پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس سه شنبه غوغا می کند

در این خبر به پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس سه شنبه غوغا می کند
صفحه اقتصاد -

در این خبر براساس اتفاقاتی که در بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه رخ داد، وضعیت احتمالی بورس فردا سه شنبه را شرح داده ایم.

بورس دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحدی قرار گرفت.

روز دوشنبه، شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۹۹ واحد رشد به ۷۵۷ هزار و ۶۸۷ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۴۰۶ واحد رشد به ۴۲۴ هزار و ۱۰۸ واحد رسید.

بورس روز ۳ اردیبهشت ماه سقوط می کند؟ 

روز ۳ اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۵۰ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله خرید و فروش کردند.

در این روز، نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

روز دوشنبه، شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با ۴۰ واحد افزایش، به ۲۵ هزار و ۶۳۶ واحد رسید.

گفتنی است که معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که مجموع آن خرید و فروش مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

همچنین نمادهای آریان، ارفع، فصبا و سپیدار بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، هرمز و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به افزایش شاخص کل بورس تهران که در پایان معاملات روز دوشنبه با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحدی ایستاد و روند بورس در دو سه روز اخیر و اخبار سیاسی متفاوت احتمال افزایش شاخص بورس در روز سه شنبه بالا است، البته باید منتظر باشیم که بورس سه شنبه باز میل به صعود خواهد داشت یا سقوط؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان