مدارس همدان فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا شنبه اعلام نشده است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر فردا جمعه، بارش‌ باران از جمعه شب و روز شنبه بیشتر نقاط استان را فرا می گیرد.

محمدحسن باقری‌شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری بوده و بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: مقدار بارش در مناطق جنوبی استان بیشتر است و در ارتفاعات به‌شکل برف خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به افزایش ابر دماهای کمینه از امشب به بعد سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

باقری‌شکیب افزود: از بعدازظهر شنبه کاهش ابر در آسمان استان پیش بینی می شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان استان عمدتا نیمه ابری است.

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی دیگری در ساعاتی از دوشنبه شب و روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده مجددا بارش باران با شدت بیشتر در استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و بهار با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار کرد: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان