برگزاری دوره تحلیل علل ریشه‌ای خرابی‌ها با روش‌های نوین در پالایشگاه آبادان

شرکت پالایش نفت آبادان به‌عنوان پیشگام میان شرکت‌های وزارت نفت، دوره تحلیل علت‌های ریشه‌ای خرابی‌ها به روش APOLLO را به‌عنوان پیشرو در استقرار این روش نوین برگزار کرد.

برگزاری دوره تحلیل علل ریشه‌ای خرابی‌ها با روش‌های نوین در پالایشگاه آبادان
صفحه اقتصاد -

در راستای استقرار روش‌های نوین نگهداشت دارایی‌های حیاتی این شرکت و با توجه به اهمیت استفاده از تکنیک‌های نوین RCA، دوره یک‌روزه آموزش روش نوین RCA و کارگاه چهارروزه آموزش تسهیل گری RCA با کمک نرم‌افزار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، در این کارگاه که با حضور روسا و کارشناسان ارشد ادارات مختلف برگزار گردید، تکنیک‌های نوین بارگذاری در نرم‌افزار Reality-charting به‌صورت عملی و کارگاهی آموزش داده شد، روشی که جزء تحلیل‌های پیش رفته محسوب می‌شود و در سطح شرکت‌های نفتی معتبر جهانی در حال اجراست و قرار است برای نخستین بار در سطح وزارت نفت کشور در شرکت پالایش نفت آبادان پیاده‌سازی شود.

عبدالحسین دارمی زاده مدیر پیاده‌سازی مدیریت دارایی فیزیکی شرکت پالایش نفت آبادان در رابطه با این خبر، گفت: شرکت پالایش نفت آبادان به‌عنوان پیشرو در سطح وزارت نفت و برای جلوگیری از توقف‌های ناگهانی واحدهای عملیاتی، پیشگیری از حوادث و رخدادها با پیامدهای زیست‌محیطی و همچنین کاهش خرابی تجهیزات به‌ویژه تجهیزات حیاتی و حساس، کمیته تحلیل علل ریشه‌ای خرابی‌ها را فعال کرد.

 وی افزود: این کمیته از سال 1397 توسط مدیریت دارایی فیزیکی پالایشگاه آبادان تشکیل و تاکنون بیش از 120 مورد تخصصی در این زمینه را بررسی و تحلیل نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان