مدارس همدان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی مدارس استان همدان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات احتمالی عید فطر و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس همدان روز دوشنبه اعلام نشده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دماهای روزانه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین چهار تا ۶ درجه خنک تر خواهد شد به طوری که صبح جمعه دماهای کمینه در برخی از نقاط استان به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: بارش‌های خفیف و پراکنده باران در پی افزایش ابر از امشب تا روز چهارشنبه در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

وی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده بیشتر قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد پیش بینی می شود.

باقری شکیب ادامه داد: با تقویت سامانه بارشی طی ساعاتی از روز چهارشنبه و چهارشنبه شب بارش باران با احتمال رعد و برق در بیشتر نقاط استان احتمال می‌رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه نیز بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان احتمال می رود و تا روز چهارشنبه در دماهای استان تغییر محسوسی وجود ندارد.

باقری شکیب اظهار کرد: بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر و نهاوند با ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرم ترین نقاط استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۲۲ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان