مدارس همدان فردا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا سه شنبه اعلام نشده است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش خفیف و پراکنده برف با ورود سامانه بارشی به همدان از فردا /سه شنبه/ نقاط مختلف استان را فرا می گیرد.

روح الله زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از فردا دماهای صبحگاهی بین صفر تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده ابری و طی ساعاتی از امروز و امشب انتظار بارش برف خفیف با شدت ملایم در نقاط بیشتری از استان پیش بینی می شود.

زاهدی تاکید کرد: بارش برف، کولاک، کاهش دید و مه گرفتگی از پدیده های غالب در گردنه ها و جاده های مواصلاتی استان تا صبح فردا سه شنبه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف بیشتر در مناطق شمالی استان بودیم و بیشترین بارش در جربانلو رزن به مقدار ۹ میلیمتر ثبت شد که در این مناطق پنج تا هفت سانتیمتر ارتفاع برف گزارش شده است.

زاهدی افزود: بیشترین بارش ثبت شده همدان در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه سعیدیه شهر همدان به مقدار یک میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی ادامه داد: رزن با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و قهاوند با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت صفر درجه و هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان