پیش بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه صعود می کند یا درجا می زند؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه صعود می کند یا درجا می زند؟
صفحه اقتصاد -

در این گزارش به وضعیت بورس در هفته جاری و پیش بینی وضعیت بورس نخستین روز هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می پردازیم. بورس این روز ها ساز خودش را می زند و این هفته آخر را در روز اول این هفته با سقوط آغاز و روز چهارشنبه، آخرین روز بورسی این هفته را با صعود به پایان برد. در ادامه جزئیات وضعیت بورس این هفته را شرح داده ایم. 

بورس روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به کدام سو می رود؟ 

بورس روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳: در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۸۰ واحدی ایستاد.

روز شنبه، شاخص هم‌وزن با ۲۵ هزار و ۹۹ واحد ریزش به ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد و شاخص قیمت با ۱۴ هزار و ۸۴ واحد افت به ۷۰۴ هزار و ۵۰۷ واحد رسید.

روز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۱۱ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۵۸ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۸۰ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شستا، وبملت، شبندر و نوری بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

در این روز، شاخص فرابورس ایران در معاملات با ۶۲۰ واحد کاهش، به ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید.

روز شنبه، معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت حدود ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

گفتنی است که در این روز، نمادهای وسپهر، خاور، زاگرس، انتخاب، هرمز، آریان و شگویا، بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

بورس روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۷۷۶ واحدی ایستاد.

روز یکشنبه، شاخص هم‌ وزن با ۲ هزار و ۶۷۷ واحد ریزش به ۷۲۳ هزار و ۵۳۹ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۵۰۲ واحد افت به ۴۰۶ هزار و چهار واحد رسید.

روز ۲۶ فروردین، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۱ هزار میلیارد ریال با انجام ۸۹ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای فملی، فولاد، فارس، وغدیر، وبملت، نوری و شپنا بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

در این روز، شاخص فرابورس ایران در معاملات با ۱۳۰ واحد کاهش، به ۲۴ هزار و ۶۴۵ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۴۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

در این روز، نمادهای شگویا، هرمز، زاگرس، بپاس، وسپهر، آریان و فصبا، بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

بورس روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحدی قرار گرفت.

روز دوشنبه، شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۴۵۸ واحد رشد به ۷۲۶ هزار واحد و شاخص قیمت با یک‌هزار و ۳۷۸ واحد صعود به ۴۰۷ هزار و ۱۴۲ واحد رسید.

روز ۲۷ فروردین ماه، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۶ میلیارد و ۲۰۶ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال با انجام ۵۵۴ هزار معامله خرید و فروش کردند.

در این روز، نمادهای فملی، فولاد، فارس، وبملت، وامید، نوری و شستا بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را داشتند.

روز دوشنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۶۳ واحد افزایش، به ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

همچنین، نمادهای هرمز، شگویا، زاگرس، وسپهر و خاور بر شاخص فرابورس بیشترین اثر مثبت گذاشتند.

بورس روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳: در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با سقوط ۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۸۱ واحد قرار گرفت.

روز سه شنبه، شاخص هم‌وزن با ۲۸۳۳ واحد افت به ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحد و شاخص قیمت با کاهش ۱۵۷۶ واحدی به ۴۰۵ هزار و ۳۹۴ واحد رسید.

روز ۲۸ فروردین ماه، معامله گران در بورس تهران بیش از ۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون سهم و حق تقدم را با انجام ۲۳۳ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به ۶۴ هزار و ۷۱ میلیارد ریال رسید.

در این روز، نمادهای فملی و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شستا، فارس، وبلمت، وامید و شنبدر بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز سه شنبه، شاخص فرابورس ایران با ۱۰۵ واحد افت به ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحد رسید.

در این روز، معامله گران در فرابورس بیش ۴ میلیارد و ۸ میلیون سهم و حق تقدم را با انجام ۹۸ هزار و ۳۶۲ معامله خرید و فروش کردند.

بورس روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی ایستاد.

بورس روز چهارشنبه آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ چگونه گذشت؟ 

روز چهارشنبه، شاخص هم‌وزن با ۳۷۹ واحد رشد به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد رشد به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

روز ۲۹ فروردین ماه، معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله خرید و فروش کردند.

در این روز، نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را گذاشتند.

روز چهارشنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۱۲ واحد افزایش، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

همچنین، معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

در این روز، نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بر شاخص فرابورس بیشترین اثر مثبت داشتند.

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص کل بورس در هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳: روز شنبه، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد کاهش یافت، روز یکشنبه شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۷۷۶ واحد ایستاد که مانند روز گذشته خود روند سقوط را در پیش گرفت، روز دوشنبه، شاخص کل بورس تهران با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد افزایش نسبت به روز یکشنبه تغییر مسیر داد و به سمت صعود سوق داده شد، روز سه شنبه، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با سقوط ۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۸۱ واحد قرار گفت، روز چهارشنبه در آخرین روز بورسی این هفته، شاخص کل بورس تهران با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی ایستاد. 

پیش بینی بورس شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص فرابورس ایران در هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص فرابورس ایران با ۶۲۰ واحد کاهش، به ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید، روز یکشنبه، شاخص فرابورس ایران با ۱۳۰ واحد کاهش نسبت به روز گذشته خود، به ۲۴ هزار و ۶۴۵ واحد رسید. روز دوشنبه، این شاخص در معاملات این روز با تغییر مسیر و ۶۳ واحد افزایش، به ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحد رسید. روز سه شنبه، شاخص فرابورس ایران با ۱۰۵ واحد افت دوباره به روند ریزشی ادامه داد و به ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحد رسید. روز آخر بورسی این هفته، شاخص فرابورس ایران، در معاملات این روز با ۱۲ واحد افزایش، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید و این هفته را به پایان رساند. 

کدام نمادها بر بورس هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ اثر مثبت گذاشتند؟ 

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳: روز شنبه، نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شستا، وبملت، شبندر و نوری بر شاخص بورس اثر منفی گذاشتند. روز یکشنبه همچنین، نمادهای فملی، فولاد، فارس، وغدیر، وبملت، نوری و شپنا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص داشتند. روز دوشنبه، بیشترین اثر مثبت را نمادهای فملی، فولاد، فارس، وبملت، وامید، نوری و شستا بر شاخص بورس گذاشتند. روز سه شنبه، نمادهای فملی و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شستا، فارس، وبلمت، وامید و شنبدر بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند. همچنین، روز چهارشنبه، بیشترین اثر مثبت را نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بر شاخص بورس گذاشتند.

بورس شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به سمت صعود می رود؟ 

باتوجه به وضعیت شاخص کل بورس و فرابورس و همچنین نمادهای تاثیر گذار بر این شاخص ها، نوسانات و روند ریزشی بورس در هفته جاری، نمی توان خیلی به بورس هفته اول اردیبهشت ماه امیدوار بود و احتمال ریزش بورس بیشتر از صعود است، البته باید منتظر ماند که ببینیم چه اتفاقی در بورس هفته آینده رخ خواهد داد؟ 

گفتنی است که اخبار حمله ایران بر اسرائیل که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت بر بازار این هفته نیز تاثیر داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان