یادداشت اختصاصی از محمدامین امین زاده
دهها دستگاه تبلیغی با بودجههای کلان وجود دارد ولی خروجی آن چیست؟
همه ما که سن و سالی داریم، به خوبی یادمان هست که انتهای پاییز و شروع زمستان یک خاطره زیبا برایمان داشت.
همه ما که سن و سالی داریم، به خوبی یادمان هست که انتهای پاییز و شروع زمستان یک خاطره زیبا برایمان داشت، دیماه برایمان بوی فصل پیروزی انقلاب و یادبود شهدا را داشت، فصلی که با کربلای پنج شروع و به بیتالمقدس ختم میشود.
فصلی بود که مرتبا سرود خمینی ای امام، الله الله تو پناهی بر ضعیفان، به ناله در خون خفته شهید دست از جان شسته و... را زمزمه میکردیم.
با تأمل اندک در اطراف و برآورد فضای عمومی جامعه به راحتی میتوان فهمید که آن حس و حال زیبا از بین رفته و نهادهای مسئول هم در خواب زمستانی فرو رفتهاند...
آقای سازمان تبلیغات کجایی؟ وزارت آموزش و پرورش که حتی به وظایف جزئی خود در مدارس هم نمیرسی، چرا این موضوع مهم را رها کردی؟
آقای فرهنگ و ارشاد که مدعی هستی تمام مدیران را عوض کردی و نیروهای انقلابی منصوب کردی برای نظام ، فرهنگ ، انقلاب و شهدا چه کردی؟
فرهنگسازی با آمارسازی دروغ و خالیبندی نمیشود.
تا دیر نشده، فکری بکنید، ارزشهای اصیل نظام ، انقلاب و شهدا را حفظ کنید تمام نسل را از دست داریم می دهیم .
*تحلیگر مسائل اجتماعی
نظر شما