مدیرعامل پالایشگاه آبادان :

در پالایشگاه آبادان افتخار به گذشته و حال در هم عجین شده است

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان عجین شدن گذشته و حال درخشان پالایشگاه آبادان را امری منحصربه‌فرد و افتخارآفرین دانست.

در پالایشگاه آبادان افتخار به گذشته و حال در هم عجین شده است
صفحه اقتصاد -

 مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی از سند قدیمی کارآموزی که در موزه کارآموزان آبادان برگزار شد، گفت: انکار گذشته ارزشمند پالایشگاه آبادان کار اشتباهی است چراکه در شهرستان آبادان مفتخریم اعلام کنیم، بوده و هستیم و وصل این دو ما را به‌روزهای با شکوه امروز رسانده است.

 حکیم قیم با یادآور شدن اینکه پس از جنگ زمزمه بازسازی نشدن پالایشگاه و پتروشیمی آبادان به خاطر واقع‌شدن در منطقه مرزی، بحث داغ آن روزها بوده است، افزود: آن زمان دید وسیع مقام معظم رهبری و اینکه هفت ماه بعد از پایان جنگ برای افتتاح پالایشگاه آبادان حاضر شدند و همین‌طور همت همین کارآموزان به بازسازی این پالایشگاه منجر شد و با گذر سال‌ها امروز به گفته وزیر نفت به نشانه اقتدار ایران اسلامی تبدیل‌شده و توانسته بخشی از ناترازی‌های انرژی را اصلاح و برگ زرین دیگری بیافریند.

 وی بابیان اینکه سال 1403 قرار است سال دگرگونی‌های بزرگ در این پالایشگاه باشد، از برنامه‌ریزی برای انجام کارهای بزرگ با همراهی دیگر ارگان‌ها خبر داد.

 مدیرعامل پالایشگاه آبادان در ادامه مشارکت در اعتلای بیشتر موزه‌های نفت آبادان را یکی از این برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: امسال در مباحث مختلف اعم از تامین امکانات، بودجه و عملکردی در کنار شرکت پخش خواهیم بود تا موزه‌هایی در شان آبادان داشته باشیم. 

 امروز و در روز ملی موزه‌ها آیینی برای رونمایی از سند قدیمی کارآموزی موزه کارآموزان برگزار شد و در آن اسناد هویتی یکی از کارآموزان پالایشگاه آبادان که زاده سال 1300 بوده است در قالب یک تابلو رونمایی شد.

  در کشور هشت موزه نفت وجود دارد که از این تعداد سه موزه در شهرستان آبادان واقع است. همچنین از 12 میلیون اوراق و اسناد موزه‌های صنعت نفت، پنج میلیون متعلق به پالایشگاه آبادان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    حیف از گذشته ابادان واه ازحال این شهر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان