اسامی بازیگران فیلم آینه بغل به همراه خلاصه داستان آن

فیلم سینمایی آینه بغل در روز پنج شنبه از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با اسامی بازیگران فیلم آینه بغل به همراه خلاصه داستان آن آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل به همراه خلاصه داستان آن
صفحه اقتصاد -

فیلم سینمایی آینه بغل محصول سال 1396 می باشد که در ژانر کمدی توسط منوچهر هادی ساخته شده است، فیلم سینمایی آینه بغل در روز پنجشنبه 10 اسفند در ساعت 22 از شبکه آی فیلم پخش و در ساعت‌های ۶ و ۱۴ جمعه بازپخش خواهد شد، در ادامه این مطلب اسامی بازیگران فیلم آینه بغل به همراه خلاصه داستان آن و جزئیات ساخت آن را بررسی خواهیم کرد. 

اسامی بازیگران فیلم آینه بغل

محمدرضا گلزار در نقش شاهرخ

جواد عزتی در نقش مرتضی

یکتا ناصر در نقش شهرزاد

نازنین بیاتی در نقش مهناز

سیامک صفری در نقش پاشا

مه‌لقا باقری در نقش مژگان

غلامرضا نیکخواه در نقش پدر مهناز

بهاره رهنما در نقش لابی وومن

بازیگر نقش مرتضی در فیلم کمدی آینه بغل

جواد عزتی متولد 20 دی ماه 1360 می باشد، این بازیگر که به تازگی به جرگه کارگردانان نیز پیوسته در فیلم سینمایی آینه بغل در نقش مرتضی ظاهر شد. جواد عزتی در چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی تمساح خونی در غالب کارگردان توانست سیمرغ بلورین کارگردان فیلم اولی را کسب نماید.

WY4YzliNDUzN

زن جواد عزتی در آینه بغل

همسر جواد عزتی یعنی مه لقا باقری در فیلم آینه بغل در نقش مژگان ( همسر سابق شاهرخ) ظاهر شد، مه لقا باقری متولد 23 خرداد سال 1360 می باشد.در حال حاضر در نقش اشرف طلوعی در سریال نیسان آبی 2 حضور دارد و از اخرین فیلم های سینمایی او فیلم هتل را می توان نام برد.

 

عوامل ساخت فیلم آینه بغل

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کنندگان: منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی

نویسندگان: بابک کایدان و میثم کایدان

مدیرفیلمبرداری : روزبه رایگا

تدوین : حسن ایوبی

موسیقی : علیرضا کهن دیری

طراح صحنه ولباس : محسن غلامی

طراح گریم : آرزو حلاجی

صدابردار : جواد مقدس

صداگذار : آرش قاسمی

مدیرتولید : شهاب علی بخشی

عکاس : معین باقری

خواننده تیتراژ : امیرعباس گلاب

مدیر برنامه ریزی تبلیغات و رسانه : روزبه معینی

مدیر تبلیغات اکران : میثم معراجی

خلاصه فیلم سینمایی آینه بغل

مرتضی پسری از خانواده متوسط است که برای بدست آوردن هزینه ازدواجش در یک گاراژ پر از ماشین های لوکس کار می کند او و نامزدش مهناز در شب سالگرد نامزدی شان سوار یکی از ماشین های گرانقیمت گاراژ می شوند و به گردش می روند، درست زمانی که مرتضی برای خرید آب هویج بستنی پیاده شده بود یکدفعه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین امانتی برخورد می کند و موجب شکسته شدن آینه بغل گرانقیمت آن می شوند، زمانی که مرتضی و نامزدش برای عذر خواهی به منزل صاحب ماشین ( شاهرخ ) می روند ناخواسته وارد ماجراهایی می شوند ...

عکس بازیگران آینه بغل

Untitled

پوستر فیلم آینه بغل

636360697199139460

صاحب پنت هاوس فیلم آینه بغل کیست

یکی از لوکیشن های فیلم آینه بغل ، یک پنت هاوس سه طبقه است  در یکی از محله های لوکس و بالا شهر در لواسان که گفته می شود اجاره آن ، خرج بسیار زیادی روی دست تهیه کنندگان فیلم گذاشت این پنت هاوس قبلا لوکیشن فیلم خالتور هم بوده است.

1508200141p

گفته می شود هزینه ساخت فیلم آینه بغل ، بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان می باشد و نتیجه فروش آن در گیشه ۲۰٬۴۹۷٬۲۹۵٬۰۰۰ تومان بوده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    فیلم زیادی خوبی نیست. ولی خب ارزش یکبار دیدن رو هم داره. بل از دیدن فیلم توصیه می‌کنم مقالات مربوط به فیلم رو بخونید تا اگر خواستین بعد به تماشای فیلم بشینید. من خودم قبل از تماشای فیلم آینه بغل، توی ویکیدا راجع بهش مطالعه کردم.

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد