صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

سعید مقیسه رئیس جدید ساترا کیست؟

توضیحاتی پیرامون سوابق و مسئولیت های سعید مقیسه رئیس جدید ساترا در صفحه اقتصاد منتشر شد!

سعید مقیسه رئیس جدید ساترا کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی پیرامون سوابق و مسئولیت های سعید مقیسه رئیس جدید ساترا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پیمان جبلی ، رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حکمی سعید مقیسه را به سمت معاونت ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، سید محمدصادق امامیان عهده دار ریاست سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) مسئولیت بوده است.

اما در حکم انتصاب رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خطاب به سعید مقیسه اینچنین آمده است:

نظر به مراتب تعهد، دانش، تخصص و شناخت سازمانی جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب می‌ شوید. تنظیم گری، تدوین و ابلاغ آیین نامه‌ ها، مقررات و دستورالعمل ها، ساماندهی و صدور مجوز برای فعالیت های رسانه‌ های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، پایش، نظارت و هدایت تولید، انتشار محتوا و خدمات مرتبط و استانداردسازی و ایجاد زیرساخت های لازم از اهم ماموریت های جنابعالی است. در این راستا، جامع نگری و توجه به همه ابعاد رسانه‌ های مذکور مورد انتظار است؛ به نحوی که اجرای مناسب مقررات تنظیم شده، سبب شود تولیدکنندگان، حقوق مالکانه آثار و توسعه پایدار رسانه‌ های یکدیگر را پاس بدارند؛ مخاطبان بی پناه رها نشوند و بتوانند از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بالنده استفاده کنند؛ بسترهای انتشار، امن و در دسترس اقشار مختلف جامعه و محتوا سالم و مبتنی بر اخلاق و فرهنگ اسلامی-ایرانی باشد و نهایتا زیست بوم حاکم بر رسانه‌ های صوت و تصویر فراگیر، باعث هم افزایی و رشد پایداراین رسانه‌ ها و بهره مندی حداکثری مخاطبان شود. از خدمات و تلاش های صادقانه آقای دکتر سید صادق امامیان در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی می‌ کنم. و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

درباره سعید مقیسه بد نیست بدانید وی در طی چند سال اخیر در معاونت فضای مجازی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته است؛ و در سال 1399 شمسی نیز به عنوان قائم مقام معاون فضای مجازی منصوب شد. او همچنین مدیریت شبکه پنج سیما (شبکه تهران) را نیز بر عهده داشته است و پیش از این مسئولیت‌ های مختلفی از جمله قائم مقام شبکه‌ ی سه سیما، مدیرکل ارزیابی عملکرد در معاونت برنامه‌ ریزی و نظارت، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ ریزی شبکه‌ی قرآن و معارف سیما، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ ریزی معاونت بهره‌برداری فنی و مدیریت اطلاعات و برنامه‌ ریزی اداره کل فرستنده‌ های رادیویی را نیز برعهده داشته است.

همچنین مدیرعاملی شرکت تکتا نیز در کارنامه‌ ی سوابق و مسئولیت های رسانه‌ ای وی دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان