صفحه اقتصاد بررسی می کند:

با گران ترین لپ تاپ های جهان آشنا شوید

 لپ تاپ را باید ابزاری برای کاربری روزمره دانست. البته لپ تاپ های متنوعی در بازار وجود دارند که هر یک دارای قابلیت خاص خود هستند.

با گران ترین لپ تاپ های جهان آشنا شوید
صفحه اقتصاد -

لپ تاپ را باید ابزاری برای کاربری روزمره دانست. البته لپ تاپ های متنوعی در بازار وجود دارند که هر یک دارای قابلیت خاص خود هستند. برخی لپ تاپ ها مناسب بازی بوده، برخی برای کسب و کار مناسب هستند و برخی دیگر نیز با ویژگی های متنوع. اما در این بین لپ تاپ هایی هم وجود دارند که از ظاهری گران قیمت برخوردار بوده و هر فردی توانایی خرید آنها را ندارد. در این بخش قصد داریم شما را با گران ترین لپ تاپ های جهان آشنا کنیم.

1-آلین ور Area 51 M15X

قیمت: 5000 دلار

آلین ور Area 51 M15X آلین ور Area 51 M15X

اولین لپ تاپ لیست ما متعلق به یکی از محبوب ترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در جهان، Alienware است.

Area 51 M15X یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار است که تجربه بازی استثنایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که قابل اعتماد باشد، گرافیک و عملکرد عالی داشته باشد و بودجه‌ای برای خرج کردن دارید. پس Area 51 M15X یک انتخاب عالی است.

آخرین نسخه دارای پردازنده 2.8 گیگاهرتزی Intel Core-2 Extreme X9000، 3 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه و نمایشگر 15.4 اینچی است. این لپ تاپ بسته به جایی که آن را خریداری می کنید، حدود 5000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

9- Rock Extreme SL8

قیمت : 5500 دلار

Rock Extreme SL8 نهمین لپ تاپ گران قیمت جهان است. فقط 500 دلار بیشتر از لپ تاپ قبلی Alienware. می‌توانید برای خودتان لپ‌تاپ‌هایی بخرید که به عنوان یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های بازی تا کنون شناخته می‌شود.

قطعات داخلی آن شامل یک پردازنده Core-Quad 2 اینتل، یک کارت گرافیک NVIDIA Ge-FORCE 9800M GTX SLI، یک SSD 256 گیگابایتی و 8 گیگابایت رم است. بنابراین اگر اهل بازی هستید و به دنبال ارتقاء آن هستید، Extreme SL8 می تواند گزینه خوبی باشد.

شما همچنین از سرعت پردازش سریع آن در هنگام تکمیل سایر وظایف یا انجام چندین کار به طور همزمان بهره خواهید برد. اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را به دست آورید، به حدود 500 دلار نیاز دارید تا معامله را امضا کنید.

8- Stealth MacBook Pro

قیمت: 6000 دلار

بعدی در لیست Stealth MacBook Pro است که توسط ColorWare سفارشی ساخته شده است. مک بوک پروهای معمولی در ابتدا بسیار گران هستند و برای یک مدل 15 اینچی حدود 1500 دلار به فروش می‌رسند. با این حال، هنگامی که ColorWare به برخی دست یافت، آنها تصمیم گرفتند 10 نسخه محدود MacBook Pro با برچسب قیمت 6000 دلار بسازند.

با قیمت 6000 دلاری خود، یک روکش براق Xero و صفحه نمایش مات سفارشی و همچنین فناوری لمس نرم دریافت خواهید کرد. که استفاده از ترک پد را به تجربه بهتری تبدیل می کند و در عین حال محافظت بیشتری را به آن می دهد.

در مورد قطعات داخلی، چیزی است که از یک مک بوک پرو معمولی 15 اینچی انتظار می رود: پردازنده 3.06 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD. اگر یکی از این ها را می خواهید، یا شاید، حتی بیشتر، بسته به اینکه بتوانید یکی از آنها را به دست آورید یا نه، آماده جدایی با 6000 دلار باشید.

7-وودو Envy H171

قیمت: 8500 دلار

در لیست گران‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان، Voodoo Envy H171 از شرکت Hewlett Packard در رتبه هفتم قرار دارد.

برچسب قیمت قابل توجه آن برای مدل های بالای محدوده و کاملاً مشخص است. همچنین می توانید نسخه ای با لکه کمتر را با قیمت حدود 4500 دلار خریداری کنید.

برای شروع، شما یک پردازنده 2.93 گیگاهرتزی Intel Core-2 Extreme X6800، 4 گیگابایت رم DDR، یک هارد دیسک 160 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 600 گیگابایت) Seagate و یک صفحه نمایش 17 اینچی دریافت خواهید کرد.

با این حال، اگر قرار بود این را در سال 2007 خریداری کرده باشید، این گزینه را نیز خواهید داشت که ظاهر آن را مطابق با سبک خود سفارشی کنید.

به عنوان مثال، اچ پی 24 رنگ و 14 طرح سبک تاتو را برای انتخاب ارائه کرده است. بنابراین، اگر می‌خواهید خودتان یکی از آن‌ها را بخرید، ممکن است مجبور شوید به انتخاب طرح شخص دیگری بسنده کنید یا سعی کنید یک طرح رنگی به دلخواه خود پیدا کنید. در هر صورت، شما به دنبال خرج کردن حدود 8500 دلار هستید.

6- EGO for Bentley

قیمت: 20 هزار دلار

بیش از دو برابر قیمت Voodoo Envy H171، لپ تاپ بعدی در لیست ما 20000 دلار قیمت دارد.

اگر از طرفداران خودروهای لوکس هستید، مطمئنم که این همکاری بین سازنده خودروهای لوکس بریتانیایی، بنتلی و EGO را دوست خواهید داشت.

برای پول شما؛ می‌توانید انتظار یک نمای خارجی چرم دوخته شده با دست تزئین شده با دست، با دسته کرومی داخلی، از جمله علامت تجاری «Knurling» شرکت که روی آن حک شده است، داشته باشید. همچنین با طلای سفید تزئین شده است و لوگوی بنتلی را نشان می دهد. این همکاری تنها به 250 قطعه محدود شد که به حفظ انحصار و قیمت آن کمک می کند.

تا آنجایی که یک کامپیوتر وجود دارد، مشخصات آن بد نیست: پردازنده موبایل AMD TurionTM 64، 2 گیگابایت رم، 160 گیگابایت هارد دیسک، صفحه نمایش 12 اینچی عریض و Microsoft Vista Ultimate.

اگر 20000 دلار برای سوزاندن یک سوراخ در جیب خود دارید و به ماشین ها و رایانه ها علاقه دارید، این لپ تاپ می تواند بهترین لپ تاپ برای شما باشد.

5- Bling My Thing's

قیمت: 26 هزار دلار

در جایگاه پنجم، مک بوک ایر «عصر طلایی» Bling My Thing قرار دارد که قیمتی قابل توجه 26000 دلار دارد.

این لپ‌تاپ که در سال 2008 در CeBIT، بزرگترین نمایشگاه کامپیوتری جهان عرضه شد، یکی از اولین لپ‌تاپ‌هایی بود که با طلای 24 عیار و 12000 کریستال سواروسکی روکش شده بود. برای حفظ انحصار آن، تنها 20 قطعه ساخته شد و در اولین عرضه، برخی از آنها قبل از کاهش قیمت، تقریباً 39750 دلار فروخته شدند.

امروز، 26000 دلار شما یک پردازنده Intel Core-2 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، یک هارد دیسک 80 گیگابایتی و یک صفحه نمایش 13 اینچی در اختیار شما قرار می دهد.

اگر بتوانید یکی را ردیابی کنید و یک معامله خوب به دست آورید، مطمئناً اگر در استارباکس آن را شکست دهید، سرهای زیادی را متحول خواهید کرد!

4-مک بوک پرو 24 Karat Gold

قیمت: 30 هزار دلار

این مدل یک مک بوک پرو طلایی 24 قیراطی بوده که طراحی پریمیومی و مشخصات کلیدی قابل قبولی در آن به کار گرفته شد.کامپیوتر Choppers این مک بوک پرو سفارشی شده را در سال 2013 برای یک خریدار ناشناس ایجاد کرد.

تمام بدنه لپ تاپ از طلای 24 عیار ساخته شده است و قسمت های غیر فلزی باقی مانده با دست رنگ آمیزی شده اند.

شاید یکی از زیباترین ویژگی ها لوگوی بازسازی شده اپل در بالای لپ تاپ باشد. با ده ها الماس درخشان چند رنگ بازسازی شد.

علاوه بر زیبایی‌شناسی لپ‌تاپ، قطعات داخلی آن چیزی است که از یک مک‌بوک پرو معمولی انتظار دارید: 2.4 گیگاهرتز داخلی Core 2 Duo، 4 گیگابایت رم، 160 گیگابایت هارد دیسک و نمایشگر 15 اینچی. حتی پس از سفارشی سازی ها، لپ تاپ همچنان با گارانتی کامل به خریدار ارائه می شد.

صادقانه بگویم، من خودم یک کاربر پرشور مک بوک پرو هستم، بنابراین اگر 30000 دلار اضافی برای خرید یک مک بوک سفارشی شده داشتم، می توانید شرط ببندید که حداقل دلارتان را بخریم!

3- Tulip E-GO Diamond

قیمت: 355 هزار دلار

Tulip E-GO Diamond که در رتبه سوم لیست ما از گران ترین لپ تاپ های جهان قرار دارد. این کالای لوکس با قیمت دیوانه وار 355000 دلار توسط Tulip با نام تجاری E-GO Life-Style B.V ساخته شده است.

همانطور که انتظار دارید، این لپ تاپ مانند هر لپ تاپ دیگری در لیست ما کار می کند و کار می کند. این شامل یک پردازنده 64 بیتی AMD Turion، یک گیگابایت رم، یک هارد 160 گیگابایتی و یک صفحه نمایش 12.1 اینچی با وضوح WXGA است.

با این حال، به دلیل طراحی منحصر به فرد و ظاهر زیبایی شناختی، تفاوت زیادی با بقیه دارد. این کیف به گونه ای ساخته شده است که شبیه کیف دستی زنانه باشد، بنابراین بیشتر به عنوان یک لوازم جانبی مد به نظر می‌رسد تا یک لپ تاپ.

از پالادیوم جامد، طلای سفید و با الماس‌های تراش درخشان ساخته شده است. منظورم این است که قطعا منحصربه‌فرد است که مطمئن است، اما 355000 دلار برای یک لپ‌تاپ کمی بیش از حد به نظر می‌رسد، فکر نمی‌کنید؟!

2- Luvaglio

قیمت: 1 میلیون دلار

دومین لپ‌تاپ گران‌قیمت دنیا متعلق به Luvaglio، یک برند/شرکت بریتانیایی است. حتماً به این فکر می کنید که چگونه یک لپ تاپ می تواند نزدیک به 1 میلیون دلار قیمت داشته باشد، درست است؟

خوب، بسیار ساده است، کاملاً قابل تنظیم است تا هر طور که می خواهید، و یکی از کمیاب ترین الماس های جهان را به عنوان دکمه پاور شامل می شود.

شما همچنین یک صفحه نمایش 17 اینچی OLED، 128 گیگابایت SSD، پخش کننده BlueRay، اتصال USB و تشخیص اثر انگشت دریافت خواهید کرد.

حالا، فرض کنید پولی برای خرج کردن دارید و می خواهید یکی بخرید، خوب، برای انجام این کار به دعوت از مدیر برند، رابرت سینکلر نیاز دارید!

با این حال، اگر موفق به تامین امنیت خود شوید، صاحب افتخار یکی از اولین لپ‌تاپ‌های میلیون دلاری خواهید بود.

1- MJ'S Swarovski & Diamond

قیمت: 3.5 میلیون دلار

گران‌ترین لپ‌تاپ دنیا به نوت‌بوک Swarovski & Diamond Studded متعلق به ام‌جی می‌رسد. استودیوی هنری اوکراینی MJ، گران‌ترین لپ‌تاپ دنیا را در سال 2016 به عنوان قسط بعدی در مجموعه لوازم جانبی فنی لوکس خود ساخت.

مستقیماً به سر اصل مطلب می‌رویم، قیمت حیرت‌انگیز را می‌توان به صدها الماس سفید و سیاه که در سراسر لپ‌تاپ و ماوس نصب شده‌اند نسبت داد.

لپ تاپ به خودی خود بسیار استاندارد است و لوازم داخلی آن چیزی نیست که در مورد آن غافلگیر شود. این به عنوان یک مجموعه منحصر به فرد نسخه محدود ساخته شده است و دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد لپ تاپ ساخته شده است.

این شرکت همچنین مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های مجلل دیگر را تولید کرد. مانند تمساح پلاتینیوم ایسوس لامبورگینی، ایسر فراری گلد پایتون و ایسوس Eepc VIP Swarovski. این گران ترین لپ تاپ جهان است که تا به حال ساخته شده است!

منبع: https://wealthygorilla.com/most-expensive-laptops/

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد