آخرین خبر از رتبه بندی معلمان بازنشسته امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ | فرهنگیان بازنشسته بخوانند!

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی گفت: موضوع حقوق بازنشستگان را در یکی از جلسات نظارتی مجلس بررسی می‌کنیم.

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان بازنشسته امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ | فرهنگیان بازنشسته بخوانند!
صفحه اقتصاد -

رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره حقوق بازنشستگان گفت: درباره موضوع بازنشستگان یک جلسه نظارتی در مجلس داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد فاطمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۷ مهر) در تذکری گفت: مجلس منتظر اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: من خواهش می‌کنم آقای قالیباف پیگیری کند تا از طریق تصمیم سران قوا این کار انجام شود. چون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فوریت دارد.

وی ادامه داد: بحث فرهنگیان که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند و هنوز پول خودشان را دریافت نکردند، فوریت دارد.

 محمدباقر قالیباف که ریاست مجلس را بر عهده دارد در پاسخ به این تذکر گفت: درباره موضوع بازنشستگان یک جلسه نظارتی در مجلس داریم.

پرداخت عقب افتادگی‌های رتبه‌ بندی معلمان

رتبه بندی معلمان یکی از موضوعات به شدت مهمی است که برای تمامی فرهنگیانی ها سوالهای زیادی را ایجاد کرده است. در رتبه بندی معلمان علاوه بر اینکه به حقوق و مقطع تحصیلی فرهنگیانی ها رسیدگی میکنند؛ به خیلی از موضوعات دیگر هم میرسند و همین کار باعث بهبود در آموزش خواهد شد. رتبه بندی معلمان ذهن تمامی مردم را درگیر خود کرده است.

ضرغام پرنیان مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: اگرچه رتبه‌بندی معلمان در ابتدا با چالش‌هایی مواجه شد، اما در راستای تحول بنیادین این موضوع در حال ویرایش بوده و نقاط ضعف آن در حال برطرف‌شدن است.

ضرغام پرنیان امروز در حاشیه آئین استقبال از دانشجو معلمان لرستان اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان اتفاق مبارکی است و اگرچه این موضوع در ابتدا با چالش‌هایی مواجه شد، اما در راستای تحول بنیادین رتبه‌بندی معلمان در حال ویرایش بوده و نقاط ضعف آن در حال برطرف‌شدن است.

دبیر قرارگاه عدالت آموزشی با بیان اینکه در این قرارگاه به دنبال بسیج ظرفیت‌های برون وزارتی جهت کم‌کردن فاصله بی‌عدالتی آموزشی هستیم، افزود: تقویت دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم، مرزی و عشایری از اهداف تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی است.

پرنیان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها جهت برچیده‌شدن مدارس کانکسی و انتظار می‌رود با کمک خیرین و تخصیص مبالغ موردنیاز و همکاری نهاد‌های محرومیت‌زدایی تا ۴ سال آینده مدارس کانکسی جمع‌آوری شوند.

وی میزان مشارکت خیرین طی سه سال اخیر در امر مدرسه‌سازی را ۱۲ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد