دستاورد بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز؛

تعامل با شرکت های تولیدکننده برای به روز رسانی تجهیزات HSE پالایشگاه آبادان

رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان همکاری و تعامل بیشتر باشرکتهای دانش بنیان و فناور ، شرکت های تولید کننده ادوات مورد نیاز این واحد مستقر در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد.

تعامل با شرکت های تولیدکننده برای به روز رسانی تجهیزات HSE پالایشگاه آبادان
صفحه اقتصاد -

غلامرضا مکوندی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برای دوره بیست و هشتم نمایشگاه نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی برنامه گسترده ای داشتیم که از برگزاری جلسات در بخشHSE از جمله موارد آتش نشانی، زیست محیطی، بهداشتی و از همه مهمتر موارد ایمنی را شامل می شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، محور اصلی مباحث ، بررسی و چگونگی تعامل برای استفاده از شرکت های پیشرو و دانش بنیان در فناوری بومی و دانش ایرانی  همچنین بکارگیری تجهیزات و به روز مرتبط بوده است .

وی توسعه و افزایش تولیدات پالایشگاه آبادان را نیز یادآور شد و افزود: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی  سالنی ویژه برای شرکت های خارجی برای عرضه محصولات مختلف برپا شده بود و کارشناسان نیز با بازدیدهای خود از این فرصت  بیشترین بهره را داشتند.

مکوندی  تامین ادوات بهداشت، ایمنی و محیط زیست مورد نیاز  و همچنین استفاده از دانش بومی شرکتهای فناور و دانشگاهی را در مقوله بهداشت و محیط زیست دستاورد این بازدیدهای هدفمند دانست و توضیح داد: کارشناسان HSE از شرکت های مستقر در نمایشگاه بازدید کردند و گزارش هایی از توانمندی ها ارائه تا در شرایط مناسب از توان شرکت های فناور استفاده شود.

مکوندی بر دوطرفه بودن این تعامل ها تاکید و اظهار کرد: در این نمایشگاه مسائل مربوط به HSE از جمله موارد زیست محیطی به صورت مشاوره ای مطرح و تجربه ها و راهکارهای عملی و اجرایی و همچنین طرح های پیشگیرانه به صورت دوسویه مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان