پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در این خبر به پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این خبر براساس اتفاقاتی که در بورس امروز رخ داد، وضعیت احتمالی بورس فردا یکشنبه را شرح داده ایم. 

بورس یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

روز شنبه، شاخص هم‌وزن با ۲۱ هزار و ۴۵۵ واحد صعود به ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحد و شاخص قیمت با ۱۲ هزار و ۲۱ واحد رشد به ۴۱۷ هزار و ۴۱۵ واحد رسید.

روز اول اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۱۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۷۶ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۹۳ هزار معامله خرید و فروش کردند.

بورس روز ۲ اردیبهشت ماه سقوط می کند؟ 

همچنین در این روز، نمادهای فملی، فولاد، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بر شاخص بورس بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

روز شنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۵۹۱ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد رسید. و معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۱۸۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت نزدیک به چهار میلیارد و ۱۷۰ میلیون سهم و اوراق بود.

در اولین روز بورسی این هفته، نمادهای شگویا، وسپهر، هرمز، ارفع، خاور، زاگرس و انتخاب بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به افزایش شاخص کل بورس تهران که در پایان معاملات با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی ایستاد و روند بورس در آخرین روز بورسی هفته گذشته و اخبار سیاسی جنگ ایران و اسرائیل احتمال افزایش شاخص بورس در روز یکشنبه دور از انتظار نیست، البته باید منتظر باشیم که بورس فردا میل به صعود دارد یا سقوط؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان