صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

قیمت طلا امروز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ | طلا حسابی سقوط کرد؟

در این خبر به قیمت طلا امروز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

قیمت طلا امروز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ | طلا حسابی سقوط کرد؟
صفحه اقتصاد -

روز جمعه در این گزارش به جزئیات تغییرات اساسی قیمت طلای ۱۸ عیار، قیمت مثقال طلا و انس طلا در بازار روز جمعه ۴ آبان ماه و روز پنجشنبه ۳ آبان پرداخته شده است. 

در بازار امروز قیمت مثقال طلا چقدر بفروش رسید؟ مثقال ریزش کرد؟ 

در این روز قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش برابر با نوزده میلیون و نهصد و بیست هزار تومان می باشد. این درحالی است که قیمت مثقال طلا نسبت به روز گذشته که نوزده میلیون و هفتصد و هفتاد هزار تومان بوده است. حدود صد و پنجاه هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

امروز طلا ارزان شد؟ قیمت طلا سر از کجا در آورد؟ مثقال طلا به کجا کشیده شد؟ امروز طلای ۱۸ عیار قدرت گرفت یا انس طلا؟ مثقال طلا بالانشین شد یا زمینگیر؟ طلا به کدام سو حرکت کرد؟ 

امروز قیمت طلای ۱۸ عیار با چه قیمتی معامله می شود؟ طلای ۱۸ عیار به سمت کاهش پیش رفت؟ 

در این روز در بازار آزاد جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار تا لحظه نگارش برابر با چهار میلیون و پونصد و نود و هشت هزار و پونصد و پنجاه تومان می باشد. و این در حالی است که روز پنجشنبه قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار چهار میلیون و پونصد و شصت و سه هزار و ششصد و نود تومان بوده است. که نشان از رشد اندک طلای ۱۸ عیار امروز جمعه می باشد. 

امروز قیمت انس طلا افت پیدا کرد؟ انس طلا میل به صعود داشت یا سقوط؟ 

گفتنی است که در بازار آزاد امروز جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ قیمت انس طلا برابر با دو هزار و هفتصد و بیست و شش تومان است. که این رقم نسبت به روز پنج شنبه که قیمت انس طلا دو هزار و هفتصد و پونزده تومان بوده است رشد داشته است.  

براساس بررسی خبرنگار صفحه اقتصاد تا لحظه نگارش این گزارش قیمت طلا در حال صعود است. 

همراهان همیشگی صفحه اقتصاد، قیمت های ذکر شده تا لحظه نگارش است که این ارقام ممکن است که تا پایان معاملات بالا و پایین شود و در حال تغییر است. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد