده باش کامل مدیران و نیرو‌های عملیاتی تا پایان سامانه، تاکید شده است.

هواشناسی استان خراسان رضوی فردا

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های برف و باران که از دیروز در این استان آغاز شده است تا روزهای میانی هفته آینده به طور متناوب در بیشتر مناطق خراسان رضوی از جمله شهر مشهد ادامه دارد.

زهرا مبشری‌نسب روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بارش ها موجب ایجاد آبگرفتگی و روان‌آب در برخی از مناطق خراسان رضوی خواهد شد.

وی با اشاره به روند نزولی دما در خراسان رضوی از امشب همراه با وزش باد، بیان کرد: پدیده غالب از امشب ایجاد مه و کاهش دید در استان خواهد بود که در ادامه نیز از اواخر روز یکشنبه موج جدید بارش ها در استان آغاز خواهد شد که اطلاعات بیشتر در روزهای آتی اعلام می‌شود.

این کارشناس هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: جغتای با کمینه دمای چهار درجه و داورزن با بیشینه دمای ۲۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقطه استان بوده است.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت ثبت شد.

مبشری نسبت گفت: بیشترین میزان بارش تا صبح امروز مربوط به شهرستان قوچان با هشت و سه دهم و مشهد با هشت و یک دهم ثبت شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد