پیش بینی بورس فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه منفجر می شود؟

در این گزارش صفحه اقتصاد به پیش بینی بورس فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است. بورس شنبه ویران می کند؟

پیش بینی بورس فردا شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه منفجر می شود؟
صفحه اقتصاد -

در این گزارش به وضعیت بورس در هفته اول آبان ماه ۱۴۰۳ و پیش بینی بورس شنبه آبان ماه پرداخته شده است. 

افت شاخص بورس در معاملات روز شنبه

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز شنبه، ۲۸ مهر ماه با ۲۴ هزار و ۶۶۱ واحد ریزش در ارتفاع دو میلیون و ۴۱ هزار و ۱۰۶ واحد قرار گرفت.

در این روز، شاخص هم‌ وزن در جریان معاملات این روز با پنج هزار و ۷۰۵ واحد کاهش به ۶۷۵ هزار و ۲۷۱ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با سه هزار و ۴۰ واحد افت به ۳۵۹ هزارو ۹۰۹ واحد رسید.

در این روز معامله‌گران در بورس تهران بیش از پنج میلیارد و ۶۲۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۴۷ معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

روز شنبه، نمادهای فملی، فولاد، فارس، شبنا، ویملت، وغدیر و خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

روز ۲۸ مهر ماه، شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۱۳۲ واحد کاهش به ۲۱ میلیون و ۴۶۷ هزار واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۸۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۹۲ هزار و ۸۲۲ معامله داد و ستد کردند.

همچنین، نمادهای فزر و نیان بیشترین اثر مثبت و نمادهای کگهر، آریا، شاوان، سامان و بپاس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ریزش شاخص بورس در معاملات روز یکشنبه

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز یکشنبه، ۲۹ مهر ماه، با ۱۹ هزار و ۹۵۹ واحد کاهش در ارتفاع دو میلیون و ۲۱ هزار و ۱۱۷ واحد قرار گرفت.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات با پنج هزار و ۴۶۵ واحد کاهش به ۶۶۹ هزار و ۷۸۰ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با دو هزار و ۹۱۳ واحد کاهش به ۳۵۶ هزارو ۹۸۲ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از چهار میلیارد و ۴۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۲۲ معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

نمادهای فملی، فولاد، ویملت، حکشتی، ومعادن، شهدیس و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس در این روز گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۱۳۳ واحد کاهش به ۲۱ میلیون و ۳۳۴ هزارو ۹۶ واحد رسید.

همچنین، معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۳۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۹۱ هزار و ۱۶۹ معامله داد و ستد کردند.

گفتنی است که نمادهای آریا، فزر، انتخاب، حسینا، فصبا، سپیدار و بپاس، بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

شاخص بورس سقوط کرد

شاخص کل بورس تهران در معاملات آخرین روز از مهرماه با ۱۳ هزار و ۸۳۳ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۷هزار و ۲۸۸ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با سه‌هزار و ۸۴۲ واحد افت به ۶۶۵ هزار و ۹۳۷ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۲ هزار و ۴۷ واحد کاهش به ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۹۱ معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

نمادهای فملی، فوری، شپنا، ویملت، کچاد، پارسان وغدیر، بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۱۳۵ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۱۹۹ هزارو ۳۲ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در فرابورس بیش از پنج میلیارد و ۴۱۸ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۹۰ هزار و ۸۱۹ معامله خرید و فروش کردند.

نمادهای سامان بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، فزر، وسپهر، فصبا، خدیزل و ساوه بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

شاخص بورس همچنان کاهشی است

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز سه شنبه، یکم آبان با ۱۳ هزار و ۳۶۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۹۹ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با چهار هزار و ۲۰۶ واحد افت به ۶۶۱ هزار و ۶۹۱ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۳۹ واحد کاهش به ۳۵۲ هزار و ۲۴۸ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۹۴۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۸۰ معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نماد ویملت بیشترین اثر مثبت و نمادهای شستا، فملی، شپنا، نوری، شتران و بوعلی بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۱۰۸ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۹۰ هزارو ۸۷ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۱۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۹۴ هزار و ۵۱۴ معامله داد و ستد کردند.

نماد « حسینا» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «آریا، فزر، شاوان، مارون، ساوه و فصبا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

افت ۲۲ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات پایان هفته

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز چهارشنبه، ۲ آبان با ۲۲ هزار و ۸۷۴ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۸۲ واحد قرار گرفت.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات با ۶ هزار و ۷۴ واحد افت به ۶۵۵ هزار و ۶۱۸ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با سه‌هزار و ۲۳۳ واحد کاهش به ۳۴۸ هزارو ۹۲۶ واحد رسید.

روز چهارشنبه معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۴۴ معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، نوری، شستا، ویملت، وغدیر و شهدیس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

به گزارش صفحه اقتصاد، در این روز، شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۱۰۳ واحد افت به ۲۰ میلیون و ۹۸۷ هزارو ۴۴ واحد رسید.

همچنین، معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۷۹ هزار و ۲۲۱ معامله خرید و فروش کردند.

گفتنی است که نمادهای فزر بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، شاوان، فصبا، انتخاب، آریان و سامان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

پیش بینی بورس شنبه 

بورس شنبه به کدام سو می رود؟ بورس سقوط می کند یا صعود؟ بورس دوباره روند نزول را در پیش خواهد گرفت؟ 

بورس ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ صعود می کند؟ 

به گزارش صفحه اقتصاد، با توجه به اخبار مختلف سیاسی و سقوط بورس در هفته جاری به احتمال روند بورس در روز شنبه و هفته آینده نیز تمایل به سقوط داشته باشد. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد