با حضور امام جمعه آبادان؛

کارکنان روابط عمومی پالایشگاه آبادان تجلیل شدند

کارکنان اداره روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان با حضور امام جمعه و مدیران شرکت پالایش نفت آبادان به پاس خدمات این اداره در سطح شهرستان آبادان تجلیل شدند.

کارکنان روابط عمومی پالایشگاه آبادان تجلیل شدند
صفحه اقتصاد -

 به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، امروز در آیینی صمیمی که در آن  مدیرعامل و برخی مدیران ارشد این شرکت همچنین امام جمعه آبادان حضور داشتند با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی، از کارکنان اداره روابط عمومی پالایشگاه آبادان برای خدمات و اقدامات درخشان این اداره تجلیل شد.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در این نشست روابط عمومی را از وظایف ذاتی مجموعه مدیریت دانست و بر اهمیت آن در این مقطع زمانی تاکید کرد و گفت: از آن رو که امروز به صورت شبانه روزی برای ناامیدی مردم تلاش می شود، در حوزه نفت که ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد باید برای انتقال این اقتدار به دیگر نقاط  کوشید و این رسالت روابط عمومی است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان به تاکید رهبری در انعکاس دستاوردهای دولت اشاره کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری برای انعکاس دستاوردهای دولت باعث شد دامنه فعالیت روابط عمومی پالایشگاه آبادان هم در داخل و هم در خارج از کشور گسترش یابد و علاوه بر اقدامات داخلی مشارکت در برپایی نمایشگاه های بین المللی نیز به این شرکت محول شود.

حکیم قیم گسترش فعالیت های روابط عمومی پالایشگاه آبادان را زمینه ساز درخشش این اولین روابط عمومی کشور دانست و افزود: در ۳ سال گذشته هر روز بر حجم کاری روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان افزوده می شد و همین امر باعث درخشش بیشتر آن گردید به نحوی که در سال گذشته  نامزد بهترین روابط عمومی وزارت نفت بود‌.

وی مشارکت روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در برگزاری مراسم های مختلف در مناسبت های گوناگون اعم از ملی و مذهبی را یادآور شد و تلاش مجموعه روابط عمومی در همراه شدن با مردم را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند بیانگر هرچه بیشتر خدمات دولت باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان