پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در این خبر به پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این خبر براساس اتفاقاتی که در بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه رخ داد، وضعیت احتمالی بورس فردا چهارشنبه را شرح داده ایم.

بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات، با ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد ایستاد.

روز سه شنبه، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

روز ۴ اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

همچنین، نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

بورس روز ۵ اردیبهشت ماه سقوط می کند؟ 

گفتنی است، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۴۷ واحد افت، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار داد و ستد بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را خرید و فروش مالکیت کردند.

در این روز، نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به کاهش شاخص کل بورس تهران که در پایان معاملات روز سه شنبه، با ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲  واحدی ایستاد و روند بورس روز سه شنبه و اخبار سیاسی متفاوت احتمال سقوط اندک شاخص بورس در روز سه شنبه بالا است، البته باید منتظر باشیم که بورس سه شنبه باز میل به صعود خواهد داشت یا سقوط؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان