افتتاح اولین “سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل” در شعبه تجریش

موسسه اعتباری ملل به منظور ارائه انواع خدمات مالی، از جمله خدمات بیمه، واسپاری(لیزینگ) و بازار سرمایه به مشتریان، اولین سوپر مارکت مالی را با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، روسای مناطق، ادارات و حوزه های موسسه در شعبه تجریش افتتاح کرد.

افتتاح اولین “سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل” در شعبه تجریش
صفحه اقتصاد -

  مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح فعالیت‌های موسسه در ارائه خدمات به مشتریان گفت: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های موسسه، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپر مارکت‌های مالی در شعب است که به لطف خداوند و به مناسبت عید سعید غدیر، توانستیم اولین سوپرمارکت مالی را در شعبه تجریش افتتاح کنیم.

جوادی افزود: به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات مالی و توسعه کسب و کار، در نظر است تعداد دیگری از شعب این موسسه در سطح کشور نیز به این سیستم مجهز و خدمات متنوع بانکی و مالی را به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه نماید.

وی ضمن اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی موسسه بیان کرد: موسسه ملل در تمامی سال‌ها سعی کرده، راه‌ها و مسیرهای نو و اثرگذاری را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان محترم ایجاد نماید. با راه‌اندازی سوپر مارکت مالی، مشتریان به راحتی به خدمات لیزینگ، بیمه و یا بازار سرمایه دسترسی خواهند داشت. این امر در وقت و زمان صرفه‌جویی و منجر به کاهش بار ترافیکی و آلودگی شهر نیز خواهد شد و در حد توان تلاش می کنیم که در کنترل آلایندگی ها، ترافیک و صرفه‌جویی در انرژی اقدام نماییم.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح توانایی جوانان ایران در رشد و توسعه کشور بیان کرد: در دنیا، ایرانیان را با بزرگانی نظیر ابوعلی سینا، شیخ بهایی، شیخ مفید، فارابی و دیگر دانشمندان بزرگ می‌شناسند. در حال حاضر نیز، با تکیه بر جوانان، می‌توانیم در صدر قله های علم و دانش استقرار یابیم و در عرصه های جهانی بدرخشیم.

جوادی در خاتمه، از کلیه مردم ایران بالاخص همکاران موسسه، جهت حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.

در پایان مراسم، اولین “سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل”، در شعبه تجریش افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان