خبر داغ از متناسب سازی حقوق بازنشستگان | چرا علی الحساب تیر و مرداد همسان سازی واریز نمی شود؟

به گفته رییس کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی، لایحه متناسب‌سازیِ بازنشستگان تامین اجتماعی، از آنجا که با لایحه همسان‌سازیِ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری شبیه‌سازی شده، دارای اشکالاتی است.

خبر داغ از متناسب سازی حقوق بازنشستگان | چرا علی الحساب تیر و مرداد همسان سازی واریز نمی شود؟
صفحه اقتصاد -

جعفر امیرآبادی زاده گفت: با توجه به رای صادره هیات عمومی دیوان عدالت اداری مورخ ۴/۱۱/۱۴۰۲، مبنی بر اجرای ماده ۱۰۹ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های آن، در خصوص بازنشستگان کشوری که به صورت خویش‌فرمایی بازنشسته شده‌اند و با پیگیری‌های صورت گرفته ازسوی صندوق و نمایندگان خویش‌فرما، اعتبار لازم در مرداد ۱۴۰۳ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین و به صندوق تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس، حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خویش‌فرما از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون محاسبه شده و امروز به حساب ایشان واریز شد.

امیرآبادی‌زاده خاطرنشان کرد: بازنشستگان کشوری که به‌صورت خویش‌فرمایی بازنشسته شده و اطلاعات خود را در صندوق بازنشستگی کشوری تکمیل نکرده‌اند، می توانند با مراجعه به مدیریت‌های استانی سراسر کشور، نسبت به تکمیل اطلاعات پرونده بازنشستگی خود اقدام نمایند تا پس از ارسال اطلاعات مربوط به حق عائله‌مندی و اولاد از دفاتر مدیریت استانی به اداره کل امور مالی در ستاد و ثبت در سامانه، با احراز شرایط، معوقات سنوات قبل ایشان (از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون) کارسازی و به ایشان پرداخت شود.

همچنین به گفته رییس کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی،‌ تصویب فرمول ۹۰ درصدی بازنشستگان صندوق کشوری برای بازنشستگان مشمول قانون تأمین اجتماعی اشتباه است؛ چراکه حقوق بازنشستگان صندوق کشوری فقط در یک مرحله به میزان ۹۰درصد شاغل همتراز تعیین می‌شود، که معادل ۹۰ درصد همان حقوق سال آخر اشتغال خود شخص بازنشسته است.

عباسعلی سلطانی‌کیا در رابطه با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و با انتقاد از شیوه تعیین درصد حقوق بازنشستگان به روش پلکانی معکوس گفت: روال معمول باید این باشد که کسی که بیمه‌پردازیِ بیشتری دارد، حقوق بیشتری هم دریافت کند. اما روش پلکانیِ معکوس حقوق بازنشستگان سایر سطوح را سال به سال کمتر کرده است و این روش بسیار ناعادلانه است.  

وی افزود: مجموعه آنچه گفتم سبب شد که مستمریِ بازنشستگان نیاز به متناسب‌سازی داشته باشد، اما لایحه متناسب‌سازیِ بازنشستگان تامین اجتماعی، از آنجا که با لایحه همسان‌سازیِ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری شبیه‌سازی شده، دارای اشکالاتی است.

پیش از این مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفته بود: کمیته‌ای تشکیل شده که روند اجرای از این به بعد این مصوبه قانون برنامه هفتم توسعه در قالب صدور احکام و مسائل مختلف، نحوه اجرای متناسب‌سازی با اصلاحی که در بند (ر) جزء ۲ ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم توسعه بایستی اتفاق بیفتد و شرایطی که باید در لایحه دولت که به صورت دو فوریتی به مجلس ابلاغ شده، انجام شود را پیگیری می‌کنند و مشکلی برای اجرای آن نداریم.

موسوی با تأکید بر اینکه اساساً از قبل اعلام کردیم که مشکلی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نداریم، تصریح کرد: همچنان موضعمان این است که در کنار بازنشستگان عزیز برای اجرای متناسب‌سازی حقوق ایشان خواهیم بود.

همسان ‌سازی حقوق بازنشستگان یک ضرورت انکارناپذیر در کشور است. با توجه به شرایط اقتصادی سخت و نیازهای مالی بازنشستگان، اقداماتی مانند متناسب ‌سازی حقوق می ‌تواند تاثیرات مثبتی بر کیفیت زندگی آن ‌ها داشته باشد. توجه به جزئیات، شفاف ‌سازی برنامه‌ های دولتی و ایجاد منابع مالی پایدار، از جمله مهم ‌ترین مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

از آنجائیکه همسان سازی حقوق بازنشستگان بعد از سال ها تبدیل به قانون شده و در بند ر جزء ۲ ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم آمده تسریع در صدور احکام همه بازنشستگان کشوری، لشکری، صندوق فولاد، تامین اجتماعی یک ضرورت است چرا که بعد از واریز علی الحساب ۳ ماهه اول در خرداد ماه برای همه بازنشستگان به مبلغ ماهانه یک میلیون تومان انتظار م رفت برای ماه های تیر و مرداد هم علی الحساب یک میلیون تومانی واریز می شد تا زمان صدور احکام و طبق پیگیری ها پیش بینی می شود احکام حقوق بازنشستگان طبق همسان سازی اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه صادر شود و به عبارتی اجرای همسان سازی برای حقوق مهر ماه امکان پذیر است.

با توجه به استقرار دولت چهاردهم از اول شهریور ماه انتظار بازنشستگان تحقق این دو خواسته است: اول واریز علی الحساب یک میلیون تومان تا زمان صدور احکام و دوم تسریع در صدور احکام حقوق طبق قانون برنامه هفتم توسعه.

آخرین خبر از همسان سازی بازنشستگان امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بازنشستگان تأمین اجتماعی را از همسان‌ سازی جا نگذارید

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان منتفی شد؟

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به ماه گذشته با تغییری همراه نشد تا همانند تیرماه خبری از واریز مابه التفاوت نباشد. علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: در برنامه هفتم توسعه، سازمان تامین اجتماعی برای سایر سطوح موظف است متناسب سازی را انجام دهد و از اول سال هم قابل اجرا است منتها به دلیل انتخابات مجلس یک عقب افتادگی به وجود آمد، اما با فشار‌های سازمان و مدیران تامین اجتماعی مبلغ سه میلیون تومان برای حداقل بگیران و سایر سطوح واریز شد. دهقان کیا گفت: افزایش حقوق حداقل بگیران باید براساس نرخ تورم باشد، اما هرساله میزان افزایش حقوق این گروه از بازنشستگان نسبت به تورم کمتر بوده، حداقل بگیران در حال حاضر یک سوم سبد معیشت خانوار دریافتی دارند و حداقل حقوق یک خانوار باید ۲۰ میلیون تومان باشد تا یک زندگی معمولی سپری شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: بررسی مصوبه دو فوریتی متناسب سازی حداقل بگیران با بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت جدید تداخل پیدا کرد و کار ما عقب افتاد، سازمان تامین اجتماعی خواستار این موضوع بود که تصمیمات گرفته شده برای سایر سطوح و حداقل بگیران باشد.

دهقان کیان در پاسخ به این سوال که علت عدم واریز مابه التفاوت حقوق تیر و مردادماه چیست، گفت: مبلغ ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی با دستور نهاد ریاست جمهوری واریز شد، اما بعد از آن ما برای پرداخت دستوری نداریم و فقط لایحه دو فوریتی است که بایستی مجلس زودتر به آن رسیدگی کند.

انتظار بازنشستگان کشوری ، لشکری ، تامین اجتماعی و صندوق فولاد از دولت چهاردهم این است به قید فوریت اعتبار علی الحساب همسان سازی ماه های تیر و مرداد را پیگیری و دستور فوری برای صدور احکام همسان سازی بازنشستگان دهد.

تعیین درصد حقوق بازنشستگان به روش پلکانی معکوس چیست؟

عباسعلی سلطانی‌کیا در رابطه با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و با انتقاد از شیوه تعیین درصد حقوق بازنشستگان به روش پلکانی معکوس گفت: روال معمول باید این باشد که کسی که بیمه‌پردازیِ بیشتری دارد، حقوق بیشتری هم دریافت کند. اما روش پلکانیِ معکوس حقوق بازنشستگان سایر سطوح را سال به سال کمتر کرده است و این روش بسیار ناعادلانه است.

وی افزود: مجموعه آنچه گفتم سبب شد که مستمریِ بازنشستگان نیاز به متناسب‌سازی داشته باشد، اما لایحه متناسب‌سازیِ بازنشستگان تامین اجتماعی، از آنجا که با لایحه همسان‌سازیِ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری شبیه‌سازی شده، دارای اشکالاتی است.

سلطانی‌کیا توضیح داد: مطابق ماده ۷۷ قانون تأمین اجتماعی، حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در زمان بازنشستگی معدل‌گیری می‌شود. یعنی حقوق ۲۴ ماه بیمه‌پردازی آخر خدمت تقسیم بر ۲۴ می‌شود که به این، حقوق معدل‌گیری شده می‌گویند. تا این مرحله با صندوق کشوری اشتراک داریم. طبق مصوبه متناسب‌سازی، مستمریِ بیمه‌پردازان این صندوق به ۹۰ درصد حقوق شاغل همترازش ارتقا پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: تصویب فرمول ۹۰ درصدی بازنشستگان صندوق کشوری برای بازنشستگان مشمول قانون تأمین اجتماعی اشتباه است؛ چراکه حقوق بازنشستگان صندوق کشوری فقط در یک مرحله به میزان ۹۰درصد شاغل همتراز تعیین می‌شود، که معادل ۹۰ درصد همان حقوق سال آخر اشتغال خود شخص بازنشسته است.

سلطانی کیا بیان کرد: راه‌حل این است که برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، عبارتِ «۹۰درصد» از سطرآخر مصوبه حذف و کلمه «برابر» جایگزین آن شود.

احکام متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بزووی صادر می‌شود

جزئیات جدید از متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد که براساس تصمیم اخذا شده فی مابین سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان به زودی احکام متناسب سازی صادر خواهد شود.

نشست مشترک میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی کشور برگزار شد.

در این جلسه رئیس ،اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی پس از بحث و تبادل نظر با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به توافق رسیدند تا احکام متناسب سازی بر اساس مفاد جزء ۲ بند ر ماده ۲۸ برنامه هفتم توسعه هم برای سایرسطوح و هم برای حداقل بگیران بازنشسته تامین اجتماعی صادر شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای موضوع متناسب‌ سازی گفت: با مشارکت و همفکری نمایندگان کانون عالی کشور و سازمان تامین اجتماعی احکام متناسب سازی برای بازنشستگان سایر سطوح و جامعه حداقل بگیرصادر می‌شود و سازمان بر اساس طرح دو فوریتی دولت به مجلس متناسب سازی برنامه هفتم را برای حداقل بگیران نیز همانندسایر سطوح اعمال خواهد کرد.

در این جلسه توافق شد که با توجه به اجرای متناسب سازی برنامه هفتم توسعه در راستای پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب به سایر سطوح و حداقل بگیران که در تیرماه صورت گرفت و نهایتاً پس از صدور احکام متناسب سازی باقیمانده ۴۰ درصد متناسب سازی درسال اول برنامه هفتم توسعه به بازنشستگان مشمول این طرح پرداخت بشود.

در این جلسه تصمیم بر این شد که به زودی احکام متناسب سازی صادر خواهد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • غلامرضا قاسمی

    سلام خدمت شما دوست گرامی این مقاله که شما نوشته آید مال دوران آقای مرتضوی بوده است نه مال مرداد ۱۴۰۳ حرفها وگفته ها را بدرستی انجام دهید ممنون وسپاسگذارم

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود

    جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین

    باسلام

    در این مدت 6 ماه و 2 روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
    و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: 1531439901




















  • سیروس اصغری اردلان

    این همسانسازی بادو نقطه خاتمه مییابد@ولی اگرهرروزگرانی کالا اساسی نباشدمشگل دوم پایه حقوق هربازنشسته بامعشیت زندگی تراز مناسب داشته باشدیعنی هرکه بازنشسته است میزان مثلا ۱۲میلیون باشد وبعدازآن بیمه گری ودیگر امتیاز هارا جمع شود این ترازحساب رسی میشود دیگریکی مثل من ۴۷۰۰۰۰۰تومان ویکی مثل آقای فلان ۶۰میلیون تومان نمیشه این را جطوری همسانسازی میشود خداوویله اسم اینرا چیزی دیگری بزارید اگر این کالا بادلارحساب نشودوپایه میزان نشود همسازی هن کنی همان آش است وهمان کاسهیاحق ویاعلی حیدرمددی

  • ناشناس

    ناراحتی بازنشستگان از دولت | متناسب سازی حقوق وعده انتخاباتی بود؟ قرار بود متناسب‌سازی در ماه گذشته انجام شود و وعده‌هایی داده شده بود، اما به این وعده‌ها عمل نکردند. شش ماه از سال گذشته و هنوز قانونی که باید اجرا می‌شد، عملی نشده است.

  • ناشناس

    سریع متناسب سازی کنید چرا بازنشستگان را سر کار گذاشته اید ما به این پول نیاز داریم حقوق ها مون بااین تورم به نیمه برج نمی رسد

    • محمد

      باسلام توروخدابااین بازنشسته هایی که مثلا الان وقت استراحتشونه وقت سروسامان دادن به دخترپسراشون توپیغمبربازی نکنیدمن بازنشسته ای هستم که خیرسرم هنوزمستاجرم خدایی بگیدمن بایدچکارکنم ها.وقتی 3تومان ریختید360هزاربارگفتید3ت ریختم اخه پیش خودتون نمیگدبدنیست بخاطر3ت اینقدمانورمیدیم ها.ازشخص جناب اقای پزشکیان تقاضادارم عاجزانه تقاضادارم توروخداکارکنیدکه هیچ پدری شرمنده بچهاش نشه بخصوص ماهاکه مثلا بازنشستیم همین که تواین سن وسال مستاجریم خودش شرمندگی داره شمادیگه زیادترش نکنیدخواهشن.توروخدادست ماهاروبگیریدتاخدادست شماروبگیرد.چه خوب میشه انشاالااین پیامارومسئولین ببینن که شایدشایدشاید......

  • معلم بازنشسته

    برای کی واریز کردن دو میلیون یا سه یا شش و هشتصد یا هشت کدام وبرای چه کسی ریخته شده که ما خبر نداریم

  • حسن استیری

    آخه این هم شد اجرای قانون؟؟؟؟؟ با این همه منت و تعلل ‌۶ ماه از سال گذشت هنوز آقایان و مدیران باصطلاح جهادی برای اجرای قانون همسانسازی هنوز اندر خم یک کوچه اند.به همه آقایان پیشنهاد می کنم اینقدر به خودتان فشار نیاورید.

  • محمد

    بخدا دیگه خسته شدیم از این تیترها اگه میخان اجرا کنند دیگه علی الحساب های واریز نشده دیگه چیه . مسخروش درآوردند.

  • ناشناس

    بالا دستا غصه شون چیه ۱۰ ت حقوق میگیریم باید پول دوا دکتر بدیم با وضعیت بد اقتصادی ،ما هم خدایی داریم

  • ناشناس

    با سلام این چه عدلی هستش بازنشسته تامین اجتماعی چه گناهی کرد که فقط حرف حرف از عمل خبری نیست چجوری میشه کشوری ولشکری از قبل عید به همه مزایا میدن ولی برای ما امروز فردا میشه

    • Kam

      متاسفم برای شما که با این حسادت و طرز فکرتون دنبال فتنه افکنی هستین، بیا عزیز هرچی به بازنشسته لشگری و کشوری دادن برای تو؟ ما هم همان بیست درصد سالیانه که ۲۷ درصد به شما دادن را گرفتیم؟ بعد هم از بی سوادی تو یکی است که نمیدونم بازنشستگی متفاوت است؟ دنبال حق خودت باشه وصله ناجور به دیگران نچسبان؟؟؟

    • ناشناس

      شما از کجا میدونی به لشکری ها مزایا و تناسب سازس دادن و اجرایی شده براشون بگو تا منم که بازنشسته لشکری هستم برم یقه اشونو بگیرم چطور واسه ما واریزی نداشتن هرکه فقط خودشو میبینه و نابجا قضاوت میکنه هرکه هم ندونه میگه ماشالله مملکتو لشکری ها خوردن

  • رشید مهری

    تامین اجتماعی شده سرویس دروغ پراکنی برای گوگل

  • شری

    سلام و عرض ادب؛
    همسان سازی ک نکردن هیچ
    با تاخیر هم حقوق واریز میکنن
    جای تاسف داره

  • رضا

    مجلس و دولت بابت بازنشستگان تامین اجتماعی چوپان دروغگو شدن. خدا لعنت کنه کسانی که بانی وضع موجود هستند که باعث خجالت ما بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل خانواده هامون شدند. حق گرفتنی هست. آخرش باید بازنشستگان به همراه زن و بچه هاشون به عنوان اعتراض بیایند کف خیابان.

  • ناشناس

    با زنشسته،با زنشسته است هیچ فرقی نمی کنه اگه میدید به همه بدید نمیدید به هیچ کس ندید خدا را خوشش نمیاد

  • ناشناس

    بهترین روش اینکه بازنشستگان بیایند کف خیابون حق شون را بگیرند. لعنت بر پدر مادر مسئولان بی غیرت

  • ناشناس

    اینقدر به ما پول ندید نمیتونیم بریم حج

    • ناشناس

      سلام
      بعد از سی کار الان باید وقت استراحت ما باشه تار اول گرفتاریامون شروع شده با وضعیت بازار گرونی باید خجالت خانواده بکشیم اگه واقعا میخواهید کاری بکنید خوب دیگه محنت گذاشتن ندارم سه تومن
      دادی دستدون دردنکنه خیال کردید سی میلیون دادید

  • محمد

    واقعا بیشتر از این بازنشستگان عزیز را آزار ندهيد، همه دولت ها در این کشور به فکر مردم نیستند ،اول خانواده های خودشان بعد هم فامیل ها و هم باندی ها،ودوستان ،اگر در آخر چیزی ماند بین مردم با هزار منت وقانون و بند و تبصره وبا کلی وقت کشی ، آه مردم یقه حاکمان بی لیاقت و اختلاس گر را می‌گیرد، دیر وزود دارد سوخت و سوز ندارد ،امید ما بازنشستگان ققط به خدا است

  • ایرانی

    شرافتا دست از این خبرها ی مضحک و اعصاب خورد کن وبا این مبلغ های مسخره با روند نجومی قیمتهای کالاهای مصرفی.اساسی.و...خجالت بکشید از دیماه سال گذشته هر بحث کذب متناسب سازی از طریق مسوولین کشورمان گفته شده و بنا بود سه ماه پیش بطور قطع اجرایی شود لطفاً دیگه دروغ نگید بسه حالمان بهم خورده خدا لعنت کند افراد کذاب را

  • معلم

    کشک

  • ایرانی مسلمان

    ننگ و شرم بر شما. اگر قصدتان مسخره کردن بازنشستگان است که شرم آور است. اگر فکر می کنید که آنها را خوشحال می کنید، زهی خیال باطل. اگر نمی خواهید قانون را اجرا کنید، بگویید نمی توانیم یا نمی خواهیم. در این کشور دهن کجی به مردم و عدم رعایت حق مردم که راحت است و مسئولی قرار نیست پاسخگو باشد. مانند هزاران قانونی که وقتی ما شاغل بودیم و بی خبر بودیم و اجرا نشد این را هم اجرا نکنید.

  • ناشناس

    با سلام و ادب و دعا به جان رهبری و درخواست طول عمر برایشان به استحضار می رساند بعد از ۳۰ سال خدمت دفترچه بیمه ما را در زمان بازنشستگی در بانک سپه گرفتند نخستین خیانت به باز نشسته های بانک های ادغامی و الان دفنرجه و بیمه تکمیلی نداریم خواهشمندم هستیم رسیدگی کنید

  • ناشناس

    اینقدر با بازنشستگان تامین اجتماعی بازی نکنید خواهش میکنم آقای پزشکیان ب داد بازنشستگان تامین ومستمری بگیران باشید ک واقعا حقوق شان پایین هست خواهش میکنم همسان‌سازی رو اجرا کنید

  • حسین جلالپور

    باسلام وخسته نباشید برادر آن زحمتکش آیا واقعا این ماه حقیقت داره که دوتا حقوق واریز می کنین یااین هم شایع است چون پس‌از دریافت حقوق یک فیش حقوقی دیکر در برنامه ساتا چاپ کردند وگفتن این ماه بابت همسان‌سازی دوتا حقوق واریز میکنیم راست یا دروغ بودنشون از کجا بفهمیم خدا یارویاورتان باشدکسی که از جان ودل مایع میذاره

  • سرباز وطن

    سلام،یکی از علما خوب وبا حکمت ما تو مجلسی میفرمود اگر در حکومتی چه رئیس جمهور باشه چه شاه باشه چه رهبر باشه چه حاکم،که بر مردم حکومت کنه اگر نتواند عدالت در جامعه ایجاد کنه واحقاق حق مردم را باعدالت تقسیم کنه،با فرعون فرقی نداره.حالا قضاوت کنید که حضرت علی علیه السلام برای برادرش هم از بیت‌المال فرقی با دیگران نمیگذاشت.

  • رضا

    درزمان احمدی نژاد اشتباه بزرگی کردند،وافزایش حقوق بازنشسته تامین اجتماعی را جدا از افزایش شورایعالی کار که مبنای بیمه تامین اجتماعیست انجام دادن که موجب اختلاف فاحش بازنشسته قدیم وحدید همتراز شده وناهمسانی پیش آمد،لذا ضمن همسانسزی منبعد مورد فوق را رعایت تا ناهمسانی کلا ازبین برود

  • ناشناس

    تانین اجتمایی مردم رامسخره شرکارگداسته چراچون فانیلهای انان ده سال مانزده سال سابقه دارند رانباید زیادکنند اف ا دزحمتکش۲۰ سی سال ریختند اصافه کنند چندسال گدشت وصع تانین خوب شد کمکی براساس واریزی ماهصدتومان نیریختند کمک کند

  • ناشناس

    من موندم این مسعولین این دولت چکارمیکنن چرا ب داد بازنشستگان عزیز نمی رسن بابا 4ساله که شما گفتین همین وزیر کار طرهمسان سازی رو اجرا میکنید الان 1403رسید هنوز خبری نیست بابا این همه شما مسعولین میدزذید میخورید میبرید فردای قیامت جوابی داری بدی آیا جوابی داری 80میلیون نفر رو جواب بدید حقوق بازنشستگان رو زیاد کنید ایران سروت داره گدانیست همه رومیدزدید نکنید حق بازنشستگان کارگران رو ادا کنید بخدا ازخدابترسید نکنیدعزت زیاد

  • قاسمیان اذربایجان غربی .دبیر باز نشیته

    انقدر دروغ دیدم وشنیدم .باور نمی کنم .خدا کنه راست ودرست نوشته باشند .وقتی دروغ از اب در اب میاد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خوب نیست .اگر نمی دهند چیزی ننویسند .برخی روی این نوشته حساب می کنند.

  • ناشناس

    خدایا
    یک عقلی به شما بده
    یه همسان‌سازی بازنشستگان را به ما
    هر روز یک وعده و امید واهی.........
    حساب بازنشستگان شارژ شد .
    بازنشستگان حساب خود را چک کنید
    مژده دهید بازنشستگان حسابشان شنبه پر پول می‌شود.
    .....

  • دیوید

    فقط در یک کلام الوعده وفا حقوق کارگر رسمی سوم ابتدایی شهرداری از یک بازنشسته کشوری با مدرک کاردانی یا کارشناسی کمتر است کارگر رسمی شهرداری بالای 20 م و بازنشسته کشوری زیر 15 میلیون با بدهی 20 میلیون این کجا عدالت است

  • ناشناس

    پس درست گفتند قبل از انتخابات دستور داشتید الحساب سه میلیونی را پرداخت کنید ولی الان برای تیر و مرداد در مورد علی الحساب دستور ندارید. آقای هاشمی باید برکنار شود در روز روشن دروغ می گوید حتی یک بچه هم حرف شما را قبول ندارد واقعا جای تاسف است

  • بی عدالتی

    همش بازنشستگان فکری به حال شاغلان بکنیید حقوق معلمان شاغل از بازنشستگان کمتره بابا حتما باید حقمون با تظاهرات ودرخیابان گرفت معوقات سه سال قبل رتبه بندی و ۱۴۰۰ معلمان ندادند رفاهیات و مناسبتهای معلمان این سه سال مراد صحرایی به جیب زد مانع اجرای قانون فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان شدند درصورتیکه سه سال تمام کارمندان دارند بهره میبرند واکنون دنبال فوق العاده خاص هستند آخه این درست یک دانش آموز ترک تحصیل کرده کارگر سه برابر معلمش حقوق بگیره و وضعیت رفاهیاتش بهتر باشه تمام کارمندان و کارگران حتی پرستاران که درخیابانند در رفاهند بجز معلمان این مورد از وضعیت زندگی و ظاهری معلمان وخانواده هایشان مشخصه این ظلم وبی عدالتی عمدی است خود معلمان ومعلمان این مورد را به وضوح دارند این می کنند معلمی که نمونه شش ماهه یکبار یک کیلو گوشت قرمز بخره این چه جنابرکاظمی میگذارند زندگی اینه همه مسولین میدانند ولی اراده و همراهی نیست

  • خدا معلمان را دریاب

    همش بازنشستگان فکری به حال شاغلان بکنیید حقوق معلمان شاغل از بازنشستگان کمتره بابا حتما باید حقمون با تظاهرات ودرخیابان گرفت معوقات سه سال قبل رتبه بندی و ۱۴۰۰ معلمان ندادند رفاهیات و مناسبتهای معلمان این سه سال مراد صحرایی به جیب زد مانع اجرای قانون فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان شدند درصورتیکه سه سال تمام کارمندان دارند بهره میبرند واکنون دنبال فوق العاده خاص هستند آخه این درست یک دانش آموز ترک تحصیل کرده کارگر سه برابر معلمش حقوق بگیره و وضعیت رفاهیاتش بهتر باشه تمام کارمندان و کارگران حتی پرستاران که درخیابانند در رفاهند بجز معلمان این مورد از وضعیت زندگی و ظاهری معلمان وخانواده هایشان مشخصه این ظلم وبی عدالتی عمدی است خود معلمان ومعلمان این مورد را به وضوح دارند این می کنند معلمی که نمونه شش ماهه یکبار یک کیلو گوشت قرمز بخره این چه جنابرکاظمی میگذارند زندگی اینه همه مسولین میدانند ولی اراده و همراهی نیست

  • ناشناس

    خسته شدیم ازاین وعدهای دورغ همسان‌سازی
    چی همش الکی سرکاری بسه خسته نشدید مردم گرفتید مسخره

  • سیروس

    لطف کنید برابر با سابقه حق بیمه هر بازنشسته حقوق آنها را اضافه کنید کسی که سی سال پرداخت حق بیمه دارد با کسی که دوازده سال پرداختی بیمه دارد نباید به یک اندازه اضافه شود

  • محمد علی عباسی

    سلام چرا اینقدر امروز و فردا میکنید باید نامه بدهیم به رهبر عزیز شاید رهبر معظم انقلاب کاری کند جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی ممنون

  • سعید

    بگید سر کاریم والسلام.این همه صغری کبری چیدن لازم نیست.پنج ماه گذشت و وزیر کار هم معرفی شد.

  • محسن

    ای واقعا ننگ بر شما مسعولین که همه دستورات صادر شده و هنوز بعد از شش ماه هنوز از همسان‌سازی خبری نیست و هر روز در گوگل غلطکار ی میکنید.واخرش پرسنل باز نشسته را به حق طلبی. دعوت میکنید. خجالت بکشید خیلی پوست کلفتید

  • Majid

    ۶ ماه از سال گذشت بازنشسته بدبخت مگه چقدر میخواد عمر کنه که همیشه باید صبر کنه مگه قرار از ارث خودتون ببخشید که هی امسال نه سال دیگه نشد حالا وقت زیاده خودش زحمت کشیده خون دل خورده جوونیش گذاشته که تو پیری آسوده باشه اگه بفهمید میای تیتر خبرها میخونی هر کی ندونه فکر میکنه واقعا بازنشسته داره پول پارو میکنه

  • دست خره

    عمل‌. بقیش‌ داستان‌ فیلم‌ هست‌ پنچ‌ ماه‌ ازسال‌ ردشد‌ هنوض‌ کی‌ چی‌ گفت‌ کی‌ چگارکرد‌ به‌ مردم‌ ربطی‌ ندارره‌ زودعملی‌. کنید‌ های‌ ادم‌ نفم‌ مردم‌ بیچاره‌ شدن‌. هردم‌ یگ خبردروغ‌ وتوخالی‌ هوارهوارننویس‌ چهاخط‌ دروست‌ بسته‌. عشق‌ ننت‌ داری‌ کی‌ بیکاره‌. صدتاخط‌ توشقاله‌ وخط‌ بزاره‌.

  • ایران

    باسلام یعنی امروز ۲میلیون تومان رو به حساب بازنشستگان میریزن. به امیدخدا

  • محمود

    اگه به بازنشسته ها همسان سازی عملی بشه وپول این چندماه راپرداخت کنید خودتان کم میارید پس بگذارید برای خودتان که گرسنه نمانید خداکنم به حق امام حسین نابودتان کند که ماجلوی خانواده مان شرمنده نشویم لعنت به شما

  • علی احمدی

    اقا چه دلیلی دارد بازنسشته را فریب کاری میکند عنوان خبر تا متن کلی تفاوت دارد اول میگی۲م تیر مرداد بعد میایی همه چیز تغیر میدهی به اسم تامین اجتماعی مرگ و ننگ برکسی که دروغ وخبر بی اساس میدهد

  • بازنشسته

    دوستان عزیز باز نشسته این افراد که هروز تو خبر ها درباره حقوق بازنشسته ها مینویسند دیوث هستند برای اینکه خبرشان خوانده شود ودنبال کننده داشته باشند خبر کذب مینویسند این نان خوردن ندارد سربهسر بازنشسته گذاشتن

  • حق خواه

    حاشیه نروید همسان‌سازی چی شد،خدا لعنت کند کسانی که جلوش را گرفته اند لعنت خدا به باعثش

  • بازنشسته

    از دروغگویی و سرکار گذاشتن بازنشسته ها دست نمیکشید؟؟
    مایع خنده شدن مرد و زن بازنشسته؟

  • برادر شهید

    سلام فقط انچه حق ماست به ما بدهید همان نود درصد رو نه اینکه ان راظرف سه سال درست کنید جگر ذلیخا بعد بگوید حلوا حلوا بروید تو دهان بازنشستکان همان نود درصدی که تصویب کرده ایدهمانش راجویا هستیم بزارید تو این اواخر عمری شرمتده زن وبجه ونوه نباشیم خداقل دستشان را بگیریمریک بار در طول عمرمان به ما بوسی امام هشتم شیعیان مشرف بشیم )(اقایان مسئولین خدا خیر تان بدهد))

    • ناشناس

      توخدا این بازنشسته های بی گناه رو منترخودتون نکنید بعدسی سال کار تو تابستون وزمستون باحرف خوردن از این واون.حالا که وقت استراحت شونه باید بافکروخیال ونداری سرروی بالش بگذارندوقتی یه دفتر مشق بشه صدهزارتومن چجوری میشه زندگی کرد برای آقایون شاید پولی نباشه ولی برای من باماهی به والله خجالت میکشم حقوقم بگم زیاد آقای مسئول آقای پزشکیان رئیس جمهور ایران اسلامی به داد ما برس

  • شهاب

    سلام کسی که قانون اجرا میکنه کیه مشخص نیست اصلا کی به کیه یکی میاد پیشنهاد میده قانون اجرا همسان سازی حقوق بازنشستگان حداقل بگیران کار افتاده چطوری با حداقل پول زندگی کنه وقتی ناقص شده بدنش آیا کسی نیست جوابگو باشه فقط دروغ دروغ یه روز باید همه بازنشستگان بیان خیابان حرفشون به گوش مسئولین برسونن مگه حرف حق زدن جرم بابا تا کی ساکت بشینیم دروغ مسئولین بشنویم

  • علی

    سلام. متاسفانه تا توی این شرایط بد اقتصادی و سیاسی خدای نکرده تجمعی و داد و بیدادی پیش نیاد سیاسیون دست از پاسکاری برنمیدارن و اب به اسیاب بیگانگان هم ریخته میشه و واقعا مگه بازنشستگان جزو این ملت نیستن؟؟ و غالبا کسانی هستن که ثبات و اعتبار خانوادها و جامعه هستن که در هر مشکلی در این جامعه به عنوان معتمدین برای اروم کردن تنش ازشون استفاده میشه و تمام. ولی ایا این بزرگان و این ابرومندان و کسانی که دین و تعهد خود را به این مملکت انجام دادن و امروز جوانان دارن ثمره و راه این ها را ادامه میدن این حقشونه؟؟؟ این حفظ کرامتشونه؟؟ این حمایتشونه؟؟؟؟ این اجرای قانونشونه؟؟؟؟؟ این ها میخ های ثبات این مملکت و جامعه و اعتبار این مملکت هستن. خواهشا بیشتر از این خوون به دل ما نکنید مجری های قانون که اصلا حواست نیست.

  • ناشناس

    این مطالب رو بازنشسته ها خوب میدونن. چرا مدام تیتر و خبر تکراری و بیحاصل میزنید. مدام همسان سازی حقوق رو با تیترهای مختلف به خورد ملت میدین.خبر درست میکنید؟ خبراتون ته کشیده ؟!

  • مهدی

    خدا وکیلی جمع کنید این دکانی که زده اید بیشتر از مسئولان شما که هر روز تیتر های دروغ می‌زنید وبرای چند بازدید بیشتر در گوگل این همه کذب را منتشر میکنید به خیال خودتان میتوانید با گذاشتن یک علامت سوال؟جلوی مطالب دروغهای خود را ماست مالی کنید فردای قیامت باید پاسخگوی ملیون ها بازنشسته ای باشید که با خبر های شما به زن وبچه خود وعده میدهن واخر سر سرافکنده وشرمسار نکنید این کارها را اید ندانید ولی برخی مواقع همبن خبرهای دروغ باعث بسیاری از به هم خوردن زندگی بسیاری شده است کمی در کار خود تحمل کنید

  • ناشناس

    بازنشسته رو کسی به حساب نمیار سی سال زحمت کشیده باهزار جور بیماری خرجش اصلا اینقد زیاد میشه با این تورم همه افسرده شدن وخجالت زده بچهاشون هستن تو کشور دیگه به بازنشسته آنقدر بها میدن ما خجالت میکشیم بگیم با این همه تورم حقوق ما خرج یه هفته نمیشه اصلا حقوق اضافه نشه ولی اگه نرخ تورم برگده به سال ۹۶ تا ۹۹ این حقوق خرج سال ۹۶ تا ۹۸میشه مرد م همه نا راضی هستن 😔

  • مهدی

    بیمار هستی اینقدر خبرهای تاریخ منقضی را با تاریخ جدید بازنشر میدهی

  • رحمان .مسیبی

    سلام .جناب آقای پزشکیان تورابه خدابازنشستگان رادریابید قراربودازاول فروردین همسان سازی اجرابشه ولی ۵ماه ازسال گذشت وازهمسان سازی خبری نیست .بااین گرونی .واینقدرحقوق بازنشستگی چرخ زندگی مانمی چرخه.

  • بازنشسته

    پزشکیان میخواد تا شش ماه دیگه کابینت بچینه هههههههه

  • بازنشسته حداقل بگیرتامین اجتماعی

    وقتی که به گفته خودتان باواریزسه میلیون تومان علی الحساب همسان سازی کلید خورده واجرایی شده ودرهمان اول به این موضوع ورودشده ومصوب گردیده که تاصدوراحکام مبلغ یک میلیون تومان ماهیانه بصورت علی الحساب پرداخت شود دستورالعمل جدیدی نیازنیست که مجددا صادرگردد واگر جای شبهه ای هم بود برای حداقل بگیران بودبرای‌ سایرسطوح وکشوری ولشکری هیچ مشکلی نبودباید کماکان ادامه میدادید ولی چون اون مبالغ علی الحساب تیرماه قبل انتخابات ریاست جمهوری یکنوع تشویقی برای. شرکت حداقل ۸تا۱۰ میلیون نفردرانتخابات بودجنبه سیاسی داشت بخاطرهمین این کاررا کردند که این اشخاص خانواده شان درانتخابات شرکت کنند وتمام وبنظرمیرسد ازمتناسب سازی خبری نیست والسلام

  • زهرا ابراهیمی

    تیر تموم شد مرداد هم تموم شد اما خبری نشد

    • ناشناس

      من که بااین پول که۲ماه پیش ریختن همه ارزوهام براورده کردم لطف کنیدیک عددقرص سیاه نور
      ب بازنشسته هابدیدبهترازمتناسب بازی دراوردن
      شماهست...

  • سعید

    از زمان آمدن پزشکیان نه تنها چیزی از بار گرانی کالا ها کم نشد بدتر هم شد این قشر بازنشسته میخواهید به سمت مشاغل کاذب بکشونیدیاتو فقر فلاکت کدوم یکی؟

  • ناشناس

    اقای هاشمی اگر عرضه و توان کارکردن و احقاق حقوق مردم را نداری دمت را بذار روی کولت و برو ،کار را به دست کاردان بگذارید،این قدر هم امروز و فردا نکنید ،مگرجریان چی هست که توپ را در میدان دیگری می اندازید و یک دیگر را مقصر میدانید،باید جوابگو باشید در محضر عدل الهی ،دیر یا زود آن شا الله

  • زهره حستی

    سلام چرا امید. اهی میدهید به بازنشستگان حق. ق را که دیر میدهید حقوق مارو سر موقع بدهید. لی امید واهی ندهید خودتان ملیارد میلیارد حقوق میگیرید از شکم گرسنه خبر ندارید خدالعنت کنه کسی رو که این وظعیتو درست کرده

  • بازنشسته فرهنگی

    کافیه یکم وجدان داشته باشیدوهمونقدرکه برای خودتون درنظرگرفتیدبرای بقیه بازنشسته هاهم درنظرداشته باشیدخودتون رو بخواب زدیدوتوهم اجرای عدل وانصاف زدید.مگرخون شمارنگینترازبقیه خلق الله ست.التماس تفکربه روزجزاومکافات الهی

  • ناشناس

    باسلام ودرود الان ۳ ماهه ک قردره ماهی یکملیون ب حساب بازنشستگان ومستمر بگیران واریز کنن این هم ازدولت آقای پزشکیان امروز فردا البته این واریزی ربطی ب کابینه رئیس جمهور کنونی ندااااره این دستور خدا قرین رحمتش کنه ازطرف آقای رئیس جمهور رئیسی بوده که باید عمل میشد اما متاسفانه هرماه عقب انداختن هی این ماه واون ماه گفتن .حالا هم گذاشتن گردن وزیر جدید ک ی هفته هم نیست اومده برسرکار ایشونم ی ۶ ماهی مردم را اسیر کنن وبعدشم بفرمایین صندوقهای بازنشستگی درحال ورشستگی هست ملت ب میخره گرفتین مگع مردم مضحکه شما شده اند دستور از قبل بوده وباید انجام شود نمیدانم این کابینه چجوری تشکیل شد روز ازنو وروزی از نو .. فعلا ک این دولتم تازه از راه رسیده اولش مردم مردم میکنن اما بعمل ک میرسه هزار یکبار اما واگر داره اگر این مردم وموردهای دیگه دراین دولتم انجام ندن وکاهای دیگه مثل تورم پایین نیاد همون ۳۰ الی ۴۰ درصد هم برای ۴ سال اینده بپای صندوقهای رای نخاهند امد ومردم ازامروز وفرداکردنها خسته ان خسته ان خسته ان مردم بازنشسته مستمری کشوری اجتمایی خسته شدن متوجه شین آقای دولت خوب سخن گو . بیش از انتخابات . عمل انجام دهین .سپاسگذاریم ،

  • احمد رضا مکتوبیان

    هنوز معوقات بازنشستگان و مستمر بگیران اعلام کرده اند واریز نشده است فکر نکنم آخر شهریور ماه با حقوق بازنشستگان و مستمر بگیران یکجا واریز شود همان سازی یعنی اینکه روزی 2 میلیون تومان در نظر بگیرند که ماهی میشه 60 میلیون تومان واریز کنند با این حقوق کم اصلا جوابگو خرج زندگی شان نیست، همش کمتر واریز می کنند اگر 26 میلیون تومان به حقوق قبلی اضافه شود کمتر از 60 میلیون تومان واریز کنند

  • بازنشسته به گِل نشسته

    خاک تورم وگرانی رو خودتون به سرمردم ریختیدوبدبختشون کردیدحالا بایدالتماستون کنیم که حقمون رو بدید؟!!نمازکه میخونیدرفتیدقنوت خجالت نکشیدتامیتونیدازخداوندطلب مغفرت کنیدشایدفرجی حاصل بشه

  • ق ف

    واریزی ۳/۵شد ۳ تومن حالا هم شد ۲/۵ همینطوری به اب میره میشه صفر تومن طبق معمول... حق اییییین همه مردم رفته به سفره های اجنبیها، به ما فقط وعده وعیدهای سرکاری....

  • محمد

    عزیزان، مسولین، وقتی کسی به سن بازنشستگی میرسه یعنی دگه همیشه مریضه یه قسمتی ازبدنش مشکل داره، فکری بحال بیمه های تکمیلی هم بکنید، چرا شاغلان یه بیمه تکمیلی دارند، بازنشستگان یه بیمه دیگه، لطفا مزایای بیمه ها هم درست کنید، یروزی خودتونم بازنشست میشین درد مارا میفهمید گرچه ما پول نداریم شماها قطعا حقوقتان خوبه پس انداز دارین

  • یاسر

    حرف و حدیث برای گفتن تا دلتان بخواهد زیاد اما در عمل بهانه ها و موانع یکی پس از دیگری نمایان میشود .خلاصه کلام دولت اراده این کار را ندارد و والا برای جاهای دیگر چنان بریز بپاش میکند که در عروسی ها کمتر دیده میشود.‌..رو چراغ باده را بفروز شب با روز یکسان است ؟ اگر مثل قدیم با نوشتن فیش و دفتر و دستک بود تاخیرتان موجه اما حالا که همه چیز سیستمی و کامپیوتری شده پس بدان نمی خواهند ..

  • غلامرضا

    پس بازنشستگان کشوری چی میشه متناسب سازی که هیچ فقط برای رای گرفتن ۳ملیون دادن بعدهم هیچی یعنی حاکمیت دیگه بعدانتخابات دیگه پشتیبانی نمیخواد

  • ناشناس

    لعنت برکسانی که در مسؤلیتی که بعهدشون هست کوتاهی می کنـــــــن
    اینقدر دم از
    انسانیت نزنین چرا کسانی رو که باعث کوچک
    شدن سفره مردم زحمتکش تنگ دست و فقیرن
    توبیخ نمیکنین آیا
    نظام باید فقط نظاره گر باشه
    کی رسیدگی میشه دادن حق از واجباته

  • هلاکو زارع

    ترا خدا با احساس مردم بازی نکنید

  • محمود

    خوب سرکار برارید

  • صفر اتین

    همه بفکر منافع خودشانند دارن کاری میکنن که مال خودشونو چند برابر بالا ببرند مال باز نشسته رو کم کنن
    متناسب بازی با این مغز فندوقی هاوپخمگان خیالی باطلی بیش نیست

  • ناشناس

    سلام چرا فکری به حال بازنشسته ها نمی کنید من بازنشسته نیروی مسلح هستم حقوق که به ما میدهیدبه ده روز نمیرسد من میروم ضایعات چک کردن

  • ناشناس

    اخه یه میلیون تومن چقدره .پول یک کیلو گوشته.چرا به فکر مردم نیستید .روکش یه دندان الان سه میلیون هزینه داره .خبر از زندگی مردم ندارید .مگر تو ایران زندگی نیکنید؟؟

  • ناشناس

    اقایان به وعده های دراز مدت تکیه نکنند وخدارا بزرگ بدانند الحساب نیاز مبرم حداقل بگیر هست همین الان نه برای پس فرد درک کنید خلع هست جا خالی هست تورم چاق درحال ترکیدن وبلاخره جیب خالی وگرسنگی هست که انسان را از ایمان واعتقاد باز میدارد بنا براین بفکر چاره باشید انان رو سفید خواهن د بود که ۶ میلیون یا بهتر بگویم ۲۰ میلیون نفر جوابی مثبت وبدوراز تبلیغات مسخره که خودشان را درواقع دلقل وملیجک قرار داده بودند نیز درنزد این جماعت ثبت وظبط شده که زندگی بازی گیرها اسمشان ماندگار شده وارجاع به الله داده شده اند مگر زندگی وابروی شخصی را میشود به بازی گرفت

  • ناشناس

    با سلام ،همانطور که سزیعا مبلغ جرایم رانندگی رو تصویب و اجرا میکنید ، قوانین بازنشستگی رو هم اجرا کنید ، فرد بازنشسته ۳۰ سال از عمرشو خدمت کرده این دستمزدشه ؟

  • مستمری بگیر تامین اجتماعی معصومه ویشکازاد

    سلام وخسته نباشید به مسعولین
    شش ماه از سال گذشته هنوز حقوق مستمری بگیران رو میخوان متناسب سازی میکنن ازشما خواهش میکنم رسیدگی کنین این حقوق مستمری رو زیاد کنین بچه های ما تحت فشارن این طفل معصوما چه گناهی دارن که اینقدر باید عذاب بکشن یه مادر چقدر باید شرمنده بچه هاش بشه توروخدا یه فکزی کنین به دادمردم برسین

  • ناشناس

    سلام ببخشید شماها کلا جیبتان پر از پول و دلار و زمین‌های آنچنانی دارین و اصلا به فکر بازنشسته نیستید .تا برسد همسان‌سازی بکنید

  • ناشناس

    آیا رئیس جمهوری به این موضوع رسیدگی میکند ؟؟ آیا به گوشش رسیده ؟ یا بعد از انتخابات دوباره به فراموشی
    کشیده شد ؟ آیا این دولت به بازنشستگان تمام ستوه دلسوزی و رسیدگی خواهد کرد ؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدهید جناب رئیس جمهوری

  • بازنشسته

    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد ما دنبه پشت بز ندیده ایم برجام طی 20دقیقه تصویب شد حقوق کارگر و کارمند و بازنشسته سالها در پیچ و خم دروغ و وعده های پوچ معطل مانده

  • بازنشسته

    یک مثال برای آقای میرهاشم موسوی بزنم
    یه باجناق داشتیم علارقم همه مشکلاتش که همه میدونستند هرکی هرچی بهش میگفت جواب میداد من هیچ مشکلی ندارم همش میگفتم من هیچ مشکلی ندارم سر آخر اونقدر بدهی بالا آورد کردنش تو زندان ما هم از دست حرفاش راحت شدیم
    الان شد آقای موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بارها درجاهای مختلف داریم میخونیم این آقا داره میگه ما مشکلی نداریم ولی از پرداخت همسان سازی هیچ خبری نیست
    خوب آقا جان اگه واقعا هیچ مشکلی نداری پس کو چرا هیچ خبری نیست انشا الله یه روزی کنار باجناقمان تو زندان میبینیم تو را

  • بازنشسته

    باسلام و درود
    ما بازنشسته ها همسان سازی نمی‌خواهیم
    فقط طبق قانون خودتون پرداخت افزایش حقوقمان را سالانه بر اساس تورم ومعیشت عملی بکنین دیگه هیچی از شما نمی‌خواهیم ولی خواهشا با احساسات مردم بازی نکنید اگر مسلمان باشید مسلمان دروغگو نیست !!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    سرکاریم .والسلام.سر سوزنی قابل اعتماد نیستن.وانقدر وجود ندارند که بگن ای ملت ایران ماغلط کردیم.مانمیتونیم مملکت داری کنیم.

  • احمد از زابل

    به خدا ما شرمنده زن بچه هستم با این گرانیها اقای وزیر شما را به امام رضا واما حسین قسم می دهم یه کاری بر ما بکنید . مگه ما گناه کردیم که سی سال خدمت کردیم بر این نظام .

  • محمد

    لطفا توجیه نکنید. بازنشسته یعنی کشوری ولشکری.تامین اجتماعی هم متاسفانه هست ولی فرزند ناخواسته است.

  • ناشناس

    باسلام
    3میلیون من که برای همه ریخته شد ولی برای من نه؟؟ رفتم تامین اجتماعی گفتن سوخته براتون، یعنی چی این حرفااااااا!!!!!!! مگه ما جزو تامین اجتماعی نیستیم

  • علیزاده

    سلام چرا اینقدر ما را اذیت می کنید اگر شما جزئ بازنشستگان بودید تاحالا انجام شده بوداگر نمی توانید بگید جرات این کار رانداریم .

  • اسماعیل

    یواش یواش، و یکماه، یکماه، عقب، می افته، چشم باز میکنی، آخر سال شده و هنوز و هنوز و هنوز، خبری نیست.

  • بی

    از این همه وعده و وعید خسته شدیم چرا حقوق شرکت نفت و بانک و برق و غیره نجومی اضافه میشود و خبری هم در رسانه ها نیست اما بازنشستگان کشوری و ... دو زار با هزار منت اضافه میکنید آنهم که هنوز از همسان سازی خبری نیست این همه بوق و کرنا میکنید .

  • صالحی

    سلام ی ماهه میزنیدچقدرمیخوادواریزبشه همش دروغ حداقل بازنشسته هارومسخره نکنیداینقدربه گوشی نگاه کردم که پیام واریزی چشم ضعیف شد

  • ناشناس

    متناسب سازی همشه حرفه

  • حسین محبی ناحیه دو اردبیل

    زسه دولت گذشته هنوز این همسان سازی بال وپر شکسته دیگران سهامداران آن خسته گهی خب می‌رسد در ایام انتخابات خجسته .واسه شعار که دادی هیچکس دل نبسته عجله نکن زوده پنجاه سال دیگر گویند بودجه نرسیده رئیس جمهور

  • حسین

    تا کی میخواهند مارا بازیچه دست بین سازمان تامین اجتماعی وپاس دادن به مجلس و دولت وشورای نگهبان اگر کمی وجدان داشتن این همه سرگردانی ما نبود من شخصا ۳ سال است نتوانستم حتی یک کیلو گوشت بخرم فقط اگر سالی یکبار کمی نذری یا گوشت قربانی بیارن درب خانه ایا اگر شرف وچدان باشد باید هر سریعتر فکری به حال ما بکنند دیگه ماها داریم منفجر میشیم از این سر گردانی یا حداقل مجوز بدهید برویم گدایی

  • یاور

    سلام عزیزم وقتی به کسی میگن بازنشسته ۲نفرحسابش میکنن میگن خوب این دو نفره ۱۰تومن هم براش زیاده در صورتی که همه میدونن این بدبخت الان اسما دو نفره درصورتی که اگر ۴ بچه هم داشته الان شدن حد اقل ۲۰ نفر پسری که زن گرفته ۲بچه هم داره این نرفته ظاهرا جدا شده بیچاره ها روشون نمیشه هفتاد یک بار خونه پدرش بیاد به خدا نوبتیش کردن همه با هم یک بار میان همان یک بار درهفته میشه ۴ بار خرج ۲۰ نفر در ماه در توانمان نیست خجالت زده بجه هامون شدیم شما رو خدا دیگه بسه اول به فکر مردم خودتان باشید بعد دیگران چراغی که به خانه رواست ؟؟؟؟ به مسجد حرام است؟؟؟؟ مسلمانان والله ما هم مسلمانیم نیاز مندیم

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر اندازه یک شاهنامه می نویسید آخرش حالا ببینم چه میشود

  • عارف

    خجالت خوب چیزییه این سه میلیون باج انتخابات بود که به بازنشسته ها دادی این همه وعده وعید دروغ قران خونها برای چی .مگرشما بلاهای اسمانی نیستی چرا بزرگترین بلاهای اسمانی هستی .چون خدا می فرماید اگرملتی یاغی شد ازوضع موجود اعتراض کردند بلایی سرشان نازل می کنم که همه از پشیمانی دم دربیارند

  • بازنشسته

    دروغگوها فقط شعاربدین،حقوق بازنشسته هاچرت میشه پرت میشه،دیگه شعارتون شده بازنشسته،بابا خجالت هم خوبه اما افسوس که شما ندارین

  • ناشناس

    همش حرف است عمل درکارنیست هیچکس بفکر بازنشسته بد بخت نیستن

  • ناشناس

    مردم را با دروغ و مطالب بی سر و ته مزخرف سر گردان کردید خدا نگذره

  • بازنشسته

    با سلام خواستم به این مسئولین بگم چرا به وعده هاتون عمل نمکنید چرا این همسان سازی رو اجراش نمیکنید لطفا با زندگی مردم بازی نکنید ممنون میشم

  • بهروز

    شما (حکومت) کارگر را فقط برای پولدار شدن خودش میخواهد

  • بهروز

    خرتان از پل گذشت(انتخابات)

  • فریبرز

    مگر قرار نبود اجرای همسان‌سازی از محل 1٪ افزایش ارزش افزوده باشه؟از اول سال این 1٪ به کالاها اضافه شده و پولش مهیا هست ولی همسان‌سازی اجرا نشده.دلیلش چیه؟

  • ناشناس

    چه مسخره بازی درآوردین سر مردم. چند ساله که بحث همسان سازی راه انداختین، تو یک هفته میتونین سر و‌تهشا هم بیارین ولی نمیخاین، ی شغل آزاد که بیشترین هزینه بیمه را پرداخت میکنه داره کمترین حقوق را میگیره، بی عدالت ترین کشور دنیا، که دم از عدالت علی میزنه،

  • مصطفی مردانی

    فقط بدبخت بازنشسته تامین اجتماعی که هرچی می‌تونند از صندوق تأمین اجتماعی می برند و حقوق بازنشستگان را نمی دهند،

  • ناشناس

    باسلام.چهل سال است قرار هست قانون اصلاح شود اما منفعت طلبان نمیگذارند .امروز کل کشور بعلت نبود قانون قوی ومدیران کارامد زیر بار بی نظمی دارند خسارت میدهند تاوان میدهند بیایید یکبار هم شده صد مدیر چینی وارد کنید اونوقت گلستان میشود.

  • اکبر

    همشون میگن مشکلی نداریم پس مشکل چه که پرداخت نمی کنید

  • رصا امامی

    چرا متناسب سازی سه ماه پرداخت نشده رسید ه کی بفرمایعد

  • شهرام رودپیما

    با مستقر شدن دولت جدیداز شهریور ماه می توانند اقدام به متناسب سازی حقوق بازنشستگان بدبخت مثل اینجانب اقدام نمایند .......منابع که تامین شد و پرداخت هم شد به سازمان تامین اجتماعی 130 همت از دولت قبلی و با قید دوفوریت هم تصویب شده بود ، هیئت وزیران که لایحه و امضاء کردند و تصویب شده بود .‌‌‌..
    دیگر منتظر چه هستند ....؟!!
    تا این بازنشستگان حدالاقل بگیر بمیرند !!!
    مرگ در انتظار بازنشستگان است ....

  • حقگو

    بازنشسته ها را سرکار ندارید لطفاً قانونی که وضع شده اجرایی کنید وگرنه کسانی که از اجرای قانون جلوگیری می کنند محاکمه کنید ، الیس برجل رشید توی این مملکت یه مرد نیست ؟؟؟!!

  • ناشناس

    الهی به روز ما بازنشستگان بشینند خداوند جواب دروغگوها را کی میخواد بده بیش از سه سال انتظار می کشیم حقوق ما یک روز برای اقساط میره الهی خوار و ذلیل بشید

  • ناشناس

    ارسال نظرات توام با فیلتر هست واقعا دور از ادب هست

  • ناشناس

    حقوق من که بازنشسته تامین اجتماعی هستم با بیست و یکسال ، پرداخت حق بیمه ،حدود دو ماه است که دوازده میلیون تومان شده .البته سی و یک سال کار کرده ام.. ولی کارفرمایان کم وجدان از بی اطلاعی ام ..از امتیازات تامین اجتماعی و کم تجربه گیم ..سوءِ استفاده کرده و ده سال لیست رد نکرده بودند.مسئولین مربوطه محترم ، من انسان ناشکری نیستم ولی این مستمری برای ده سال پیش مطلوب بود و با تورم و گرانیهای فعلی ، چه میشود انجام داد ! لطفا کمی خود را جای من بازنشسته بگذارید تا عنایت بفرمائید که کفاف ده روزمان را هم نمیدهد. با تشکر

  • سهیل

    اقا ولمون کنید ابرومون‌رفت هی اجتماع میگن‌‌خوشبحال‌بازنشستگان اقا خبر افزایش ننویسید اقا کفاش و بغال و چغال نقال خودشون رو با ما مقایسه می کنند یارو تمام عمرشو زیر درخت حال کرده حالا خودشو با بازنشستگان‌ مقایسه می کنه با با لبو فروشی خوش به حالت

  • ناشناس

    ساکت شید چقد اینا زو مینویسید حقوق ما فقط 5 روز دوام دارد

  • ناشناس

    واقعا مایه خجالته با ۲۸ سال سابقه ۸ملیون بازنشستگی

  • همشهری

    نمیخواد خیلی خودتون رو اذیت کنین آقا یه عده نور چشمی با آخرین حقوق بازنشسته شدن اون زمان اضافه کاری ۱۷۵ ساعت حق فلان و....ا‌نها که حکمشون رو گرفتن شد دو سال آخر شد اینقدر تفاوت از اینجا هست بله با چند ماه فاصله تمام یکسان یکی شد یک میلیون و ۸۰۰ بکی شد ۹۰۰

  • احمد منوچهری بازنشسته دارای ۵فرزند بی کار حقوق ۱۶هزارتومان

    باید حقوق بازنشسته براساس تعدادفرزند و تورم پرداخت شود. درغیر این صورت ناعدالتی حکم فرماست۰

  • آشنا

    سپاس فراوان که اینقدر بازنشستگانو سر میدونیدو خجالت زده در خانواده و اجتماع بخاطر حقوق ناچیز ....تا کی بازی با شعور این قشر ضعیف؟؟!!!

  • مستمری بگیر

    از تلویزیون شنیدم آقای پزشکیان از خدمت به مردم میگن پس این گوی و این میدان آقای رییس جمهور جواب اینهمه پیامهای این مردم به تنگ اومده ی بازنشسته ی آواره مونده رو بدین منم یه بازمانده ی‌مستمری بگیرم با یه بچه تنهاو سرگردون بی خونه و زندگی چشمم تنها به مستمری ماهانست تو یه تک اتاق که مال ورثه و فروشی هست با هزار غصه که فردا پس فردا بیرونم میکنن شبهارو سحر میکنم چشمام دائم به خبر های کذب گوشیه ولی از هیچ پولی هم خبری نیست دوست داشتم لااقل یه چند متری خونه داشتم که اگه حقوقم هم کم بود عیبی نداشت لااقل نمیگفتم کجا با یه بچه تو این سن پنجاه سالگی با بدن مریض سر خواهم کرد خدایا خودت به دادماهم برس

  • ناشناس

    اقایان تنگ نظر من واقعان افسوس می خورم برای شما با این پیام ها بعد ۳۰ سال کار کردن هنوز یاد نگرفتی حق تو چه جوری بگیری تا زمانی که بنشینید بگوید لشکری ، کشوری ،تامین اجتماعی ویا کارگر با ۳ کلاس سواد وغیره که اینقدر میگیره من نوعی اینقدر می گیرم داداش گلم هرکی هرچی میگیره نوش جانش باید بگید حق اش است باید بیشتر هم بگیره ولی من هم حقی دارم باید به ماهم بدید اگر با این فکر امدید دولت مردان گوشی میاد دستش می فهمن که باز نشسته اتحاد دارد وهرروز یه خبر دورغ نشر نمیدهند.

  • مریم

    سلام
    با توجه همسازی،ومتناسب ساری
    علت ایراد های بنی اسرائیلی گرفتن چیست
    چرا مسوولیت مربوطه خجالت می کشند بگویند نمی توانند
    علت این همه کش وقوس دادن وبهانه گرفتن موضوع چیست
    راحت وپوست کنده بگویید نمی شود

  • فروغ

    چرا هی دروغ نیگید کمک معیشت ریختن من میرم حسابم رو نگاه می کنم می بینم پخ هم نریختن از دروغها چی ایدتون میشه اینهم خبرهاتون همش دروغ همسان سازی دروغ کمک معیشت دروغ هر روز دارید میگید بس نشد

  • حمید غلامی

    سلام
    نکته‌ای که غفلت شده ویک بار هم گفته نمیشود که بازنشستگان کشوری هر سال و در هر افزایش جکم حقوق و گرفتن گروه افزایش اولین ماه را به صندوق بازنشستگی واریز میکردند و از طرفی برای خدمات درمانی نیز هر ماه کسورات داشتند در حالی که بازنشستگان تامین اجتماعی (کارمندان دولت ) برای مواردی که آمد در طول خدمت واریزی نداشتند و در سال های گذشته یک افزایش ۴۰ در صدی هم داشتند خدایی یک بار بررسی نمائید ببینید دو کارمند که در سال ۱۴۰۰ یکی از صندوق سازمان بازنشستگی و دیگری از تامین اجتماعی بازنشسته شده‌اند با شرایط برابر الان چقدر حقوق میگیرند مضاف بر اینکه بازنشستگان کشوری اگر به نرخ روز حساب کنیم در طول ۳۰ سال بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر واریزی داشته‌اند و اکنون حقوقشان از هم ردیف خود در تامین کمتر میگیرند.ای کاش ما هم از تامین اجتماعی بازنشسته شده بودیم.

  • شاهرخ

    آقا پزشکیان خرت از پول گذشت توام مثل بقیه

  • حسن

    بازنشسته ها مسخره شما شدن که هرروز واریز شد نشد تف به گور ....

  • امیر

    اینقدر بازنشسته ها را سرکارنذارین

  • ناشناس

    من یا باز نشته که ۹ ملیون ۳۵۰ هزار تومان نیگیرم ۸ ملیون اجاره خونه میدم حق مارا این مسولان تعمین اجتماعی می‌خورند با حقوق نجومی موفق می‌گیرند الان ماهیانه ملیارد تعمین اجتماعی از کار گران پول دریافت میکنم وحقوق ما ۶ ملیون باز نشته چقدر پرداخت میشه باقی پول که به تعمین اجتماعی واریز می‌شود کجا می‌رود اینو همه همون مسولان دوزد میخورند

  • نادرساعدی

    باسلام قصدتوهین به کسي راندارم خودم هم ازبازنشستگانی هستم که چشم به همسان‌سازی دوخته‌اندولی شرایطی بوجودآورده اندکه التماس میکنیم همسان‌سازی رابیخیال فقط ماهیانه یه میلیون راعشق است دولت هم می بینه یه میلیون چنان ماراخرسندمیکندطوری برنامه می چیندکه همسان‌سازی درحقوق اکثرمایه میلیون تاثیربزاره یعنی این همه هیاهویه کیلوگوشت واقعا همین بودخواسته ی ما؟پس هرکی ازعلی الحساب حرف زدبگیم خفه فقط همسان‌سازی

  • ناشناس

    الان اگر ۵۰۰ ملیون پول در بانک ملل بذاری ماهی ۱۲ملیون ۵۰۰ سود میده که از نزدیکان من از بانک سود می‌گیرند خب من یا سر آشپز بودم ۲۰ سال یک نا یک روز پول پرداخت کردم آلام مثل ۱۰ ملیون میگیرم میشه سود ۳۵۰ ملیون اگر پول که م ۲۰ سال به تعمین اجتماعی پرداخت کروم با سود ۲۰ درصد بانک تعمین اجتماعی به من بر گردونه چند ملیون میشه من در بانک بذارم سود بگیرم ۱۰ برابر حقوق بی کفایت تعمین اجتماعی میشه من نمی خام بیمه تعمین اجتماعی حقوق بگیرم کل پول ۲۰ سال پرداخت کردم با ۲۰ در صد سود به م برگردونه من بانک بذارم ماهی ۵۰ ملیون بیشتر سود میگیرم اگه کولیه قلبم آزاد بدون بیمه عوض کنم سود یک سال بگیرم نمیشه این مسولان دوزد نا کار آمد باید از زندگی ساعت شوند تا ما مردم کار گر بتونم حقوق حق خودمون برسیم

  • ناشناس

    بازنشستگان قشر بسیار ضعیف جامعه هستند علاوه بر مخارج درمان بیشتر معیشت این قشر مهم هست

  • ناشناس

    چرا این همه اورگان در ایرا ن اول فروردین حقوقشون بدون جونه زیاد میشه ولی فقط حقوق کار گران باز نشستگان تعمین اجتماعی ۶ ماه هستمجلس به دولت پاس میده دولت به به اون چیه سازمان اسمش یادم رفت پاس میده باز اون اورگان به مجلس پاس میده مگر از پول پدرتون مخین حقوق باز نشتکان تعمین اجتماعی بدین که ۶ ما هست هنوز همان سازی نرفته حق ما خودمون هست که ۲۰ تا ۳۰ سال بیمه پرداخت کردیم ولی اون همه اورگان مثل شهرداری فرمانداری استان داری جهاد بنیاد داد گستری ووووو همه آور گان ها اول فروردین زیاد میشه توری که دلشون مخاد جند برابر ولی ما کار گران که خودمون حق بیمه پرداخت کردیم هی دولت مجلس اون اورگان اسمش یادم رفته هی به هم پاس میدین مخین از پول پدرتون حقوق مارا بدین که که من ۸ ملیون اجاره خونم نمیتونم بدم با این حقوق باز نشتگی تامین اجتماعی سر پول سرات فقط من همه این مسولان به جهنم میفرستم اونجا دگی منم که برای این کارمندها و مسولان تعمین اجتماعی تصمیم میگرم جه جوری حقم خوردین به جهنم بفرست تون

  • ناشناس

    همسانسازی معاون اول تعلیق کرد به همین راحتی اینها سیر هستن وفکری هم به گرسنه در مخیله شون نمیگذرد ا

  • ناشناس

    بازم الان میگم من ۲۰ سال یک ماه یک روز حق بیمه دادم من لیمه نمی خام باسم با این دوزدها فقط پول ۲۰ سال پرداخت کردم با ۲۰ در صد سود بانکی به من برگردونید من بانک بذارم ۱۰ برابر حقوق تعمین اجتماعی سود بگیرم الان بکی خو خودش اختصاد دان میدونه من از کار گرها بیشتر حق بیمه پرداخت کردم حساب کنه پول منو بر گردانید من حقوق بگیر نمی خام باشم همین سال ۴۰۲ تا خرداد که باز نشته سودم مهای ماهی ۲ ملیون ۴۰۰ هر ما حق بیمه پرداخت کردم من آوی حق بیمه ۲۵ سال پیش ماهی ۸۰ هزار تومن پرداخت شور گردم که اون رمان ماشین پرات که نبود پیکان سفرش ۱۳۰ ملیون بوده بعد ۵ سال پرات آمد سفره ۳ ملیون من ازون زمان حق بیمه پرداخت کردم ماهی ۱۰۰ هزار تومن یعنی در ۳۰ ماه من پول یک پرات در ۲۰ سال بیمه پرداخت میکردم اون زمان که من حق بینه ماهی ۱۰۰ هزار تومن پرداخت میکردم طلا بوده گرم ۲۰ هزار تومن که من از دوام کردم هر گرم طلا ۲۰ هزار تومن خریداری کردم من درون زمان هر ما پول ۵ گرم طلا حق بینه پرداخت میکردم حالا باید بعد ۲۰ سال ماهی ۱۰ ملیون که ۷۰۰ هزار تومن برای چی جی کپ میشه از من ۹ ملیون ۳۵۰ هزار میگیرم اگه من پول بیمه دادم هر ما طلا می خوردم الان بنک دار طلای جاهان بودم

  • ناشناس

    سلام بخدا سخت هست زندگی با داشتن دیابت چطور می‌خوان جواب خدارا بدین

  • ناشناس

    شما را بخدا خجالت بکشین بااین دروغهایی.مگه بازیچه ای عیر از بازنشستگان پیدا نمی‌کنید
    ، ؟

  • امیرمحمداصلیان

    ای ازخدا بی خبرگان کمتراین حرفهای مفت راازخودتان دربیاورید همیشه دروغهای اشغالی رابه خورد بازنشسته بدبخت ندهید به خداوندی خدا چوببش راسفت میخورید بعداز سی و دوسال ده تومن میگیربم اونم هرروز دروغ پشت سرهم همین مردم بودن که طاغوت راسرنگون کردند پس نکنید

  • عزیزالله سجادیان

    با درود بشما که زاز ملت گریزان و به بالاترها دخیل می بندید که مبادا از نانتان کسر بگزارند ولی دوستان محترمی که نانت رااز یبنده خدا میخواهی سخت در
    اشتباهی.

  • ناشناس

    خدا کنه که خیر نبینید که به داد مردم نمی‌رسید ما قشر کم درآمد جامعه هستیم

  • ناشناس

    با سلام
    اینقدر هی گفتید و تکرار کردید همسان سازی
    همسان سازی که کلا خیر و برکت از زندگی ها رخت بربست بابا چه میکنید لایه مشت حقوق بگیر و مستمری بگیر وقتی میگید اضافه حقوق
    اصلا فکر نمیکنید این تورم چه بلایی سر مردم میاره حالا کسبه ها فکر میکنند چه خبره چقدر حقوق بگیر در رفاه هسته
    دیگه نمی‌دونن که مثل گوشت قربانی همان اول
    ماه حقوق را باید بهیم جای قسط ها و بدبختی های روزمره زندگی
    انصاف داشته باشید
    اینقدر تو بوق کرنا نکنید همسان سازی رو

  • زرینی فرد

    سلام بردروغگویان شماقرارشد طلب بازنشستگان حدود۹۰میلیون به هرنفر بابت ۶ماه دوم۹۹ سال۱۴۰۰شش ماه اول ۱۴۰۲ بپردازید اینجا که مثل خر تو گل ماندید دوم ۸میلیون همسان سازی یکجا پرداخت کنید یعنی به حقوق بازنشستگان اضافه کنین اینجا هم که ضایع شدید بعد گفتین ۳سال ۴۰درصد سال اول ۶ماه گذشت اگه ازجیب خودتون باید می دادین سکته می کردین شما که لیواقت ندارین بذارین آدم صادقی مسئولیت قبول کند که دروغگو نباشد الوعده وفا

  • لیسی رحمانی

    حسین حسین شعارشان. دروغ و دزدی. کارشان. چرا قبل از انتخابات سه میلیون واریز شد. ولی بعد از آن ریالی واریز نشد. یک کودک هم می‌داند که دروغ مملکت را همانند یک آفت مهلک فرا گرفته برای رسوا نشدن خودتان هم شده کمتر در رسانه ها اخبار کذب بگذارید و از خدا خجالت بکشید

  • نوروز رشیدی

    سلام برهمه خدایا چقدر التماس کنیم برای حق خودمان تا جلو بچها خجالت نکشم کرایه خونه جنوی هر شهر ایران گمتر از ۲۰۰ میلیون با ۱۰ میلیون نیست به خدا قسم آیا خدایان آیا این ۱۰ میلیون حقوق جواب گو است خدا را شکر که ایران داری همه چیز از بهترین نظام تا بهترین منابعی نفت گاز ووو دارد احتیاج به هیچ گشوری نداره خود دانید خدا بیاید به داد ما بازنشستگان هم برسید ایام اربعین تسلت

  • بازنشسته ایرانی

    سلام: هرروز برای بازنشستگان یک نوع بازی در میاورند .که این هم خیلی نخ نما شده است. وما بازنشستگان خواهان تغیرات بنیادین هستیم.

  • عبدالصالح شهرام

    خودتان را خسته نکنید دولت پولی برای بازنشسته ها نمیدهد شما هم بیخیال شوید ما میسوزیم و میسازیم دولت شرمنده ما......

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود

    جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین

    باسلام

    در این مدت 6 ماه و 4 روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
    و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال 1402 تاکنون مبلغ 85،864،926 ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... شرم آور و تاسف بار است.

  • ناشناس

    مبلغ علی الحساب پرداختی بابت متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
    چرا مصوبه پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است؟
    آیا در شهریور ماه علی الحساب متناسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می شود!؟

    • بازنشسته تأمین اجتماعی



      بسم الله الرحمن الرحیم

      جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

      جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

      نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

      سلام علیکم

      سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۸۵،۸۶۴،۹۲۶ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
      و متاسفانه در این مدت ۶ ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
      بازنشسته تأمین اجتماعی

    • علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال 1401 تاکنون چیست؟

      سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
      اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
      فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري 152,717,508ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: 1001321591
      علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال 1401 تاکنون چیست؟

    • قرار بود مبلغ 6 میلیون و 600 هزار تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شود و نه 3 میلیون تومان

      قرار بود مبلغ 6 میلیون و 600 هزار تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شود و نه 3 میلیون تومان

    • بازنشسته تأمین اجتماعی

      سوال بنده این است که از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون شکایت و اعتراض بنده در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی توسط شعبه مربوطه و یا سازمان تامین اجتماعی و مبلغ ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال را از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون از فیش حقوق بنده کم می کند در رسانه ها مختلف چاپ شده است ولی اما پس چرا هیچ کسی هم تاکنون بررسی و رسیدگی نمی کند و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست. درخواست رسیدگی دارم. کدملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    • بازنشسته تأمین اجتماعی

      شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: 1531439901

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم

    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۸۵،۸۶۴،۹۲۶ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    و متاسفانه در این مدت ۶ ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • ناشناس

    چنان آهی ازته دل برا م که آن سرش ناپیداست بترس ازاه مظلوم

  • اسد

    ترررررررررررررر فس بادش خالی شد همسان ساز ی

  • لیا

    نمی‌دانید چرا واریز نمیشه ، چون انتخابات تمام شد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد