یک اطلاعیه فوری برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری | بازنشستگان کشوری بخوانند!

در این خبر به یک اطلاعیه فوری برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و واریزی تازه دولت برای بازنشستگان کشوری بانک صادرات، پرداخته شده است.

یک اطلاعیه فوری برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری | بازنشستگان کشوری بخوانند!
صفحه اقتصاد -

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر گفت: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰میلیون تومانی برای ۴۷هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام کردند و هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، امروز (سه شنبه) به حساب این عزیزان واریز شد.

وی افزود: وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴هزار و ۲۶۴ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری و توسط مدیریتهای استانی تایید شده بودند و واجد دریافت این تسهیلات شده بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری( وام اولی ها ) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیازهای عزیزان بازنشسته و خانواده محترمشان به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون امور فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

صدور ۲۴ ساعته احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در صورت ابلاغ جداول مربوطه

معاون امور فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در صورت ابلاغ جداول مربوطه و محاسبه مبلغ متناسب سازی، در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «رضا فیضی نژاد» با اعلام این خبر اظهار داشت: در صورتیکه سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ۲۴ساعت و به سرعت قابل صدور است.

وی تاکید کرد: براساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان عزیز کشوری در دولت جدید، این صندوق با جدیت پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است تا هرچه سریعتر احکام اصلاحی مربوطه را صادر نماید.

فیضی نژاد تصریح کرد: طبق ماده ۴ آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری موضوع تصویب نامه شماره ۶۸۹۶۹/ت۶۲۷۷۰هـ مورخ ۱۴۰۳/۵/۱ هیات وزیران، مقرر شده تا سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه بندی بازنشستگان را براساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتیه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن ۳۰سال سابقه تهیه و به این صندوق ابلاغ نمایند.

وی افزود: تا این لحظه، جداول مربوط به اجرای قانون که مبنای محاسبه مبلغ متناسب سازی برای هر بازنشسته و همچنین افراد مشمول، از سوی سازمان های مذکور ابلاغ نشده است.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با وجود مباحث مربوط به جداول متناسب سازی و منابع مالی مورد نیاز، صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد به محض دریافت جداول و تامین منابع مالی به سرعت و ظرف ۲۴ ساعت نسبت به صدور الکترونیک احکام بازنشستگان مشمول اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • شهرزاد

    همین ۱۰ م ت که برای سفر به اعتبات میخوان به بازنشسته بدن، همونو بدن به خودش بزنه به زخم زندگیش، از تا رفتن ثوابش بیشتره

  • محمدعلی احراری

    شق القمر دولت برای مرده های متحرک برای زیارت مرده هاغیر تحرک. چندر غاز پول برای پیران از جان افتاده که کیلومترها راه بروندبرای زیارت مرده های باستانی. اینها از دیدن فامیل درجه یک عاجز هستند. شمارا به خیر مارا به سلامت

  • .....

    وای وای چقدر دست ودلباز..راست میگین مطالبات احکام ۱۵ درصدی بازنشستگان علوم پزشکی رو بدین بعد از صد سال اگر سختتون نمیشه

  • بازنشسته

    سنگ بزرگ علامت نزدن است بعداز پانزدهم پولی درحساب بازنشستگان باقی نمی‌ماند که قرعه کشی کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد