دیدار مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با خانواده معظم شهدا

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در حاشیه حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ،پالایش و پتروشیمی با خانواده معظم شهدا ساکن در تهران دیدار و با ایشان گفتگو کرد.

دیدار مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با خانواده معظم شهدا
صفحه اقتصاد -

 حکیم قیم با حضور در جمع خانواده معظم شهدای ساکن تهران با این عزیزان دیدار و ضمن تجلیل از رشادت ها و دلیرمردی های این عزیزان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان؛ حکیم قیم در سخنانی اظهار داشت : آرامش و آسایش زندگی امروز را مدیون و  مرهون خون پاک شهیدان و جانبازان و ایثارگرانی هستیم که در دفاع از ارزش ها لحظه ای به خود نیندیشدند و جان گرانبها و با ارزش خود را در طبق اخلاص تقدیم میهن نمودند.

وی افزود : با الگو گرفتن از مجاهدات های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرزندان این مرز و بوم و متخصصان شرکت پالایش نفت آبادان با تلاش بی دریغ خود درسختترین شرایط تحریمی توانستند با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری با عبور از گردنه های تحریم به قله ها نزدیک شوند و  این موفقیت های حاصل شده به برکت خون شهداست.

حکیم قیم در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی جهت نام گذاری معابر و خیابان های مناطق صنعتی و غیر صنعتی به نام شهدای شرکت پالایش نفت آبادان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این قهرمانان ملی اشاره کرد و همچنین از هماهنگی برای ساماندهی قطعه شهدای جاوید الاثر در آرامستان بهشت رضای آبادان خبر داد.

در پایان مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان پای صحبت خانواده شهدا نشست و پیگیری مطالبات آنان را در دستور کار قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان