صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳

صفحه اقتصاد-در این مطلب به توضیحاتی درباره معرفی 10 زیباترین زن جهان در سال 2023 پرداخته شده است. زیباترین زنان جهان در سال 2023

زیباترین زنان جهان در سال 2023

صفحه اقتصاد - آسیه کرمی: در این مطلب به توضیحاتی درباره معرفی 10 زیباترین زن جهان در سال 2023 پرداخته شده است.

10 زیباترین زنان جهان در سال 2023

در این مطلب لیست 10 زن زیبای جهان در سال 2023 را ارائه می دهیم. جودی کامر زیباترین زن جهان در سال 2023 شده است. او طبق یک محاسبات علمی به نام طلایی در رتبه اول قرار گرفت. نسبت زیبایی فی، که از نظر فیزیکی کامل ترین انسان ها را به وجود می آورد. وقتی روی صورت جودی اعمال شد، مشخص شد که این جوان 29 ساله در محاسبه کمال فیزیکی 94.52 درصد دقیق است. جودی کامر در صدر فهرست 10 زن زیبای سال 2023 جهان قرار گرفته است.

10 زن زیبای جهان در سال 2023

او حتی بازیگران مشهور هالیوود و بالیوود از جمله زندایا، بیانسه، آیشواریا رای باچان و دیپیکا پادوکن را نیز پشت سر گذاشته است. بیایید لیست کاملی از زیباترین زنان جهان را بررسی کنیم: در اینجا لیست کامل 10 زن زیبای سال 2023 جهان را ارائه می دهیم:

فهرست 10 زن زیبای جهان در سال 2023

نام و رتبه ملیت و حرفه
1. جودی کامر بریتانیایی/بازیگر
2. آریانا گرانده آمریکایی/خواننده، بازیگر و تهیه کننده
3. بلا حدید آمریکایی/سوپرمدل
4. زندایا آمریکایی/بازیگر و خواننده
5. تیلور سویفت آمریکایی/خواننده-ترانه سرا، بازیگر و غیره
6. دیپیکا پادوکن هندی/بازیگر و مدل
7. هویون جونگ کره جنوبی/بازیگر و مدل
8. بیانسه آمریکایی/بازیگر، مدل، خواننده و تهیه کننده فیلم
9. آیشواریا رای باچان هندی/بازیگر و مدل
10. جوردان دان بریتانیا/مدل

1. جودی کامر

جودی کامر

ملیت - انگلیسی سن - 29 حرفه - بازیگر

جودی کامر یک هنرپیشه انگلیسی است و در فهرست 10 زیباترین زن برتر جهان در سال 2023 در رتبه اول قرار دارد. نام کامل او جودی ماری کامر است و در 11 مارس 1993 به دنیا آمد. او نقش اوکسانا آستانکوا / ویلانل را در تریلر جاسوسی بی‌بی‌سی آمریکا Killing Eve (2018-2022) بازی کرده است، که برای آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برنده جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا برای بهترین بازیگر زن و جایزه امی پرایم تایم برای نقش اصلی نقش اول شد. بازیگر زن سریال درام. نقش‌های اصلی فیلم او عبارتند از میلی راسک / دختر مولوتوف در فیلم آزاد (2021) و مارگریت دو کاروگز در آخرین دوئل (2021).

2. آریانا گرانده

آریانا گرانده

ملیت - آمریکایی سن - 29 حرفه - خواننده، ترانه سرا و بازیگر

آریانا گرانده خواننده، ترانه سرا و هنرپیشه آمریکایی است که در فهرست 10 زن زیبای سال 2023 جهان در رتبه دوم قرار دارد. نام کامل او Ariana Grande-Butera است و در 26 ژوئن 1993 به دنیا آمد. دامنه آوازی چهار اکتاو او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و زندگی شخصی او مورد توجه گسترده رسانه ها قرار گرفت. او در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله دو جایزه گرمی، یک جایزه بریت، یک جایزه بامبی، دو جایزه موسیقی بیلبورد، سه جایزه موسیقی آمریکا، نه جایزه موسیقی ویدئویی ام‌تی‌وی و 30 رکورد جهانی گینس دریافت کرده است.

3. بلا حدید

بلا حدید

ملیت - آمریکایی سن - 26 حرفه - سوپر مدل

بلا حدید یک سوپر مدل آمریکایی است و در فهرست 10 زیباترین زن برتر جهان در سال 2023 در رتبه سوم قرار دارد. نام کامل او ایزابلا خیریه حدید است و در 9 اکتبر 1996 در واشنگتن دی سی به دنیا آمد و در سانتا باربارا، کالیفرنیا بزرگ شد. در سال 2016، او توسط متخصصان صنعت برای Models.com به عنوان "مدل سال" انتخاب شد. حدید در طول چهار سال، بیست و هفت بار روی جلد مجله بین المللی Vogue ظاهر شده است. او در آگوست 2014 با IMG Models قرارداد امضا کرد و ماه بعد اولین حضور خود را در هفته مد نیویورک انجام داد. در سال 2017، حدید با حضور در پنج نسخه بین‌المللی (چین، اسپانیا، برزیل، استرالیا و عربستان) رکورد داتزن کروس را برای بیشترین کاورهای ووگ در سپتامبر در یک سال شکست.

4. زندایا

زندایا

ملیت - آمریکایی سن - 26 حرفه - بازیگر و خواننده Zendaya Maree Stoermer Coleman، معروف به زندایا، بازیگر، خواننده و مدل با استعداد آمریکایی است. او یکی از زیباترین زنان جهان محسوب می شود و در بین 10 زن زیبای سال 2023 جایگاهی را به دست آورده است. زندایا متولد 1 سپتامبر 1996، قبل از اینکه نقش موفقیت آمیز خود را به دست آورد، کار خود را به عنوان یک مدل کودک و رقصنده پشتیبان آغاز کرد. در سریال کانال دیزنی "Shake It Up" در سال 2010. زندایا علاوه بر حرفه بازیگری، خواننده موفقی نیز هست و اولین تک آهنگ خود را با نام Swag It Out در سال 2011 منتشر کرد. او از آن زمان چندین تک آهنگ دیگر از جمله Replay و Neverland را منتشر کرده است و با هنرمندانی مانند کریس براون و برونو مارس همکاری داشته است. زندایا در طول زندگی حرفه ای خود جوایز متعددی دریافت کرده است، از جمله جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال تلویزیونی "Euphoria" و دو جایزه Primetime Emmy برای کارش در همان سریال. در سال 2022، او توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد. زندایا اولین فیلم بلند خود را در فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در سال 2017 انجام داد و در دنباله‌های آن دوباره نقش MJ را بازی کرد. او همچنین در فیلم‌های دیگری مانند «بزرگترین شومن» و «تلماسه» بازی کرده است. زندایا به خاطر زیبایی خیره کننده، شخصیت فریبنده و استعداد چشمگیرش که لشگری از طرفداران او را در سراسر جهان به دست آورده است، شناخته شده است.

5. تیلور سویفت

تیلور سویفت

ملیت - آمریکایی سن - 33 حرفه - خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده ضبط، بازیگر، کارگردان و تاجر زن

تیلور سوئیفت خواننده و ترانه سرای آمریکایی است و در فهرست ۱۰ زن زیبای ۲۰۲۳ جهان در رتبه پنجم قرار دارد. نام کامل او تیلور آلیسون سویفت است. او در 13 دسامبر 1989 در غرب ریدینگ، پنسیلوانیا به دنیا آمد. دیسکوگرافی او ژانرها را در بر می گیرد و ترانه سرایی روایی او که اغلب از زندگی شخصی او الهام گرفته شده است، پوشش گسترده رسانه ای و تحسین منتقدان را دریافت کرده است. او بعداً در سن 14 سالگی به نشویل، تنسی منتقل شد تا در موسیقی کانتری حرفه ای را دنبال کند.

بیشتر بخوانید:

10 خوش تیپ ترین مرد جهان در سال 2023

6. دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن

ملیت - هندی سن - 37 سال حرفه - بازیگر دیپیکا پادوکن هنرپیشه هندی است که در فهرست 10 زیباترین زن سال 2023 جهان در رتبه ششم قرار دارد. او در 5 ژانویه 1986 به دنیا آمد. او در فیلم های هندی کار می کرد. او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند است. او سه جایزه Filmfare دریافت کرده است. او در فهرست محبوب‌ترین شخصیت‌های کشور قرار گرفته است و تایم او را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان در سال 2018 معرفی کرد. پادوکن با زیبایی خود به لیست زیباترین زنان راه پیدا کرده است و همچنان در حال نشان دادن مهارت های بازیگری خود در بالیوود و هالیوود است.

7. هویون جونگ

هویون جونگ

ملیت - کره جنوبی سن - 41 سال حرفه - بازیگر و مدل

هویون جونگ یک هنرمند با استعداد و چندوجهی کره ای است که در دنیای هنر نامی برای خود دست و پا کرده است. خروجی خلاقانه او شامل نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و آثار هنری دیجیتالی خیره‌کننده است که به خاطر رنگ‌های پر جنب و جوش، جزئیات پیچیده و مضامین منحصربه‌فرد شهرت دارند. عشق هویون به هنر از سنین جوانی شروع شد و از آن زمان تاکنون مهارت های خود را تقویت کرده است. آثار اولیه او به شدت تحت تأثیر میراث کره‌ای و سنت‌های فرهنگی که او را احاطه کرده بود، بود. همانطور که به عنوان یک هنرمند به بلوغ رسید، هویون شروع به آزمایش با سبک ها و تکنیک های مختلف کرد و از تجربیات و سفرهای شخصی خود الهام گرفت. امروزه، هنر هویون در گالری‌ها و نمایشگاه‌های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است و شهرت و تحسین گسترده‌ای را برای او به ارمغان آورده است. او همچنین به‌عنوان یک کارآفرین موفق، نامی برای خود دست و پا کرده است و از حضورش در رسانه‌های اجتماعی و استعدادهای هنری خود برای راه‌اندازی برند خود و ارتباط با طرفداران و دیگر خلاقان در سراسر جهان استفاده می‌کند. علیرغم موفقیتش، هویون متواضع و علاقه مند به هنر خود باقی می ماند و واقعاً سزاوار جایگاهش در فهرست 10 زن زیبای برتر جهان است. او همچنان مرزهای آنچه را که در هنر ممکن است پیش می‌برد و دائماً مضامین، مواد و تکنیک‌های جدید را کاوش می‌کند تا قطعات نفس‌گیر خلق کند که تخیل را تسخیر می‌کند و به همه کسانی که آن‌ها را می‌بینند الهام می‌بخشد.

8. بیانسه

بیانسه

ملیت - آمریکایی سن - 41 حرفه - خواننده، بازیگر، رقصنده و تهیه کننده

بیانسه ژیزل نولز-کارتر خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است که در فهرست 10 زیباترین زن برتر جهان در سال 2023 در رتبه هشتم قرار دارد. او در دوران کودکی در مسابقات مختلف آواز و رقص اجرا می کرد. او در اواخر دهه 1990 به عنوان خواننده اصلی گروه Destiny's Child، یکی از پرفروش ترین گروه های دخترانه در تمام دوران، به شهرت رسید. وقفه آنها شاهد انتشار اولین آلبوم او به نام Dangerously in Love (2003) بود که شامل تک آهنگ های شماره یک بیلبورد 100 بیلبورد داغ "Crazy in Love" و "Baby Boy" بود.

9. آیشواریا رای باچان

آیشواریا رای باچان

ملیت - هندی سن - 49 حرفه - بازیگر و مدل

آیشواریا رای باچان بازیگر هندی است و در فهرست 10 زن زیبای سال 2023 جهان در رتبه نهم قرار دارد. او در 1 نوامبر 1973 متولد شد. او برنده جایزه Miss World در سال 1994 است. او برای فیلم های هندی و تامیلی خود شناخته شده است. او یکی از بازیگران زن شناخته شده و از محبوب ترین و تاثیرگذارترین افراد مشهور در هند در طول حرفه بازیگری موفق خود است. آیشواریا دو جایزه Filmfare دریافت کرده است و در سال 2009 توسط دولت هند با نام Padma Shri تجلیل شده است. او اغلب در رسانه ها به عنوان "زیباترین زن جهان" نامیده می شود و بنابراین حتی در این سن، او به راحتی در لیست زیباترین زنان قرار می گیرد.

10. جوردان دان

جوردان دان

ملیت - بریتانیایی سن - 32 حرفه- مدل

Jourdan Dunn یک مدل بریتانیایی است و در لیست 10 زیباترین زن برتر سال 2023 در جهان در رتبه دهم قرار دارد. نام کامل او Jourdan Sherise Dunn است و در 3 اوت 1990 متولد شد. او در Hammersmith Primark در سال 2006 کشف شد و با The Squad Management در لندن قرارداد بست. او کار بین المللی خود را در اوایل سال 2007 آغاز کرد. در فوریه 2008، او اولین مدل سیاه پوستی بود که در بیش از یک دهه روی باند پرادا راه رفت. در آوریل 2014، اعلام شد که دان به عنوان چهره جدید Maybelline نیویورک امضا شده است. از جولای 2014، مدلs.com او را به عنوان نماد معرفی کرد. دان یکی از سوپرمدل های نسل او محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان