پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس روز شنبه به کدام سو می رود؟

در این خبر به پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس روز شنبه به کدام سو می رود؟
صفحه اقتصاد -

در این گزارش به وضعیت بورس در هفته جاری و پیش بینی وضعیت بورس نخستین روز بورسی هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می پردازیم. بورس این روز ها سرمایه گذاران را غافلگیر می کند و این هفته اول اردیبهشت ماه را تقریبا با نوسان به پایان برد. در ادامه جزئیات وضعیت بورس این هفته را شرح داده ایم. 

بورس روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به کدام سو می رود؟ 

بورس روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

روز شنبه، شاخص هم‌وزن با ۲۱ هزار و ۴۵۵ واحد صعود به ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحد و شاخص قیمت با ۱۲ هزار و ۲۱ واحد رشد به ۴۱۷ هزار و ۴۱۵ واحد رسید.

روز اول اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۱۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۷۶ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۹۳ هزار معامله خرید و فروش کردند.

بورس روز ۸ اردیبهشت ماه سقوط می کند؟ 

همچنین در این روز، نمادهای فملی، فولاد، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بر شاخص بورس بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

روز شنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۵۹۱ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد رسید. و معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۱۸۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت نزدیک به چهار میلیارد و ۱۷۰ میلیون سهم و اوراق بود.

در اولین روز بورسی این هفته، نمادهای شگویا، وسپهر، هرمز، ارفع، خاور، زاگرس و انتخاب بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳:  در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۰ واحدی قرار گرفت.

روز یکشنبه، شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۴ هزار و ۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

روز ۲ اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۶۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله خرید و فروش کردند.

روز یکشنبه، نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت گذاشتند.

در این روز، شاخص فرابورس ایران در معاملات با ۲۸۹ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

بورس روز ۸ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

نمادهای آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳:  در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحدی قرار گرفت.

روز دوشنبه، شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۹۹ واحد رشد به ۷۵۷ هزار و ۶۸۷ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۴۰۶ واحد رشد به ۴۲۴ هزار و ۱۰۸ واحد رسید.

روز ۳ اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۵۰ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله خرید و فروش کردند.

در این روز، نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

روز دوشنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۴۰ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۶۳۶ واحد رسید.

گفتنی است که معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که مجموع آن خرید و فروش مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

همچنین نمادهای آریان، ارفع، فصبا و سپیدار بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، هرمز و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

بورس روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳:  در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات، با ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد ایستاد.

روز سه شنبه، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

روز ۴ اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

همچنین، نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

گفتنی است، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۴۷ واحد افت، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار داد و ستد بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را خرید و فروش مالکیت کردند.

در این روز، نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چگونه گذشت؟ 

بورس روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با یک‌هزار و ۷۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

روز چهارشنبه، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات با چهار هزار و ۶۵۰ واحد رشد به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

همچنین، در این روز، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، خرید و فروش کردند.

روز ۵ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی و شبندر بیشترین اثر مثبت و نمادهای پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز چهارشنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۱۱۶ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را خرید و فروش مالکیت کردند.

گفتنی است که نمادهای فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را در این روز بر شاخص فرابورس گذاشتند.

پیش بینی بورس هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص کل بورس در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحد ایستاد و روز یکشنبه این شاخص با ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحد افزایش نسبت به روز شنبه رشد کمتری داشت. شاخص کل بورس روز دوشنبه با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحد ایستاد اما نسبت به روز گذشته خود افت داشته است و روز سه شنبه این شاخص درجا زد و با ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد سقوط در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد قرلر گرفت. در آخرین روز بورسی این هفته شاخص کل بورس با یک‌ هزار و ۷۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد این هفته را به پایان برد. 

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص فرابورس ایران در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص فرابورس ایران با ۵۹۱ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد ایستاد و روز یکشنبه این شاخص با ۲۸۹ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید اما نسبت به روز گذشته خود، رشد کمتری داشته است، روز دوشنبه نیز شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با رشد کمتری نسبت به روز یکشنبه داشته است و روز سه شنبه این شاخص با ۴۷ واحد افت، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید. روز چهارشنبه در آخرین روز بورسی این هفته، ورق برگشت و با ۱۱۶ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و این هفته را به پایان رساند. 

کدام نمادها بر بورس هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اثر مثبت گذاشتند؟ 

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه، نمادهای فملی، فولاد، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بر شاخص بورس اثر مثبت گذاشتند. 

روز یکشنبه همچنین، نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص داشتند. روز دوشنبه، بیشترین اثر مثبت را نمادهای بوعلی، فملی و نوری بر شاخص بورس گذاشتند. روز چهارشنبه، نمادهای فملی و شبندر بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص گذاشتند. 

بورس شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به سمت صعود می رود؟ 

باتوجه به وضعیت شاخص کل بورس و فرابورس در این هفته و همچنین نمادهای تاثیر گذار بر این شاخص ها، نوسانات و روند رشد اندک و کاهش های ناگهانی بورس در هفته جاری، نمی توان خیلی به بورس هفته دوم اردیبهشت ماه امیدوار بود و احتمال افت بورس بیشتر از صعود است، البته باید منتظر ماند که ببینیم چه اتفاقی در بورس هفته آینده رخ خواهد داد؟ و همچنین ممکن است بورس تغییر مسیر دهد. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان