برای خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

وقتی به دنبال خرید لپ‌تاپ جدید هستید، برندها و مدل‌های زیادی در بازار وجود دارد. درست است که خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو یکی از برندهای برتر نیست که بسیاری از مردم به آن فکر کنند اما دارای مزایای بسیاری است که بدون شک نظر اکثریت را تغییر می دهد.

برای خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟
صفحه اقتصاد -

وقتی به دنبال خرید لپ‌تاپ جدید هستید، برندها و مدل‌های زیادی در بازار وجود دارد. درست است که خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو یکی از برندهای برتر نیست که بسیاری از مردم به آن فکر کنند اما دارای مزایای بسیاری است که بدون شک نظر اکثریت را تغییر می دهد.

مزایای خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو

خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو دارای مزایا کاربردی هستند و برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا لپ تاپ برای شما مناسب است یا خیر، لازم است با آنها آشنا شوید. 

پردازنده های قدرتمند لپ تاپ فوجیتسو

از نظر قدرت، با خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو می توانید مشاهده کنید که داده ها را سریع پردازش می کند. سریعتر از لنوو معمولی است، اما کمی کندتر از یک مک بوک، و این لپ تاپ بسته به اینکه از دستگاه برای چه چیزی استفاده می‌کنید، به شما نوع انرژی لازم را می‌دهد. شما میتوانید در کنار پردازنده قوی لپ تاپ از مودمی قدرتمند مثل مودم مبین نت استفاده کنید تا یک وبگردی با سرعت بالا را تجربه کنید.

صفحه کلید مقاوم لپ تاپ فوجیتسو

دو لایه محافظ توسط صفحه کلید مقاوم در برابر آسیب های ناشی از ریختن تصادفی ارائه می شود. یک غشاء محافظ و سینی جمع آوری (سینی جمع آوری حاوی تقریباً 20 سی سی مایع است) به حداقل رساندن احتمال تماس اجزای داخلی با مایع در صورت ریختن ناخواسته مایع روی صفحه کلید کمک می کند. کاربران با خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو هنگام آسیب تصادفی صفحه کلید زمان بیشتری برای ذخیره داده های خود و خاموش کردن دستگاه خود دارند و ممکن است به راحتی نوت بوک خود را برگردانده و مایع ریخته شده را خارج کنند.

حفاظت از داده ها با خرید لپ تاپ فوجیتسو

رمزگذاری کامل دیسک (FDE) یک ویژگی امنیتی است که به موجب آن هارد دیسک هر بیت داده را رمزگذاری می کند. رمزگذاری نیاز به ترجمه اطلاعات به متن غیرقابل خواندن دارد که کاربران غیرمجاز به راحتی آن را رمزگشایی نمی کنند. بنابراین رمزگذاری کامل دیسک از داده های رمزگذاری شده در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می کند.

خرید لپ تاپ استوک فوجیستسو

ورود راحت به لپ تاپ فوجیتسو

تشخیص چهره به‌طور خودکار کاربر را از روی یک تصویر دیجیتالی شناسایی یا تأیید می‌کند، و وسیله راحت‌تری برای ورود به ESPRIMO X فراهم می‌کند. در خرید لپ تاپ فوجیتسو هنگامی که کاربران از دستگاه خود خارج می‌شوند، به‌طور خودکار قفل می‌شود و پس از بازگشت برای محافظت و راحتی بهتر، قفل آن باز می‌شود.

اگر چندین کاربر در دستگاه وجود داشته باشد، برنامه به طور خودکار آنها را به حساب ویندوز صحیح وارد می کند. همچنین زمانی که دستگاه کاربر مجاز را نمی شناسد، امکان ورود به سیستم به صورت دستی وجود دارد.
همچنین نصب سریع هارد دیسک خارجی امکان پذیر است و در نتیجه فضای ذخیره سازی ایستگاه کاری را افزایش می دهد که برای حرفه ای هایی که با فایل های حجیم کار می کنند یک مزیت قابل توجه است.

صرفه جویی در مصرف برق با خرید لپ تاپ استوک فوجیتسو

سنسور نور محیطی (ALS) یک سنسور حساس به نور است که به طور خودکار روشنایی صفحه نمایش LED در محیط کار کاربر را با توجه به سطح نور تغییر می دهد.
در موارد خاص، به دلیل تغییر در مکان تابش خورشید، نور محیط در محیط اداری در طول روز متفاوت است. بنابراین، سنسور نور محیطی یک ویژگی کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا در عین لذت بردن از شرایط کاری ایده آل، در مصرف برق صرفه جویی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد