این افراد واجد شرایط دریافت ایردراپ کتیزن (Catizen) هستند!

بازی محبوب تلگرامی کتیزن (Catizen) قرار است توکن CATI خود را هفته آینده، در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، بر روی شبکه تون (The Open Network) منتشر کند و انتظار می‌رود که ایردراپ آن نیز به صورت همزمان انجام شود.

این افراد واجد شرایط دریافت ایردراپ کتیزن (Catizen) هستند!
صفحه اقتصاد -

روز گذشته، پلوتو استودیو (Pluto Studio)، توسعه‌دهنده این بازی، اعلام کرد که کدام بازیکنان واجد شرایط دریافت بایردراپ کتیزن خواهند بود.

واجدین شرایط ایردراپ کتیزن

از میان حدود ۳۵.۸ میلیون بازیکن که تاکنون بازی «کتیزن» را امتحان کرده‌اند، به نظر می‌رسد کمتر از نیمی از آن‌ها در حال حاضر واجد شرایط هستند. تنها بازیکنانی که موفق شده‌اند به اندازه کافی سکه‌های vKitty درون بازی کسب کنند و به «لیگ نقره‌ای (Silver League)» برسند، واجد شرایط دریافت توکن‌ها هستند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، بیش از ۱۵.۲ میلیون بازیکن در حال حاضر واجد شرایط دریافت بخشی از ایردراپ هستند، در حالی که بیش از ۲۰ میلیون بازیکن دیگر همچنان در «لیگ برنزی (Bronze League)» مانده‌اند و از دریافت جوایز محرومند.

پست منتشرشده کانال رسمی «Catizen» در تلگرام، از بازیکنان خواسته است که آخرین فرصت را برای پیوستن به کتیزن غنیمت شمارند و بازیکنان را برای شروع بازی یا ارتقای سطح خود تشویق کرده است. گرافیکی که با این پست به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد چه تعداد از بازیکنان به هر لیگ درون بازی رسیده‌اند. نزدیک به ۱۲.۷ میلیون بازیکن در لیگ نقره‌ای هستند که یک مرحله‌ بالاتر از لیگ برنزی قرار دارد. بیش از ۲ میلیون بازیکن به لیگ طلایی رسیده‌اند، حدود ۳۲۰,۰۰۰ بازیکن در لیگ پلاتین، ۷۶,۰۰۰ بازیکن در لیگ الماس، ۱۰۸,۰۰۰ بازیکن در لیگ مستر قرار دارند.

image-235-1024x512 (1)

لیگ‌های کتیزن

تنها ۱۰,۵۰۵ بازیکن به بالاترین لیگ، یعنی لیگ رویال (Royal League)، رسیده‌اند و احتمالاً بیشترین مقدار ایردراپ را دریافت خواهند کرد. اما «کتیزن» هنوز جزئیات تخصیص توکن‌ها را اعلام نکرده است.

همچنین، در پست دیگری، اشاره شده که واجدین شرایط دریافت ایردراپ کتیزن باید حداقل یک تراکنش آنچین داشته باشند. کم هزینه‌ترین تراکنش را می‌توانید در بخش تسک‌های کتیزن و از گزینه Check in انجام دهید.

زمان دقیق ایردراپ هنوز مشخص نیست، اما «کتیزن» تأیید کرده است که توکن خود را در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) منتشر خواهد کرد و صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌اکس (OKX)، هش‌کی (HashKey)، مکسی (MEXC) و کوکوین (KuCoin) برای لیست کردن این توکن آماده شده‌اند. چندین صرافی نیز در بازار پیش از عرضه خود از معاملات توکن CATI پشتیبانی کرده‌اند.

کتیزن یکی از چندین بازی محبوب تلگرامی است که قرار است توکن‌های خود را پیش از پایان ماه جاری منتشر کند. بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) با تم ورزشی و مبارزه‌ای، توکن ربیتکوین (RBTC) خود را در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) منتشر و بازی بزرگ همستر کامبت (Hamster Kombat) توکن HMSTR خود را در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) عرضه خواهد کرد. همه این ایردراپ‌ها در بستر شبکه تونانجام خواهند شد.

این رویدادها قطعاً برای اکوسیستم بازی‌های کریپتویی تلگرام مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود که اوایل امسال با ظهور بازی نات کوین (Notcoin)، یک بازی کلیکی که ۳۵ میلیون بازیکن جذب کرد، به صورت ویروسی شیوع پیدا کردند.

دریافت توکن ZEN از طریق ماموریت‌های کتیزن

همچنین کتیزن در بخش وظایف، ماموریت‌های جدیدی اضافه کرده است که می‌توانید با انجام آنها توکن ZEN دریافت کنید. هنوز کاربرد ZEN در این بازی و تاثیر آن در ایردراپ کتیزن مشخص نیست.

توجه داشته باشید که مهلت انجام این وظایف، ۴۸ ساعت است. این تسک‌ها از تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) آغاز شده‌اند.

photo_2024-09-11_10-23-34

ماموریت‌های دریافت ZEN در کتیزن

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد