در حاشیه نمایشگاه نفت و گاز ،پالایش و پتروشیمی؛

پالایشگاه آبادان ۲ تفاهم نامه همکاری دیگر با فن آورها منعقد کرد

شرکت پالایش نفت آبادان در جریان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی با پارک علم و فناوری خراسان و شرکت ایران ترانسفو تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

پالایشگاه آبادان ۲ تفاهم نامه همکاری دیگر با فن آورها منعقد کرد
صفحه اقتصاد -

در سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز پالایش و پتروشیمی در تهران ۲تفاهم نامه همکاری دیگر امضا کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، نخستین تفاهم نامه همکاری پالایشگاه آبادان با شرکت ایران ترانسفو به امضا حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان مهدی صادقی مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو تولید کننده انواع ترانسفورماتور رسید.

مهدی صادقی مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در حاشیه انعقاد تفاهمنامه گفت: سابقه فعالیت ایران تراسفور به ۵۸ سال برمی گردد و در زمینه تولید ترانسفرماتور همچون پالایشگاه آبادان اولین است و زنجیره تامین خود را تامین می کند و تاکنون ۸۰ درصد بازار هدف خود را در اختیار دارد.

وی به سابقه همکاری دوسویه با شرکت پالایش نفت آبادان اشاره کرد و گفت: پیش از این نیز با پالایشگاه آبادان همکاری وجود داشته و امروز تفاهمنامه همکاری میان این شرکت و شرکت پالایش نفت آبادان، برای تامین ترانسفورماتورهای۱۲۳/ ۳۳ کیلوولت و تامین دیگر نیازها در زمینه تامین انواع ترانسفورماتور قدرت، فوق توزیع، منعقد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو، این شرکت محصولات خود را با استفاده از دانش فنی به پشتوانه بیش از ۵۰ سال، بومی کرده و تولیدات آن با نمونه های خارجی رقابت می کند‌.

تفاهم نامه با پارک علم و فناوری خراسان دیگر تفاهم نامه میان شرکت پالایش نفت آبادان و پارک علم و فناوری خراسان  با موضوع همکاری های باز طراحی، مهندسی معکوس، بومی سازی و ساخت تجهیرات دوار پالایشی و قطعات آنها بود.

حکیم قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این تفاهمنامه در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از توان داخل به ویژه شرکت های دانش بنیان برای ساخت و تامین تجهیزات و قطعات یدکی مورد نیاز پالایشگاه آبادان و بومی سازی و قطع وابستگی به تامین کنندگان خارجی است.

 رئیس پارک علم و فناوری خراسان  در حاشیه این مراسم گفت: پارک علم و فناوری خراسان ۵۰۰ شرکت دارد که در حوزه های مختلف فعال هستند و بخش بسیاری از نیازهای فناورانه پالایشگاه آبادان را مرتفع کند.

علی اسماعیلی با اشاره به اینکه پیش از این پالایشگاه آبادان همکاری های خوبی با برخی شرکت های زیر مجموعه این پارک علم و فناوری داشته است که با امضای این تفاهمنامه همکاری ها وارد فاز جدید می شود.

 وی گفت: هم اکنون شرکت پالایش نفت آبادان در بحث بردهای الکترونیکی، تجهیزات دوار ، مبدل های حرارتی با شرکت های مجموعه پارک علم و فناوری خراسان  همکاری دارد که در پی امضای این تفاهمنامه سطح همکاری ها ارتقا پیدا می کند.

وی تاکید کرد که در صنایع نفت و گاز شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه علم و فناوری خراسان بسیاری موفق به خودکفایی شده اند و ابراز امیدواری کرد این همکاری زمینه ساز توسعه همکاری های دوسویه بیشتر باشد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان