وضعیت آب و هوا خوزستان فردا یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

فقط خوزستانی ها بخوانند | احتمال وقوع این اتفاق در خوزستان

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا یکشنبه 29 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

فقط خوزستانی ها بخوانند |  احتمال وقوع این اتفاق در خوزستان
صفحه اقتصاد -

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده شرجی و مه رقیق تا اواسط هفته در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا اوایل وقت سه شنبه نشان می‌دهد که با شدت و ضعف سبب افزایش رطوبت و مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی در این مدت خواهد شد.

وی افزود: در این مدت به ویژه امروز شنبه، باتوجه به انباشت رطوبت و ضرایب بالای ناپایداری رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق و تندبادهای لحظه ای در برخی نقاط استان به ویژه ارتفاعات شمالی و شرقی و مناطقی از جنوب غرب دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۴۶.۸ و ایذه با ۲۳.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۳۲.۴ و حداکثر ۴۶.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بالابودن شاخص‌های ناپایداری و شرایط مساعد ایجاد همرفت از اواسط وقت شنبه تا اواخر وقت یکشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد که رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای و احتمال برخاستن گرد و خاک همرفتی و موقت را به دنبال دارد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد