پزشکیان دستور داد؛ احکام متناسب سازی حقوق صادر می شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به محض ارسال جداول به صندوق بازنشستگی احکام را ظرف دو روز صادرخواهیم کرد تا کام بازنشستگان شیرین گردد.

پزشکیان دستور داد؛ احکام متناسب سازی حقوق صادر می شود
صفحه اقتصاد -

در این جلسه مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به سوالات بازنشستگان حاضر در جلسه پیرامون برخی مطالبات به خصوص تهیه جداول شناسایی و طبقه‌بندی بازنشستگان برای اجرای متناسب‌سازی حقوق گفت قرار است در چند روز آینده جلسه ای با مسولان سازمان امور استخدامی و اداری کشور برگزار شود.

وی افزود بازنشستگان عزیز بدانند که در این زمینه صندوق بازنشستگی مجری اجرای قانون است لذا این جداول طبق قانون می بایست در ۳۰ مرداد سال جاری آماده و به سازمان برنامه بودجه کشور جهت تامین منابع ارسال و از آنجا به صندوق بازنشستگی کشوری برای صدور احکام ابلاغ می شد اما با توجه به تغییرات در کابینه دولت این کار مسکوت مانده بود ولی اخیرا با دستور اکید آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم تهیه این جداول در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گرفت تا سریعا آماده گردد لذا به محض ابلاغ جداول ، صندوق بازنشستگی ۲۴ ساعت احکام را پس از وصول از سازمان برنامه بودجه صادر می کند.

مسکنی در مورد اجرایی شدن ماده ۸۵ توسط دستگاه های اجرایی گفت: اگر مدیران اجرایی دستگاه ها مثل وزارت آموزش و پرورش در بودجه ای که امسال از طرف دولت به دستگاه ها ابلاغ می‌شود ردیفی را برای ماده ۸۵ در نظر بگیرند ما اعتبار این ردیف را تا وصول از بودجه برای آموزش و پروش حاضریم پرداخت کنیم که از این بابت نگرانی اعتبار نداشته باشد ولی به شرطی که اعتبار ماده ۸۵ در بودجه سال آینده تامین و لحاظ گردد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی در مورد قراردادهای منعقده در خصوص تسهیلات رفاهی گفت با طرف قراردادهای تامین اجتماعی مثل سرای ایرانی و سه راه افسریه و چندین شرکتهای دیگر مثل کفش ملی و چند شرکت دیگر که در سایت صندوق بازنشستگی کشور درج شده قرار داد قسطی بدون پیش پرداخت با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه منعقد گردیده و تعدادی در حال انعقاد قرداد هستند.

مسکنی در مورد اعتراض بازنشستگان نسبت به کسورات از حقوق افزود فاصله صندوق بازنشستگی با دستگاه طلبکار یک به یک است یعنی یکماه فاصله داریم و اگر بیشتر از این شد قابل پیگیری است.

وی در باره پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: این روند ادامه دارد تا قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجراء گردد خوشبختانه بابت سه ماهه اول سال طبق مصوبه هیات وزیران سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد و همین طور تیر ماه ۱۴۰۳ و این روند ادامه خواهد یافت تا به امید خدا جداول همسان سازی از سازمان امور اداری و  استخدامی کشور تهیه و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و از آنجا به صندوق بازنشستگی کشوری جهت صدور احکام همسان سازی ابلاغ گردد.

دکتر مسکنی اظهار داشت: به محض ارسال جداول به صندوق بازنشستگی احکام را ظرف دو روز صادر خواهیم کرد تا کام بازنشستگان شیرین شود.

موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه و به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان آمده است و به دنبال آن در قانون بودجه امسال که سال نخست اجرای این برنامه به شمار می رود نیز این حکم مورد تایید قرار گرفت تا از محل یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده منابع آن تامین شود.

با این وجود آنکه در اواخر دولت سیزدهم و به دستور سرپرست ریاست جمهوری به صورت علی الحساب ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری پرداخت شده است، اما با گذشت پنج ماه از سال ۱۴۰۳ هنوز احکام متناسب سازی این قشر صادر نشده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در باره پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: این روند ادامه دارد تا قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجراء گردد خوشبختانه بابت سه ماهه اول سال طبق مصوبه هیات وزیران سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد و همین طور تیر ماه ۱۴۰۳ و این روند ادامه خواهد یافت 

در این ارتباط، معاون امور فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در صورت ابلاغ جداول مربوطه و محاسبه مبلغ متناسب سازی، احکام اصلاحی حقوق بازنشستگان این صندوق در اسرع وقت انجام می شود.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، رضا فیضی‌نژاد افزود: در صورتی که سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ۲۴ ساعت قابل صدور است.

وی با اشاره به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دولت جدید، اظهار داشت: این صندوق با جدیت پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است تا هرچه سریعتر احکام اصلاحی مربوطه را صادر کند.

فیضی نژاد یادآور شد: طبق ماده ۴ آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری که یکم مردادماه امسال به تصویب هیات وزیران رسیده است، سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور موظف هستند جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه بندی بازنشستگان را براساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتیه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن ۳۰سال سابقه تهیه و به این صندوق ابلاغ کنند.

ماده ۴ آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان

همسان سازی حقوق بازنشستگان

ماده ۴- سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور ظرف دو ماه و با همکاری ستاد کل نیروهاس مسلح، دستگاه های اجرایی و صندوق بازنشستگی ذیربط (حسب مورد)، در رابطه با مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، قانون استخدام کشوری و سایر دستگاه های دارای قوانین و مقررات خاص استخدامی که پرداخت حقوق و مزایای کارکنان آنان مشمول دریافت مجوز یا نظارت سازمان اداری و استخدامی می باشد، جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه‌بندی بازنشستگان را بر اساس مبلغ کسور پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتبه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه و یا سایر عناوین مشابه و با ملاک (۳۰) سال سابقه بیمه‌پردازی تهیه نموده و به صندوق بازنشستگی ذی‌ربط ابلاغ می‌نمایند به نحوی‌که با توجه به تنوع گروه‌های شاغلین و بازنشستگان نظیر فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی، اعضای هیئت علمی و قضات، جداول به طور جدگانه تنظیم و ابلاغ شود.

تبصره ۱- در مواردی که براساس قوانین و مقررات مربوط، حقوق و اقلام مشمول کسور بازنشستگی شاغلان در پایان سال ۱۴۰۲ مشمول دذریافت مجوز یا نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور نباشد، تهیه جداول مذکور در این ماده در مهلت مذکور و به روش یادشده (با رعایت میانگین سرانه ماهانه پرداختی برای متناسب‌سازی بر اساس تعداد بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری در قانون بودجه کل کشور) برعهده هیئت امنا یا عالی‌ترین رکن تصمیم‌گیرنده در صندوق بازنشستگی ذی‌ربط می‌باشد.

تبصره ۲- در مواردی که بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی واگذار گردیده‌اند، اجرای متناسب‌سازی بازنشستگان آنها به ترتیب زیر انجام می‌شود:

الف- در مورد کارکنانی که قبل از واگذاری بازنشسته شده‌اند، بر اساس جداول موضوع ماده (۴) با فرض تداوم دولتی بودن بنگاه یا شرکت دولتی متناسب‌سازی صورت می‌گیرد.

ب- در مورد کارکنانی که بعد از واگذاری بازنشسته شده یا می‌شوند و در اجرای تبصره (۱) ماده (۲۱) قانون مدیریت خدمات کشوری صندوق قبلی خویش را حفظ نموده‌اند، بر اساس جدول خاصی که در سقف اعتبارات مربوط و متناسب با حقوق شاغلان بعد از واگذاری با رعایت این آیین نامه توسط هیئت امنای صندوق ذی‌ربط ابلاغ می‌شود متناسب‌سازی صورت می‌گیرد.

پ- در مورد سایر کارکنان که پس از واگذاری صندوق خود را تغییر داده‌انند متناسب‌سازی طبق مقررات مورد عمل صندوق جدید انجام می‌شود.

تبصره ۳- در مورد بازنشستگان سازمان‌هایی که منحل شده‌اند بر اساس جداول موضوع ماده (۴) این آیین‌نامه، با فرض تداوم حیات آخرین دستگاه زمان اشتغال، متناسب‌سازی انجام می‌گیرد.

تبصره ۴- در مورد بازنشستگان خویش‌فرمای مشمول بند (الف) ماده (۶) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب ۱۳۹۵ بر اساس جداول موضوع ماده (۴) این آیین نامه با فرض تداوم اشتغال در آخرین دستگاه مربوط، متناسب سازی انجام می‌گیرد.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • منافی

    سلام این جداول چی شده مگه که ۶ماهه فقط بحث آن ازسطح کشوری فراتر شده وجهانی گردیده والله وبللاه دیگه خسته شدیم و آبرومون پيش همه رفته یه تومن واريز میشه انگار تصدق میدید تموم کنید توروخدا

    • حسن قاسمزاده

      اینها همشان یه مشت مرفه بی دردن چی میفهمن نداشتن پول دوا و دکتر چیه ,بخاطر بی پولی نرفتن به دکتر چیه ,وقتی میری کارهای درمانی انحام بدی چقدر بهت استرس وارد میشه که ایا پول کارتم برا دوا دکترم بس میشه یا نه ,,بخدا ندریم نداریم نداریم ای نامسلمانها باور کنین باور

  • بازنشسته

    جناب مدیر عامل تهیه جداول برا صدور احکام چقدر سخت وپیچیده است.که عدم صدور احکام گره خورده به اون.با فناوری ووجود انسانهای فهیم ومبتکر و...کارمشکلی نیست.لطفا سریعتر احکام متناسب سازی راصادرکنید.تشکر

  • ناشناس

    حقوق حداقل بگیران باید همسان سازی بشه نه کشوری و لشکری حقوق بازنشستگان حداقل بگیر که اسم گذاشتین با ۳۰ سال سابقه 10 میلیون حقوق میدن ولی حقوق بازنشستگان کشوری لشکری ۲۵ میلیون هست ....

  • ناشناس

    حقوق کشوری لشکری ۲۵ میلیون حقوق حداقل بگیران ۱۱ میلیون هر دو با ۳۰ سال سابقه بازنشسته شدن چرا حقوق با حقوق ۱۴ میلیون فرق داره..... حقوق حداقل بگیران هم مثل کشوری و لشکری باید ۲۵ میلیون باشه.....اجرکم عندلله

  • ناشناس

    زیره ۲۵ میلیون باید حقوق نداشته باشیم.ظلم تا کی واسه حداقل بگیران با ۳۰ سال سابقه حقوق ۱۱ میلیون نمیشه 10 روز زندگی کرد....

  • ناشناس

    باید به حال بازنشستگان این کشور که عمری رو در جهت خدمت به مردم سپری کرده اند نگریست که اکنون ۶ ماه از سال می‌گذرد و هنور سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه در تهیه جداول مورد نیاز جهت صندوقهای بازنشستگی هستتد

    • حسن

      بابک میلیون و سه میلیون درد بازنشستگان دوا نمیشه همسان‌سازی و مهار تورم را چاره کنید و الا بین افزایش و تورم مسابقه گذاشتن درپی از جامعه دوا نخواهد کرد . چند سالی است از یک طرف افزایش مختصر در حقوق ها انجام میشه از آن طرف تورم چند برابری تحمیل میشه که در اثر آن افزایش اصلا پودر میشه
      هر کارشناسی غیر این راهبرد حرفی زد
      آقای پزشکیان کارشناس تان را عوض کنید

  • شهروند

    مالیات یک درصد ارزش افزوده را کجا خرج کردید !!!!!!! که حالا درمانده شدید ؟؟؟؟؟؟ جدول مندلیف !!!!!! صدورش اینقدر زمان نبرد !!!!!! آقای پزشکیان : حرف اول در حکمرانی صداقت است و لا غیر !!!!!!!!!!

  • حمید الهامیان

    هنوز حقوق بازنشستگان یعد از ۶ ماه صادر نشده اجناس سرسام آور بالا رفته پس کی میخواهید بدرد این قشر ضعیف برسید بیاید خودتان را بجای بازنشستگان بگذارید ببینید بااین حقوقها رندگیتان اداره میشود وای برشما دراون دنیا چه میکنید ..

  • محمد

    کی این جدول ارسال خواهدشد خدا می داند؟؟؟

  • ناشناس

    صندوق بازنشستگی فرهنگی کشور چراست بانک صادرات راباز نگذارید که من بازنشسته به۶۰۰میلیون تومان نیاز دارم وام بگیرم ولی یک بازاری خیلی بیشتر از من اعتبار دارد

  • فرهنگی بازنشسته

    چطور می شود در عرض چند ساعت بیمه بازنشستگان بدون اینکه خدمتت بیمه مورد نظر باشد عوض می شود ولی همسان سازی با اینکه قانون شده بازم بهانه سازی می شود پس عاقلان دانند چرا چون توی بیمه رانت خوردن هست ولی همسازی رو باید با کار کردن احکام ها رو بزنند پس خدا رو بالای سر تون ببینید که متاسفانه اعتقادی به چنین چیزی ندارید حالا بدانید پل صراطی و روز حساب و کتابی هست دیگه اونجا نمی تونید بگید اشتباه شد و غیره چون خداوند بر همه چی آگاه هست دیگه جای کلکی نیست دولت ها عوض می شود ولی بدنه هر سازمان که عمدا کارشناسان کار بلد البته برای درستکاری نه برای خراب کاری می مانند که بر سر همه دولت ها این بلا ها رو میارند اگه بنده به جای وزرا باشم قبل عوض کردن معاونین اول از کارشناسان شروع می کنم که کشور رو به این روز انداختن

  • م م

    خدا رحم کند ۶ ماه از اول سال می گذرد هنوز دو سه روز آینده نیامده که از روی جدول حکم بزنند

  • ابن کذاب

    گوزم نمیر بهار میاد گمبزه با دروغ پردازی و اما و اگر وال و ایشالله و دوشالله میاد چون وال اخوان عراقیه وال سوریه و آل حوثیه و لبنانیه وال فوریه وال چند هزار میلیاردیه وال لازمیه ایشالله و دوشالله بازنشستگان منتظر وال سرکارید

  • حسین

    دک. تر لطفا در مورد بدهی بیمه اتیه سازان اقدامی بکن .
    بیش از هشت ماه است اسناد ارسال شده . بیمه آتیه سازان بعد از تایید برای شما ارسال شده . اما دریغ از اقدام از طرف شما

  • ناشناس

    تانیم قرن دیگر امکان داره ......

  • ناشناس

    تهیه جدول فقط بهانه است .
    قصد اقدام ندارند دنبال سوراخ دعا می گردند

  • احمد

    سفره ما خالی دروغ بس سالی
    بزک نمیر بهار میاد خربزه باشعار میاد

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    آقای دکتر پزشکیان پس تکلیف بازنشستگان تأمین اجتماعی چی میشه ما انسان نیستیم آیا جنگ تحمیلی عراق را کشوری فقط شرکت داشتند فرمانده های مختلف از قبیل سپاهی، ارتشی، بسیجی، جهادگران بی سنگر ووووو همه از کشوری ها بودند یا که همین کارگران و زحمتکشان ۴ شهید بزرگوار از یک خانواده کارگری بارها گفته ایم برای یک بار هم که شده حضور مقام معظم رهبری برسید و زندگی نکبت بار کارگران را به حضرت آقا بگویید تا معظم له متوجه شوند که چی میگذره زندگی کارگری چرا نمی‌خواهید فکری به حال ما بکنید خداشاهده خسته شدیم از فقر مادی داریم یک یکی از بین میریم شما را به همان کلام های قرآن قسم می دهیم که بسه دیگه زجر کشیدن یا حداقل هرکدام که مثل من هستند یک فشنگ خرجمون کنید تا شما راحت بشوید آقای مخبر گفت که بازنشستگان را بریزید داخل دریا اما انجام ندادن چون دیگه رفتند کنار خداوکیلی خوشحال بودیم که بمیریم اما نشد آقای پزشکیان میدونید خسته شدیم یعنی چی اما شما که براتون مهم نیست سواره از پیاده و سیر از گرسنه خبر ندارد

  • ناشناس

    سلام به خدا ما بازنشستگان ازخود همین نظام هستیم چرا باید در سختی زندگی کنیم ماهم پدر و مادر خودتان هستیم تشکر از لطفتان. به فکر ماهم باشید

  • ناشناس

    سلام به خدا به فکر بازنشستگان هم باشید که در این کشور بزرگ وبا این مسئولین دلسوز چرا باید بازنشستگان در سختی زندگی کنند

  • بازنشسته کشوری

    حالا که همه مراحل قانونی طی شده چرااحکام همسان‌سازی صادر نمیشه دیگه انتظار بسه اعصاب وروان همه داغمون شده

  • حمید

    این ها همه اش بهانه است اعتبار کسر شده از افزایش مالیات را برای همسان سازی در جایی دیگر هزینه می کنند خدا می داند کجا پول گندمکاران باشد پول چایکاران باشد و کدام بدهی خدا می داند والا همه می دانند که تهیه جداول فوقش کار ده روز باشد
    جداول آماده نشده بهانه و توجیهات سازمان و برنامه بودجه است

  • ناشناس

    بعداز چندسال تازه می گویید جلسه بگذاریم، گیر آوردین ملت را ،ادم نمی داند به شما چه بگوید.

  • ناشناس

    ببخشیداین 3میلیون که قبل انتخابات واریز کردین فقط بهفقط دادین که مردم برن رئ بدن همین بعد انتخابات هرکدوم تون دارین فیلم سرمان درمیاریدفکر نکنین نمیفمیم آقایان دولتی ها

  • فرخ

    سلام حالا که جداول یه جا گیر افتاده به کنار الان ماه شهریور هستیم قرار شد هرماه چند روز بعد از واریز حقوق مبلغ یک ملیون علی الحساب هم واریز بشه پس چرا پرداخت نکردین لا اقل برای حرف خودتون احترام قائل باشین

  • ناشناس

    جناب بهانه نیارید شما حق اولاد سوم و بیشتر وحق عائله با بیشتر از دو فرزند مشخص بوده چرا پرداخت نمی‌کنید

  • علی باقری

    شما جناب از قانون گفتید در حالیکه قانون فرزندآوری از کی شده که در کشور اجرایی شده و شما از آن طفره می روید و حق فرزند 4و بیشتر را پرداخت نمی‌کنید

  • ناشناس

    نکنه گروه ۵+۱ باید این جداول را در سطح جهانی به تصویب برسونند که ۶ ماه از سال گذشته هنوز اماده نشده؟ خجالت بکشید یه روده راست تو شکمتون نیست . اللهم عجل لولیک الفرج

  • ناشناس

    سلام لطف کنید که جداول هر چه سریع تر آماده شود که انشالله در برج شهریور همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری انجام شود

  • ناشناس

    بازم خدا بیامرزد پزشکیان رییس جمهور بازنشستگان کشوری و لشکری که هواشون داره ما بازنشستگان تامین اجتماعی که از کشوری دیگر آمدیم و اینجا پناهنده شدیم

  • معلم بازنشسته

    تا امروز که 21 شهریور 1403 هست، خبری از احکام نیست. روز 22 و 23 شهریور هم که تعطیل رسمی است. و هفته آینده آخرین هفته شهریور. اینطور که معلوم هست، این ماه را هم، یه جوری، سر و ته قضیه را، بهم می‌آورند و به ماه بعدی پاس و از ماه بعدی به بعدی، الی آخر. تا یه جوری سال تموم بشه. و اینجاست که مسئولین باید بگویند: بازنشستگان عزیز، الوعده، وفا. آنهم چه وفایی از نوع درجه 1 و کم یابد آن.

  • محمد رضا رسولی فر

    پس بازنشستگان تآمین اجتماعی چی بازم ازقلم افتادیم

  • ناشناس

    بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
    سلام علیکم
    آیا درصد جانبازی دراحکام حقوقی بازنشستگان تاثیر دارد حقیر ضمن خدمت عازم جبهه شده ام وبه افتخار جانبازی نائل گردیده ام وسال ۱۳۸۸ بازنشسته شده ام

  • شهین

    این که حرف یکماه پیشه که به محض رسیدن جدول احکام صادر میشه قراره چند ماه توراه باشه مگه چقدر تهیه اش سخته چقدر باید منتظر باشیم

  • پنژ

    ای دروغگو ها الان شش ماه سر کاریم هر روز یه چیز میگید .سیزده سال هم هست قرار انجام بدید

  • ناشناس

    به نظر من به جای وعده وعید به داد باز نشستگان برسید اگر قدرت مهار تورم را ندارید حقوق ما را اضافه کنید تا بتوانیم یک زندگی حداقلی داشته باشیم حداقل باید هزار دلار پرداخت شود تا بشه زندگی کرد

  • ناشناس

    ما در دهان دندان نداریم چطور شما برای بستری در بیمارستان سقف تعیین نکرده اید مشکل بازنشستگان مشکلات درمانی روز مره از جمله دندانپزشکی است چرا ناقاره را از سر گشادش میزنید .

  • نادر نهاوندی

    از بس دروغ شنیده ایم به هیچیک از گفته های مدیر عامل وامثال اینها باوری نیست

  • بازنشسته

    توروخدا اینقدر با اعصاب بازنشسته ها بازی نکنید بیزار داریم ازاین متناسب سازی خسته شدیم آنقدر دروغ و وعده شنیدیم

  • ابی

    اقای پزشکیان زمانیکه معلمان در کوچه و بازار نامناسبی دورافتاده به امید روزهای طلایی دوران خاتمی برای شما رای جمع میکردند وستادها را خودشان اداره می کردند وبرای حمایت از شما جلو همه کس ایستادند و پی هرچیزی را به تن خود مالیدند و کنایه و حرف کس وخاکی تحمل کردند بازنشستگان عزیز در خیابان داشتند برابر حقوق رای گیری را تحریم میکردند امروز از همه حمایت شده الا معلمان چرا حقوق معلمان با دیگر کارمندان۷۰ میلیونی متناسب سازی نمیشه چرارفوق ویژه و خاص که اکثر کارمندان گرفتند به معلمان نمیدهند چرا معوقات رتبه بندیر۳ سالرقبل هنوززپرداخت نشده چرا وزیر بجای رفع دغدغه و مشکلات معیشتی دائما حرف های تکراری میزند معلمان گناهی کردند خانواده آنها به کدامین گناه گرفتار این زندگی شدند پتروشیمی ۲۳۹میلیون تومان. کارگران نفتی بالای ۷۵میلیون ابفا .گاز.بانک ها.برق.مخابرات.تامین اجتماعی کنند رای ۶۵میلیون تومان معلمان ۱۵میلیون تومان حداقل ۵۰میلیون تومان اختلاف حقوق تا برسیم به مزایا چرا حرفی زده نمیشه با وجود اینکه معلمان فیشهای دیگران دیدند و برخی خدمتتان ارسال کردند امیدوارییم بی عدالتی نسبت به این قشر مظلوم و زحمت کش هرچه زودتر برداشته بشه و متناسب سازی بادیگر کارمندان اجرا بشه حتما باید........تا حقشان بگیرند

  • حسن استیری

    متاسفانه این لطیفی باصطلاح مسئول سازمان اموراداری هنوز خواب تشریف دارند و تازه هم که بیدار شدند موضوع جداول را برای تصمیم‌گیری به جلسه سران قوا ارجاع داده اند آخه این چه کاریه و چه نوع مدیریتیه؟؟؟؟ ۶ ماه از سال گذشته این بچه هنوز اندر خم یک کوچه است!!!!!

  • مهسا

    سلام.تو رو خدا هیات علمی های دانشگاه ازاد رو هم در یابید. واقعا ۲۲ میلیون برای یک دکترا که ده سال درس خونده مایه شرمساریه. از خانواده هامون خجالت میکشیم.توان تهیه مایحتاجمون رو نداریم بخدا.

  • هم شاگردی

    به حول قوه الهی تاچند روز آینده این مملکت زیر و رو بشه واین مسوولان نظام جمهوری اسلامی به درک واصل بشن تابازنشستگان از دست این قوم ظالم نجات یابند.مرده شور خودتون ومتناسب سازی تون ببره.نخواستیم سگ خورد.اینم روی بقیه دزدی‌هاتون..

  • حسینی

    چرا فقط از کشوری نان می‌برید نگر بازنشستگان تامین اجتمایی تو ایران زندگی نمیکنند و شامل این تورم نجومی نیستد. بس کنید ۶ماه هست امروز و فردا جانمان به لب رسید برای اندکی افزایش.

  • بازنشسته منتظر

    سلام همش حرف ۰۰وعده ۰۰سرکاری

  • ناشناس

    از نظر ما بازنشیتگان اینها همه حرف مفت هست اگر کی خواستید عمل کنید منابع اش از عید دارید یک‌درصد مالیات ارزش افزوده از ما می گیرید دیگه منظر چی هستید همه شعار مفت می دهید اگر جوانمرد هستید از این سوراخ به آن سوراخ نروید عمل کنید

  • فرهنگی بازنشسته

    خدا از سر تقصیرتون نگذره . اون همه کسورات و مقرری ماه اول که از حقوقمان برداشت می کردید امروز همونها رو بهمون پس بدید . اختلاس گرهای عزیز بی وجود.............تف به شرف نداشتتون اینطور مارو خوار و خفیف کردید

  • زهره

    به نام خدا. با سلام و احترام. زهره خزاعی با دیپلم با ۲۳ سال و ۸ ماه و ۴ روز بازنشسته دانشگاه فردوسی مشهد. بخاطر ناحقی از سوی مدیر روابط عمومی دانشکده کشاورزی با ۲۰ سال حقوق برایم اعمال شده که به حی داور واگذارش کردم لطفا در حقوقم تجدید نظر بفرمائید الهی خیر ببینید. با احترام مجدد کد ملی ۰۹۳۹۵۱۵۵۸۱

  • ناشناس

    فقط خدا

  • حسن

    همتان یه عده بی دین هستین ,صد رحمت به صهیونیست ها و نتانیاهور که شما دست اینها رو از پشت بستین تو دروغگویی و پایمال کردن حقوق ما که برای خرید داروهایمان به خداوندی خدا موندیم ,لعنت به همتان کافرهای ملحد

  • زهره

    به نام خدا. با سلام و احترام زهره خزاعی با دیپلم ۲۳ سال و هشت ماه و ۴ روز بازنشسته دانشگاه فردوسی مشهد بخاطر اجحاف اذیتی از مدیر روابط عمومی دانشکده کشاورزی سعید هاتفی جهت رد به پیشنهاد زندگیش، حقوق ۲۰ سال بازنشستگی برایم اعمال شده که به حی داور واگذارش کردم. لطفا تجدید نظر بفرمائید. مولا علی دستگیرتان. ۰۹۳۹۵۱۵۵۸۱

  • ناشناس

    زمان گذشته در زمان پیش از انقلاب اینطور نبوده ابلاغ احکام بموقع صادر میشد کارمندان یا بازنشستگان دغدغه نداشتند شما الان مدتی میخواهید دستور رهبر معظم انقلاب یا ریاست محترم جمهور را اجرا کنیدبلاتکلیف هستید به همدیگر پاسکاری میکنید لطفا تمامش کنید یا مارا مس کنید بازنشسته چشم انتطار

  • زهره

    به نام خدا. با سلام و احترام زهره خزاعی م ۴۴/۴/۲۰ فرزند حجی محمد حسین دیپلم با ۲۳ سال و ۸ ماه و ۴ روز بازنشسته دانشگاه فردوسی. بخاطر رد پیشنهاد زندگی با مدیر روابط عمومی دانشکده کشاورزی مهندس سعید هاتفی بااجحاف و ناحقی ۲۰ سال حقوق بازنشستگی برایم اعمال شده که به خدا واگذارش کردم در حال حاضر کارشناسی دارم بخاطر خدا در حقوقم تجدید نظر بفرمائید. مولا علی دستگیرتان با سپاس.کد ۰۹۳۹۵۱۵۵۸۱

  • سعید

    چرا بازنشستگان را سر کار می‌گذارید خسته نشدید سه سال در نوبت وام سی میلیونی هستیم و در هیات علمی دانشگاهها و بورس وام‌های دو و سه میلیارد تومانی دریافت میکنید فقطاز خدا خجالت بکشید

  • ناشناس

    خداپدرشون رابیامرزه بیش ازاین کام راتلخ نکنند
    بقیه پیشکش

  • بازنشسته

    چرا هر وقت میخواید واسه باز نشسته ها کاری بکنید یه چیزی باید به یه چیز دیگه گره بخوره، یعنی حتما باید چند تا سنگ جلوش انداخته بشه تا ایشالله ببینیم کی شما لطف میکنید این متناسب سازی رو انجام بدید؟؟

  • بازنشسته فرهنگی

    سلام و علیکم
    پیرو بیان گهربار سرپرست معظم و معزز نهاد محترم ریاست جمهوری، ۳ میلیون واریزی بازنشستگان ارتباطی به اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان نداشته است. جناب مدیر سازمان بازنشستگی کشور، بفرمایید داستان چیست...؟؟ تازه بعد از ۶ ماه آزگار اون هم ۴۰ درصد حقوق را می‌خواهید متناسب سازی کنید در حالیکه ۶ ماه از افزایش مالیات ۹ درصدی به ۱۰ درصدی می‌گذرد.... نوع خدمت رسانی به جامعه بازنشسته کشور که ۳۰ سال از دوران جوانی خود را در کف اخلاص گذاشتند ، امروز باید اینچنین بازخوردی را از مدیریت کلان و نمونه اسلامی دریافت کنند...!؟؟؟ آیا واحد امور اداری مالی سازمان ملل متحد که ما هم عضو اصلی و دایمش هستیم از این کوتاهی حکمران اطلاع دارد..!!؟؟؟ روزگار آتی شما و دیگر خدمتگزاران خدوم زیر مجموعه حکمران نیز باز نشسته خواهید شد..!! مگر اینچنین نیست...!!؟؟؟ هیچ جایی برای افتخار آفرینی مسببین این کوتاهی بزرگ در حق بازنشستگان، انگاره نماییتان قابل وضوح عینی نمی نمایاند و چه بسا رونق بازار مکاره هویت فروشان گزافه خروش را برنمی تاباند ...!! قوتتان مانا و همتتان پایدار ..... اوس ادعای تهرانی سابق.

  • ناشناس

    سلام تو را خدا خودتان خسته نشدین حی حرف میزنینتمامش کنید دیگر

  • عباس

    بعد شش ماه چهار تا جدول را نمی تونن تهیه و راست و ریس کنن . واقعا اگر نمی تونن . باید فراخوان بدن از بازنشستگان کمک بگیرن تا خود بازنشستگان جداول را آماده کنن

  • ناشناس

    آقای پزشکیان پس کارشناساتون کجا رفتن چرا اینقدر کارو پیچیده میکنید
    پس بازنشستگان تامین اجتماعی چی
    چرا مظلوم واقع شدن این عدالت نیست تامین اجتماعی همیشه مظلومه

  • ناشناس

    قضاوت مخصوص خداست سخته ولی دیده میشه صدا سیما ممنونم طرفداران دولت چهاردهم صدای بی صدایان باشید ... راه خدا و پیامبران خدا پیش خواهند رفت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره):
    🔴خبر اختصاصی!
    💢دست رد میدری به سینه قادری؛ از برنامه‌ت خوشم نیومد!درود بر شرفت آقای میدری صدای بی صدایان
    👤میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخواست علی محمد قادری برای تصدی پست ریاست بهزیستی را رد کرد!
    🔻به نقل از یک منبع آگاه، علی محمد قادری به میدری گفته برای بهزیستی برنامه دارد، میدری نیز به او گفته برنامه‌ات را بیار و وقتی قادری برنامه‌اش را به حضور وزیر برده، میدری همانجا نگاهی به برنامه وی انداخته و گفته خوشم نیامد!
    🔻امید که با تغییر قادری، احوال مددجویان بهزیستی هم تغییر کند.
    ⚖@dscampaign
    🔴خبر اختصاصی!
    💢دست رد میدری به سینه قادری؛ از برنامه‌ت خوشم نیومد!
    👤میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخواست علی محمد قادری برای تصدی پست ریاست بهزیستی را رد کرد!
    🔻به نقل از یک منبع آگاه، علی محمد قادری به میدری گفته برای #بهزیستی برنامه دارد، میدری نیز به او گفته برنامه‌ات را بیار و وقتی قادری برنامه‌اش را به حضور وزیر برده، میدری همانجا نگاهی به برنامه وی انداخته و گفته خوشم نیامد!
    🔻امید که با تغییر #قادری احوال #مددجویان_بهزیستی هم تغییر کند.
    📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇
    🆔 @BehzistiKomiteNews
    بنده سه عنوان معلولیت شدید دارم سرپرست خانواده بدون خونه اجاره نشین پول دکتر دارو درمان ماهانه و هزاران مشکلات معیشتی روزمره زندگی با اندک ماهانه تنها دو میلیون هم کمتر واریز میشود واقعیت همیشه شرمنده زنو بچه ها شدیم شرمندگی پیش خانواده خیلی سخته همه متوجه میشن ولی بهزیستی ریاست بهزیستی دوسال است عیدی معلولان قطع کردند هنوزم چشم انتظار موندیم اندک عیدی شاید واریز کردند و اکثراً معلولان شدید فاقد شغل بدون حق پرستاری هستند ماده ۲۷ معلولان توسط نمایندگان مجلس و دولت چندین سال است اجرا شده ولی خبری نیست اجرایش کنند واقعا خیلی سخته زندگی معلولان صدای بی صدایان باشید دریابید معلولان بدون خونه اندک ماهانه غیر خدا کسی انگار صدای معلولان نمی‌شنوند خدا بیننده و نظاره گر است دیگر توان قدرت خرید نداریم گرونی لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه قیمت اجناس عوض میشوند و با اندک ماهانه دست پنحه میزنیم ما معلولان سرپرست خانواده معلولیت شدید بدون خونه ماهی سه نفره دو میلیون هم واریز نمیشود واقعا میشود زندگی کرد اصلأ معلول نباشد آدم سالم کار گری هم برد باز کم میارد چه برسد معلول سرپرست خانواده بدون خونه و فاقد شغل اندک ماهانه خدایا شکرت که هستی بالا سرمون مواظبون هستی به امید تو زنده ایم 🙏 گناه ما معلولان تنها خدا معلولمان کرده نه سیاسی هستیم نه ضد انقلاب نه وطن فروش نه اختلاسگر نه خاعن نه دزد وووو بلکه کشورمان ایران نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری و ریاست جمهوری ایران خیلی دوست داریم ولی حق حقوق قانونی ما معلولان بدرستی دستمون نمیرسه صدامون بشنوید دردمان کنید دردمان دریابید معلولان بدون خونه فاقد شغل اندک ماهانه دیگر توان قدرت زندگی نداریم آرزوی مرگ میکنیم شرمنده خانواده نشیم واقعیت ما معلولان سرپرست خانواده فاقد شغل معلول شدید بدون حق پرستاری و ماهانه اندک دو میلیون هم واریز نمیشود ماهی💔 قدرت خرید لوازم مدرسه فرزندانمان قدرت خرید نداریم لطفاً در یابید صدای بی صدایان شرمنده فرزندانمان نشیم 🥀 لطفاً همه جای ایران فرزندان تحت پوشش لوازم مدرسه تهیه کنید جای دوری نمیرود خدا خیرتون بدهد... مددکارا میگیم میگن بوجه نداریم چرا فقط فرزندان مددجویان بهزیستی بوجه نیست اونم لوازم مدرسه فرزندانمان قدرت خریدشان نداریم موقع مدرسه رفتن است هر لحظه فرزندانمان میگن خرید نمیریم موندیم چگار کنیم شرمنده فرزندانمان نشیم 🥀 ۲۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ فرزندان مددجویان بهزیستی دریابید صداشون باشید سپاسگزارم درود خدا بر شما مسعولان محترم دولت چهاردهم دکتر پزشکیان مرد عمل صدای بی صدایان همه جا بوجه هست الا معلولان بیچاره بدبخت رسید بوجه نداریم واقعیت به کجا پناه ببریم خداوند متعال همیشه بیننده و نظاره گر هستی شکرت باز هزاران تشکر از آقایان معاون اول آقای عارف و آقای میدری وزیران محترم پیشنهادی دکتر پزشکیان از جنس مردم صادق صادقانه شفافیت عدالت حامی فقرا مستعضفان معلولان قشر ضعیف جوانان ایران برای ایران🇮🇷

  • عسگری

    سلام چرا پرداخت معوقه رتبه بندی معلمان باز نشسته ۱۴۰۱ متوقف شد و بعد از گذشت دو سال از بازنشستگی پرداخت نمی شود؟چه کسی پاسخگو است؟

  • ناشناس

    اگر جداول و اگر اون ..اگر این؟؟؟؟؟؟معلومه که باژ شیره مالیات.. بر سر بازنشسته مفلوک...فکر دیگه بکنید...چقدر ما رو کف خیابون می‌ کشو نید..فقط وعده پ وعید.

  • مینا

    پزشکیان و خانواده و چهل نفر هئیت همراه که فعلا رفتن عراق سفر زیارتی لابد بعد میخوان خانوادگی برن مکه وقت نمیکنن دستوری برای بهتر شدن امور بدن نیومده نان گران کرد زمزمه گرانی بنزین هم هست که در این صورت دست در لانه زنبور میکنن

  • علی

    سلام. اینا هر وقت برای خودشون چیزی تصویب کنند..هیچ پیچیدگی نداره و کاملا روی روال هست.ولی وقتی بخوان برای بازنشسته اقدامی کنند عارشون میاد و پیچیده میشه و جداول ارسال نمیشه و ....
    الان یکسال هست که تغییر رتبه ها و ۶ ماهه ۱۴۰۰ بازنشستگان آموزش و پرورش رو اعمال نکردند... صندوق میگه آموزش و پرورش سهل انگاری کرده ..اون میگه این.. . فقط دارن زمان میخرن غافل از اینکه تورم و گرانی منتظر بازی اینها نیست.

  • ناشناس

    فقط یه عنوان چشمگیر بزار آمارت بره بالا خودی خودت😕😕😕

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    خواهشن مابازنشستگان تامین اجتماعی مستمری بگیرباحداقل حقوق ۱۰میلیون رادریابید.🙏

  • سوال

    این جدول را چه کسی باید ارسال کنه؟؟؟؟؟؟؟ شاید بعد ۶ ماه هنوز در خوابه یا داره پولها رو جمع میکنه می خواهد به کانادا بره؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    دیگه همه بازنشستگان می دانند که این بازی پاسکاری بین سازمان برنامه و بودجه وبازنشست گی سرکار گذاشتن و بازنشستگان است

  • محسن

    جناب مدیر عامل .متاسفم برای دروغگوییهایتان .یا خودتان آنقدر نفهم هستین یا ما بازنشستگان را مسخره کردین چون مدتهاست فقط به این جمله اکتفا میکنید به محض دادن جدول دو روزه احکام صادر می‌شود. جناب ما تو گوش فیل نخوابیدیم این شما هستید که ما را کودن فرض کردید در حالیکه برعکس هستش

  • ایرانی

    ای حروم‌لقمه های ....... شما کام بازنشسته را تلخ نکنید ،شیرین‌کردن پیشکش .فلان ........

  • اوس تقی بازنشسته

    به محض رسیدن جداول ....... بااین جملات تامیتونیدزمان بخرید وماهی الکی خوش وسرشار آنچه که عایدمان می‌شود شرمندگی پ استحمارمان است یعنی تاخردرجهان است مفلس درنمی ماند.

  • ع.کریمی

    خدا لعنت کنه دروغگوهایی رو که وقتی حق ما در بودجه ۴۰۳ با افزایش مالیاتها از جیب مردم و خودمون ازقبل مشخص شده بود و قرار بود از خرداد پرداخت بشه الان هی به تاخیر میندازن... دزدایی که علاوه بر۳ سال تعلیق لایحه همسانسازی که اجرای اون شروع شده بود بدون افزایش ۱۵ درصدی هرساله توسال۴۰۳ بازم ۶ ماهه دارن تورم و مالبات رو به ما تحمیل میکنن ولی ما رو مسخره کردن و هی به هم پاس میدن.

  • کلید

    واقعا خودتان و به ویژه بازنشستگان عزیز را مسخره کرده اید هر روز این اخبار دروغ و کذب و تکراری و البته مسخره منتشر می شود . هر روز این مطالب تکراری با جملات این ماه واریز می شود ظرف دو ساعت واریز می شود به محض دریافت جداول صادر می شود این ماه صادر می شود و غیره، از طرف رسانه ها و خبرگزاری ها و مثلا مسوولین منتشر می شود . مسوولین بی کفایت و بی لیاقت و بی سواد تا در هر پست و مقام و در هر جا هستند وضعیت همین است . تصویب یک قانون و اجرای آن این همه زمان لازم ندارد بیش از پنج سال است و به خصوص در این هشت ماه اخیر حرفهای دروغ و تکراری و مسخره متتشر می شود . و این رسانه ها هم واقعا خودشان را مسخره کرده اند و بدون تحقیق و پژوهش مطالب دروغ و تکراری تحویل مردم می دهند. بی سوادی و بی کفایتی در هر رده از امور مملکت بیداد می کند وقتی موضوع به این سادگی ماه ها و سال ها طول می کشد حاصل بی سوادی و بی توجهی مثلا مسوولین است. سی سال و بیش از سی سال از حقوق کارمند مبالغی را برای صندوق بازنشستگی کسر شده است اگر عدالتی در جامعه بود همان مبلغ را به بازنشسته پرداخت می شد نیازی به این همه دروغ و جنجال نبود . از ظلم و ستم به همه مردم دست بردارید و از خدا بترسید و از اعمال خودتان خجالت بکشید. از وضعیت بازار و تورم و گرانی های افسار گسیخته که با قطار افسار گسیخته به پیش می رود از فسادهای گسترده و دزدی های سیستماتیک گزارش کنید و به کمترین و بی ارزش ترین حقوق کارمند و بازنشسته گیر ندهید. همه شماها کاری کردید که آبروی ایران و ایرانیان را در میان سایر کشورهای جهان بردید. کشور ایران همان کشوری بود که در گذشته الگوی همه خوبیها در همه احوال برای سایرین بود . دست از این مسخره بازی ها بردارید افزایش کمترین و بی ارزش ترین مبلغ آن هم در این اوضاع نابسان اقتصاد و گرانی های سر سام آور اهمیت ندارد. اگر با این اخبار دروغ و کذب و تکراری و بی ارزش می خواهید مخاطب شما زیاد شود سخت در اشتباه هستید، چرا که مردم آگاه و چهره باطنی و ظاهری شماها نزد ایشان بدیهی و آشکار شده است و نیازی به استدلال ندارد. تکرار می کنم از خدا بترسید و به طور قطع خجالت بکشید. این مملکت داری و مدیریت کشور نیست بلکه مسخره بازی است . این مملکت نیاز به آگاهی و سواد و تحصیل و پندار و گفتار و کردار نیک دارد .

  • حمیدرضا

    تا کی وعده سر خرمن میدید ما بازنشسته ها دیگه دست شمارو خواندیم کم دروغ بگید.

  • بازنشسته فرهنگی

    آرزوی یک کیلوگوشت گرم به دل فرزندانمان افتاده آرزوی یک مسافرت مشهدمقدس روداریم سی ودوسال کارکردیم درآموزش وپرورش چه حقوقی داریم دراین مملکت گرانی الهی که الهی که ای خداای خداهرمسئولی که حق مابازنشسته هاروخورده پولش روبه دواودکتربده داغ عزیزانش روببینه آمین یارب العالمین

  • بازنشسته فرهنگی

    خدایا امشب شب امامت حضرت مهدی است ترابه مهدی یک داغ بزرگی یک داغ بزرگی به مسئولی که ازنفت وگازاین کشورخرج خودش می کنه وبفکرمردم وجوانان بیکاروپدران بازنشسته فرهنگی نباشه واگذارشان کردم به خدا چوب خدابی صدااست اگربزندبی دوااست

  • عباس

    تکرار حرفهای همیشگی

  • اشناست

    بروید جداول حقوق های کشورهای فکسنی عربی رو ببینید و از خجالت خودتون رو دار بزنید، بگذریم که برای یک عده بخور بخور خیلی بخوره، بقیه هم برن صحرا برای چریدن

  • ناشناس

    ریاست محترم سازمان بازنشستگی کل کشور .با سلام .برادرمن .عزیز من رییس جمهور محترم دستور صدور متناسب سازی حقوق بازنشستگان را صادر فرموده تازه جنابعالی میفرمایید اگر جداول مربوطه برسد ما دو روزه احکام را صادر میکنیم به ووالله خجالت آوره .فکرش را بکن شهریور هم رو به اتمام است مگر کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور برای صدور جداول همسان سازی چند روز مهلت میخواهند تا جدول همسان سازی را تهیه کنند .برادر من چرا این قدر ظلم میکنید به بازنشسته ای که جز خدا کسی را ندارد برو حرف خودت را بخوان وکمی تفکر کن ببین با احساسات چند میلیون باز نشسته چه کرده اند .من یک جانباز بازنشسته هستم که سفره ام خالی است خدا انتقام ما را از مسئولین این سازمان خواهد گرفت

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد