چگونگی برداشت روزانه توکن کتس در ازای عکس های گربه ای

ربات کتس (Cats)، یکی دیگر از مینی اپلیکیشن‌های محبوب تلگرامی به تازگی قابلیت جدیدی اضافه کرده که در آن کاربران می‌توانند با آپلود تصاویر گربه، توکن CATS دریافت کنند.

چگونگی برداشت روزانه توکن کتس در ازای عکس های گربه ای
صفحه اقتصاد -

کتس مینی اپلیکیشنی مشابه با بازی داگز (Dogs) است و با توجه به تعداد سال‌های فعالیت کاربران در تلگرام و عمر اکانتشان به آنها توکن می‌دهد. علاوه بر این، در این مینی اپلیکیشن امکان دعوت از دوستان و انجام تسک‌های مختلف برای دریافت توکن CATS بیشتر نیز وجود دارد.

اضافه‌شدن بخش آواتار به ربات کتس

حالا کتس به تازگی بخش جدیدی تحت عنوان آواتار (Avatar) را به این ربات اضافه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند شانس خود را برای دریافت ایردراپ CATS بالاتر ببرند.

در آپدیت جدید ربات کتز شما باید در قسمت آواتار یک عکس گربه (چه گربه خودتان و چه یک گربه از اینترنت) را آپلود کنید. سپس هوش مصنوعی عکس شما را اسکن می‌کند و در صورت پیدا کردن گربه در آن، به شما توکن می‌دهد. شایان ذکر است این بخش به دلیل تازه راه‌اندازی شدن هنوز باگ دارد و ممکن است عکس گربه آپلود شده شما را به درستی تشخیص ندهد.

در حال حاضر کاربران معمولی هر ۲۴ ساعت یک بار می‌توانند در ربات کتس تصویر گربه آپلود کنند و توکن بگیرند. با این حال، کاربرانی که با پرداخت ۱ تون «OG Pass» تهیه می‌کنند تا ۳ بار در روز می‌توانند این کار را انجام دهند.

Picture2-min-1024x502

بخش آواتار در ربات کتس – منبع: Cats/Telegram

خرید «OG Pass» در ربات کتس چه مزایایی دارد؟

همزمان با اضافه‌شدن بخش آواتار، ربات کتس از «OG Pass» رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند با پرداخت ۱ تون «OG Pass» ربات کتس را تهیه کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

از جمله مزایای خرید او‌جی پس در ربات کتس می‌توان به ۲ برابر شدن امتیازات دریافتی (هم امتیازات قدیمی و هم جدید)، ۲ شانس بیشتر آپلود تصویر گربه در روز (در مجموع ۳ شانس)، دسترسی به ۱۰۰٪ توکن‌های CATS دریافتی در مراحل اولیه ایردراپ و دسترسی به استریم‌ها و محتواهای منحصر به فرد (که به زودی اضافه خواهند شد) اشاره کرد.

مشکل درست نشان داده نشدن موجودی کاربران در ربات کتس

در روزهای اخیر برخی از کاربران از درست نشان داده‌نشدن موجودی توکن آنها در ربات کتس خبر داده‌اند. در واکنش به این شکایت‌ها، تیم توسعه کتس روز گذشته در کانال تلگرامی این پروژه اعلام کرد که به زودی این باگ را برطرف خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد