روز پر کار پالایشگاه آبادان در سومین روز از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و مدیران این شرکت در روز سوم نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور درغرفه های مختلف و میزبانی از شرکت ها و سرمایه گذاران در بخش های متنوع، روز پرمشغله ای را سپری کردند.

روز پر کار پالایشگاه آبادان در سومین روز از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل و هیئت همراه امروز در نخستین دیدار خود در غرفه شرکت ملی خطوط لوله و مخابرات حاضر و از آخرین فناوری های این حوزه بازدید و در مورد ادامه همکاری ها بحث و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، شرکت  "رامپکو" فعال در زمینه نصب و نگهداری کارخانجات صنایع پتروشیمی، شرکو  " توسعه نفت و گاز دشت آزادگان" و برخی شرکت های دانش بنیان فناور همچون "هوای فشرده محقق" فعال در حوزه کمپرسورسازی، شرکت دانش بنیان بومی سازی و بازطراحی بویلر، "داده کاوان هوشمند ناوگان" ( دیتال) ارائه دهنده راهکارهای مانیتورینگ و هوشمندسازی صنایع نفت و گاز  مقصد دیگر بازدیدهای نمایندگان پالایشگاه آبادان بود.

در ادامه روز مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با مدیرعامل بانک شهر و برخی شرکت های طرف قرارداد، متقاضیان سرمایه گذاری و همکاری با پالایشگاه آبادان دیدار و گفت و گو کرد.

با انقاد ۲ تفاهمنامه دیگر با پارک علم و فناوری خراسان و شرکت ایران ترانسفو در روز سوم، شمار تفاهمنامه های امضا شده از ابتدای دوره بیست و هشتم نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به پنج تفاهمنامه و یک توافق نامه رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان