پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه سقوط می کند؟

در این گزارش صفحه اقتصاد به پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است. بورس شنبه سقوط می کند؟

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه سقوط می کند؟
صفحه اقتصاد -

در این گزارش به وضعیت بورس در هفته سوم مهر ماه ۱۴۰۳ و پیش بینی بورس شنبه ۲۸ مهر ماه پرداخته شده است. 

رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز شنبه، ۲۱ مهر با ۱۴ هزار و ۵۱۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۲۱۲ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز شنبه با ۱۶۷ واحد افزایش به ۶۹۶‌ هزار و ۸۹۸ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن ۸۹ واحد رشد به ۳۷۱ هزار و ۴۳۶ واحد رسید.

در این روز معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۷۱ معامله به ارزش ۶۳ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

همچنین، نمادهای «فولاد، فملی، فارس، وغدیر، شستا، نوری و کچاد» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

روز شنبه، شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۲۴ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۵ واحد رسید.

روز ۲۱ مهر ۱۴۰۳، معامله‌گران در فرابورس بیش از چهار میلیارد و ۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۴۸ هزار و ۷۹۱ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «آریا، حسینا و سامان» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «زاگرس، خاور، فزر و فجهان» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس در معاملات روز یکشنبه

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز یکشنبه، ۲۲ مهر با یک هزار و ۱۰۵ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با ۳۹۳ واحد افت به ۶۹۶‌ هزار و ۴۷۶ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن ۲۰۹ واحد کاهش به ۳۷۱ هزار و ۲۱۱ واحد رسید.

در این روز معامله‌گران در بورس تهران بیش از هشت میلیارد و ۶۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۳۲۵ معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «وغدیر، فملی، کچاد و فولاد» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «فارس، شپنا و شبندر» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۱۷ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۴ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از چهار میلیارد و ۴۸۷ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۶۵ هزار و ۶۳۴ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «آریا، فصبا و حسینا» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «خاور، زاگرس، شاوان و تجلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

افت شاخص بورس در معاملات روز دوشنبه

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز دوشنبه، ۲۳ مهر با ۲۴ هزار و ۷۶۴ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۴۲ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با ۶ هزارو ۲۲۴ واحد افت به ۶۹۰ هزار و ۲۵۸ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن سه‌هزار و ۳۱۷ واحد کاهش به ۳۶۷ هزار و ۸۹۷ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از پنج میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۷۶ معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

همچنین، نمادهای «فولاد، فملی، شستا، وغدیر، شپنا، ویلمت و کچاد» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۱۴۲ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۴ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله‌گران در فرابورس بیش از پنج میلیارد و ۷۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۰۶ هزار و ۶۷۸ معامله داد و ستد کردند.

نماد «آریا» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «زاگرس، هرمز، شاوان، فزر، تجلی و خدیزل» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

افت شاخص بورس در معاملات روز سه شنبه

شاخص کل بورس تهران در معاملات روز سه‌شنبه، ۲۴ مهر با ۲۱ هزار و ۷۳۱ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۶۱ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با پنج‌هزار و ۵۴۶ واحد افت به ۶۸۴ هزار و ۷۳۷ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن ۲ هزار و ۹۵۶ واحد کاهش به ۳۶۴ هزار و ۹۵۴ واحد رسید.

در این روز معامله‌گران در بورس تهران بیش از پنج میلیارد و ۱۹۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۴۹ معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

همچنین، نمادهای «فملی، فولاد، ویملت، شپنا، فارس، کچاد و شستا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۱۳۰ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۹۴ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۷۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۹۱ هزار و ۸۲۴ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «ارفع، حسیناف زاگرس، شاوان، فغدیر، خدیزل و فصبا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

تداوم افت شاخص بورس در معاملات پایان هفته

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر) با سه هزار و ۵۱۷ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۷۴۴ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با سه‌هزار و ۷۷۸ واحد افت به ۶۸۰ هزار و ۹۶۳ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۲ هزار و ۱۴ واحد کاهش به ۳۶۲ هزارو ۹۴۳ واحد رسید.

روز چهارشنبه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از هفت میلیارد و ۵۳۷ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۴۲ معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «وغدیر، فولاد و شهدیس» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «کگل، شبندر، شتران و شپنا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۷۰ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار و چهار واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از سه۳ میلیارد و ۸۴۷ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۳۱ هزار و ۵۴۴ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «حسینا و سپیدار» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «وسپهر، کگهر، بهاس، زاگرس و وگردش» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

پیش بینی بورس فردا 

بورس شنبه به کدام سو می رود؟ بورس سقوط می کند یا صعود؟ 

بورس ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ صعود می کند؟ 

به گزارش صفحه اقتصاد، با توجه به اخبار مختلف سیاسی و سقوط بورس در هفته جاری به احتمال این روند در هفته آخر مهر ماه ۱۴۰۳ نیز کاهشی خواهد بود. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد