مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا یکشنبه اعلام نشده است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته به منفی ۱۰ درجه سانتیگراد رسید.

روح الله زاهدی اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان طی ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی با هوای سرد صبحگاهی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با افزایش ابر برای روزهای دوشنبه و سه شنبه انتظار بارش های پراکنده برف در برخی از نقاط استان را شاهد خواهیم بود.

زاهدی افزود: روز چهارشنبه ابرهای در آسمان استان نمایان می شود که انتظار بارش هایی به تناوب در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند و اسدآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در همدان و بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

زاهدی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته پنج درجه سانتیگراد و منفی ۱۰ درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ریحانه

    باید فردا یک شبه تعطیل باشیم

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان