وضعیت آب و هوا اصفهان فردا دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ چگونه خواهد بود؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا یکشنبه 30 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا اصفهان فردا دوشنبه 30 مرداد ماه 1402 چگونه خواهد بود؟
صفحه اقتصاد -

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، پیش بینی می‌شود روند افزایش دمای هوا در این استان تا اواخر هفته جاری به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.

محمد رضا رفیعی افزود:بر اساس پیش بینی‌ها، امروز بعدازظهر دمای اصفهان به ۳۸ و تا پایان هفته جاری به ۳۹.۵ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

وی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۶ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۷ و در خنک‌ترین ساعات به ۱۷ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۴۱ و بویین و میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی خاطرنشان کرد: جو ناپایداری تا اواسط هفته جاری در استان استقرار خواهد داشت و افزایش ابر در استان به‌ویژه برای نواحی غربی بدنبال خواهد داشت و برای امروز عصر احتمال رعد و برق و رگبارهای پراکنده در ارتفاعات نواحی غربی و مناطق همجوار با استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد