پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳

در این مطلب از صفحه اقتصاد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۵ آبان۱۴۰۳ آمده است. با ما همراه باشید!

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

امروز قیمت طلا پایین آمده است و به ۲,۷۲۴ (دو هزار و هفتصد و بیست و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۴,۵۸۵,۹۰۰ (چهار میلیون و پانصد و هشتاد و پنج هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۴ آبان ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۵۷ درصدی به ۴,۶۱۲,۵۰۰ (چهار میلیون و ششصد و دوازده هزار و پانصد ) تومان رسید.

روز قبل سکه امامی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که سکه امامی که ۲ روز پیش تا ۵۵,۱۰۰,۰۰۰ (پنجاه و پنج میلیون و یکصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۴ آبان ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ - با کاهش ۱.۱ درصدی به ۵۴,۵۰۰,۰۰۰ (پنجاه و چهار میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲,۷۲۴ (دو هزار و هفتصد و بیست و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۷۲۴ -۱۵.۰۰ -۰.۵۶ 08:03
۲,۷۳۹ ۲۴ ۰.۸۷ روز قبل
۲,۷۱۵ -۲۹.۰۰ -۱.۰۷ ۲ روز پیش

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا شنبه

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به سوال آیا احتمال اصلاح قیمت طلا و سکه وجود دارد؟ می‌گوید: باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود. آیا افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی طبق تحلیل‌هایی که تا پایان سال میلادی وجود دارد، ادامه پیدا می‌کند؟ از سوی دیگر، بازار ارز داخلی و خبرهای سیاسی و اقتصادی در خاورمیانه، مسایلی است که عامل‌های افزایش یا کاهش قیمت طلا خواهد بود.

بذرافشان عنوان می‌کند: در بازارهای جهانی از ابتدای سال میلادی پیش‌بینی بوده که تا پایان سال میلادی قیمت اونس طلا به ۳ هزار دلار طبق تحلیل‌هایی که در سطح دنیا بوده، برسد. اونس طلا ۲ هزار و ۳۰ دلار بود که الان به ۲ هزار و ۷۲۹ دلار رسیده است.

وی بیان می‌کند: الان افزایش قیمت‌ها مربوط به یکی دو هفته گذشته بوده است. اگر تا یک ماه آینده همین قیمت‌ها ثبت شود، دیگر احتمال کاهش قیمت ۵ تا ۱۰ درصد است. اما خب باز هم افزایش تدریجی قیمت طلا را می‌توانیم داشته باشیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد