ذبیح الله سلمانی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور کیست؟

در این خبر به معرفی ذبیح الله سلمانی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخته شده است.

ذبیح الله سلمانی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور کیست؟
صفحه اقتصاد -

علاءالدین رفیع زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی ذبیح الله سلمانی را به عنوان معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.

 

در این حکم اهم وظایف مورد انتظار از ایشان این‌گونه آورده شده است: انجام تکالیف مرتبط در سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون برنامه هفتم پیشرفت و سایر قوانین بالادستی از جمله: ساماندهی کارکنان دولت، فوق‌العاده خاص موضوع جزء ۳ بند (ب) ماده ۱۰۶ قانون برنامه هفتم پیشرفت به منظور افزایش بهره‌وری و نگهداشت نیروی انسانی، ساماندهی و بهبود کانون‌های ارزیابی شایستگی‌های عمومی، بهبود نظام آموزش کارکنان دولت، تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی به مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن.

در پایان اظهار امیدواری شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف و تکالیف تعیین شده با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای تحق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیق جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

ذبیح الله سلمانی کیست؟ 

ذبیح‌اله سلمانی پیش از این معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی و دانش‌آموخته دکتری حقوق عمومی است.

علم و تجربه و تدین سه شاخصه لازم برای انتصاب به پست های دولتی است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی علم، تجربه و تدین را به‌عنوان سه شاخصه اصلی و لازم برای دریافت پست‌های دولتی برشمرد و افزود: هر یک از این سه فاکتور در مدیران نباشد، قطعا یک جای کار لنگ خواهد زد. همچنین استفاده از مدیران اخلاق‌مدار یکی دیگر از ملزومات موفقیت است که بنده برنامه‌های هریک را ارائه داده‌ام.

رفیع‌زاده ضمن هشدار نسبت به برخی تصمیمات غیراخلاقی که نفع آن به عده‌ای خاص می‌رسد، اضافه کرد: ما نیازمند انسجام درون‌سازمانی و برون‌سازمانی هستیم. متولیان برنامه‌های تحول ما دستگا‌ه‌های اجرایی هستند و لذا باید آنها را تجهیز و درنهایت یک انسجام و وفاق بین معاونان دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد یکپارچگی و نگاه منسجم بین دولت، مجلس، شوراهای عالی و کمیته‌های اجرایی، تصریح کرد: قانون به ما تکلیف کرده که ۱۵ درصد اندازه دولت کاهش پیدا کند. ما تلاش می‌کنیم و پست‌ها را کم می‌کنیم اما به یکباره یک شورای‌عالی با تلاشی اندک شکل می‌گیرد و برنامه‌های ما را به هم می‌ریزد. لذا هر یک از این موارد را باید جراحی کنیم تا از موازی‌کاری‌ها کاسته شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان ضمن انتقاد از ضعف معیشت همکاران این سازمان گفت: ما باید به همکاران بها دهیم و به گروه‌های کارشناسی توجه کنیم تا توان کارشناسی داخل سازمان به ما خروجی همراه با عقلانیت بدهد.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد