مدارس همدان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی صورت می‌گیرد.

به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند همچنین مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل است.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی سرد و کم رطوبت تا اواخر هفته در منطقه و استان فعال است و بارش هایی هر چند خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سامانه بارشی از اواخر امشب تضعیف شده و بارش ها به شکل برف پراکنده خواهد بود اما از سه شنبه شب و روز چهارشنبه با تقویت نسبی سامانه بارشی قدری بر مقدار بارش ها افزوده خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: با توجه به سرمایش هوا، بارش ها به شکل برف بوده و در برخی از ساعات مه آلودگی و کولاک برف به ویژه در گردنه ها خواهیم داشت و لازم است از تردد غیر ضرور به ویژه در گردنه های استان تا اوخر هفته اجتناب شود.

باقری شکیب ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی از امروز تا پایان هفته هوای سرد را در استان داریم و از صبح فردا دوشنبه تا پایان هفته دماهای کمینه در برخی از نقاط استان تا منفی ۱۰ درجه هم خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دماهای بیشینه هم نسبت به روزهای قبل کاهش محسوس داشته و از سه و چهار درجه بیشتر نخواهد شد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: روز گذشته بیشینه دما از همدان و اسدآباد با ۱۱ درجه و صبح امروز دمای کمینه از گل تپه با منفی پنج درجه گزار شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱ و منفی ۲ درجه در نوسان بود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان