مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس همدان روز یکشنبه اعلام نشده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش و رشد ابرها در یکشنبه شب منجر به بارش هایی به شکل باران خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان به ویژه نیمه شمالی و غربی می شود.

روح الله زاهدی اظهار کرد: آسمان استان از امروز تا روز سه شنبه صاف و در ساعات بعداز ظهر با افزایش و رشد ابر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: دماهای صبحگاهی تا چند روز آینده بین سه تا پنج درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود و طی ساعاتی از بعد از ظهر وزش باد به شکل معمول وجود دارد.

زاهدی خاطر نشان کرد: با ورود سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با بارش باران ، رگبار باران و احتمال رعد و برق در نقاط مختلف استان همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: کمینه و بیشینه دما در فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته چهار و ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده سات.

زاهدی افزود: در این مدت ایستگاه هواشناسی فامنین و بهار با یک درجه خنک ترین و نهاوند با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین ایستگاه استان گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان